וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי סגר, מי פתח

אלישבע כספי

28.7.2008 / 17:30

איזה קמפיין סגרה בר רפאלי השבוע, איפה מוצאים היום דוגמנים ואיך נלסון מנדלה הפך לאקססורי. חדשות אופנה בחו"ל

בר מתקתקת

נחמד לקרוא דיווחים על הקריירה של בר רפאלי בעיתוני אופנה מובילים בעולם. בצד האזכורים הבלתי נמנעים של ליאונרדו דה קפריו, דיווחו בהרחבה במגזינים החשובים בשבוע החולף על הקמפיין החדש שהיא קיבלה למותג הספורט הארלי אינטרנשיונל. במודעות של החברה היא מצולמת בביקיני עמוק מחשוף, חולצות טי שירט שקופות, ומכנסי גי'נס קצרצרים מקו האביב הבא. הצילומים מהקמפיין יתפרסמו במהדורות אוקטובר של המגזין אל, ניילון ועוד. באוקטובר היא גם אמורה לצעוד על המסלול בשבוע האופנה בלוס אנג'לס בתצוגת אביב 2009 של המותג.

רפאלי גם תעצב חלק מהקולקציה של הארלי. מסתבר שבחברה אוהבים את סגנון חיי חוג הסילון כהגדרתם שהיא מנהלת שמסתדרים טוב עם התדמית של החברה. זה לא הקמפיין היחידי שרפאלי קטפה. גם בחברת טרו רליג'ן שכרו את שירותיה לקמפיין הסתיו הבא.

מי צריך סוכנות דוגמנות

האינטרנט שולט. מעצבת האופנה הישראלית מירית ונשטוק כבר עשתה דבר דומה ועכשיו חברת האופנה C'N'C מוצאת את הדוגמנים שלה לקמפיין סתיו-חורף 2008 ברשת החברתית My Space. מעצב הקמפיין אניו קפסה פשוט השאיר מודעת ליהוק בעמוד האישי שלו ברשת, ומבין הפניות הרבות בחר שניים עשר מאושרים שענו על הקריטריונים שחיפש והיה להם בין השאר, סיפור חיים מעניין ויוצא דופן וכישרון יצירתי. לא הכישורים המקובלים הנדרשים בדרך כלל מדוגמנים אבל היי, כמה שאנחנו יותר מיוחדים, כך הקמפיין שלנו יעשה יותר רעש. הקמפיין שצולם ע"י סטפן רוייז בבניין המטרופוליטן בלונג איילנד יעלה בספטמבר. חלפו הימים בהם מספיק היה שהדוגמנית תהיה מהממת.

שחקניות מדגמנות

לא ידוע לי אם השחקנית רייצ'ל בילסון הופיעה בזמן האחרון באיזה סרט חשוב. נדמה לי שמאז ימיה בסדרת הנעורים ה -O.C הקריירה שלה בתחום המשחק הורידה הילוך. אולי בגלל זה היא עברה בינתיים לתחום העיצוב ועיצבה עבור DKNY ג'ינס קו הלבשה ספורטיבי לצעירים שנקרא אדי רוז. רייצ'ל עצמה מופיע במודעת הקמפיין הראשונה שפורסמה השבוע, בשמלת ג'ינס כהה וחגורה אדומה דקה ומעליה וסט פאנקיסטי והמראה בהחלט נראה מבטיח. למרות שבתחום המשחק היא אולי לא מככבת לאחרונה, בתחום החשוב באמת (אופנה!) זוכה רייצ'ל על אף גילה הצעיר למחמאות מצד מבקרי האופנה. תדיר הם משבחים את יכולתה ללבוש אופנה עילית על השטיח האדום בצורה אלגנטית ומדויקת ואת סגנון הלבוש היום יומי שלה המורכב משילובים היוצרים מראה שיקי בלתי מתאמץ. בקיצור, יש לה סטייל ויש למה לצפות. הקולקציה תגיע לחנויות בארה"ב בחודש ספטמבר.
אגב, חברתה לימי הזוהר של ה- O.C השחקנית מישה ברטון, מחלטרת גם היא כדוגמנית והופיעה בשבוע שעבר בתצוגה של הוגו בוס בשבוע האופנה בברלין, בתפקיד הסלבריטי שמקשטת את השורה הראשונה בתצוגה. ידוענים בחו"ל מקבלים סכומים נאים על הסכמתם לפקוד תצוגות וגם על הסכמתם ללבוש בגדים של המעצב. כמובן שכולכם הייתם מוכנים לעשות את זה בחינם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

תחת מטרייתה

הזמרת בת ה-20, ריאנה, רותמת את תהילתה לעזרה לנזקקים, בשיתוף פעולה עם גוצ'י. ריאנה תהיה הפנים של קמפיין למען קרן הצדקה לילדים של האו"ם - יוניצ'ף. במודעות הקמפיין מצולמת ריאנה כשהיא לובשת מהדורה מוגבלת של בגדי גוצ'י במוטיב קעקוע בצורת לב. טאטו-לב הוא הסמל שנבחר ללוות את הקמפיין הזה ו- 25% מהמכירות יועברו לקרן הצדקה למען הילדים. זו אגב לא הפעם הראשונה שריאנה חובבת המטריות משתפת פעולה עם גוצ'י ויוניצ'ף.

הריח של קארל

קרל לאגרפלד מתעתד להשיק שלישיית בשמים חדשה הנקראת KAPSULE (עם האות K בשביל קרל) באוקטובר (פריז תחילה) ובנובמבר הקרוב, עת נתקפות אירופה וארה"ב בקדחת קניות לקראת הכריסמס. הבשמים הם יוניסקס מאחר ולדברי לאגרפלד ההבחנה המגדרית ככל שהדבר נוגע לבשמים ולניחוחות היא פאסה. הבקבוקים מעוצבים כריבוע ועיגול הצורות הגיאומטריות האהובות על לאגרפלד. גורמים בתעשייה מעריכים את צפי המכירות ברחבי העולם ב-48 מיליון דולר כבר בשבעת החודשים הראשונים. במילים אחרות, צופים שזה יהיה להיט.

הצמיד של מנדלה

לכבוד חגיגיות יום הולדתו ה-90, חבר נלסון מנדלה ביוזמה ייחודית לחברת מונטבלאנק היוקרתית בעיצוב צמיד כסוף עליו מוטבע המספר 46664 - מספרו של האסיר מנדלה ב- 27 שנותיו בכלא הדרום אפריקאי. כל ההכנסות ממכירות הצמיד שמחירו 112 פאונד, יועברו ישירות לקרן מנדלה התומכת בנפגעי מחלת האיידס בכל רחבי אפריקה. הצמיד יימכר בחנויות מונטבלאנק הנבחרות ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • קמפיינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully