וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון על הבלונד

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

22.7.2008 / 12:07

תם עידן הבאז הנמוך סביב Tagwoman. החברה סגרה חוזה פרזנטורית עם גינזבורג וטוענת שתשלם לה מיליון ש' לשנתיים

באחד מימי השבוע האחרון בחנות Tagwoman בשינקין בתל אביב, עמד ריח רע. כניראה בעיית ביוב שהבריחה לא מעט קונות. המוכרת היתה סימפטית ומקסימה אבל גם היא לא יכלה לעזור עם בעיית הריח ועם הדגמים החביבים אבל הלא מספיק מעניינים שעל הקולבים.

חיפוש עקשני במיוחד העלה שאפשר להתארגן שם עם כמה פריטי קז'ואל טובים. מכנסיים קצרים ומעניינים מג'ינס או בד עם פסים, אוברול בהיר קצר מוצלח וחצאית עיפרון מעולה שחיבים להחזיק בבית העונה. אבל לא יותר. זה לא הוגן לכתוב על חנות אופנה כמעט בסוף העונה, אבל התחושה היתה שצריך פה ניעור קריאטיבי כדי לבדל את הרשת מרשתות הבייסיק המתחרות ולהציע פתרונות לבוש לכל שעות היממה שיש בהם עוד קצת אופי. כמו שקרה ברשת לוצ'י בעונה האחרונה. רשת שעושה קזו'אל לקהל הרחב אבל גם סימנה הקיץ שיש אצלה מעצבים עם חוצפה, שיק וטעם טוב באקססריז, והעזה בכל הנוגע לעיצוב דגמים.

אבל הבוקר מתברר שבז'ה החליט להפנות את המשאבים לגינזבורג ולהקציב מליון ש' (בהנחה שאפשר להאמין לדיווח הזה) לפרזנטורית יפה מאד שיש לה אפיל בינלאומי מוכח. במקביל להובלת קמפיין TAGWOMAN גינזבורג תצטלם לקמפיינים של רשת 'H&M', לקמפיין לבושם של 'טומי הילפיגר' ולקמפיין העולמי של חברת הקוסמטיקה 'קלרינס'.

גינזבורג תביא איתה את הבאז. הרומן המפתיע שלה עם ציון ברוך, שניראה כמו הברקה של סוכן שידע בדיוק רב איך לעורר את תדמיתה המנומנמת, יעשה את העבודה., כמו גם המראה הנסיכותי הנפלא שלה כמובן.

השאלה היא אם במקביל, החברה תשכיל לנצל נכון את תשומת הלב שהיא תקבל בעונה הקרובה ולהכניס לחנויות גם דגמים שווים. וכמובן, אל תשכחו את בעיית הריח הרע בסניף בשינקין. יש שם מוכרת מתוקה שנחנקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully