וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והשבוע: ברייטונית מוכשרת

סנס אוף פאשן

6.8.2008 / 15:37

גרביונים מפינלנד, עגילים מיפן וסנדלים מיוון. וואלה! אופנה והבלוג סנס אוף פאשן מוצאים מעצבים צעירים וטובים מכל העולם

אם אתם מאלה שכל מיני אוצרות קטנים – חרוזים שקופים, תליוני זהב, מיניאטורות מחרסינה וחדי קרן מפלסטיק – עושים לכם חולשה בברכיים, התכשיטים של ג'ן סטיבנס הם בדיוק בשבילכם. כל תליון, צמיד ועגיל של סטיבנס הוא אוסף חד פעמי של חפצים, חלקם בסגנון וינטג' וחלקם בסגנון פופ, וכולם מעוררים את יצר החמדנות.

סטיבנס, בת 26, גדלה במרכז לונדון ואחר כך בחווה מרוחקת באיזור כפרי, עם אבא מלחין, אמא שכותבת רומנים ותופרת ואחות שלומדת אמנות באוניברסיטה. היא עצמה לא רק עושה תכשיטים, אלא גם מלחינה מוזיקה לפסנתר, כותבת ומציירת.

למדת תכשיטנות?
"למדתי אמנות באוניברסיטה, אבל אף פעם לא תכשיטנות ממש. לימדתי את עצמי, ואני עדיין לומדת – שמתי לב שהתכשיטים שיצרתי לפני שנתיים, כשרק התחלתי, מאוד שונים מאלה שאני יוצרת כיום מבחינת הסגנון וההעזה".

מה גרם לך להתחיל?
"כבר שנים שאני עושה לעצמי בגדים ותכשיטים. היתה תקופה שהייתי מכינה לעצמי מין קשתות לשיער מחרוזים, ובשלב הזה חברים התחילו להגיד לי שאני צריכה למכור את העבודות שלי".

מה השלב הבא מבחינתך?
"אני נורא אוהבת לצייר, ושילבתי ציורים שלי בעבודות פרספקס שעשיתי לאחרונה. בעתיד הייתי רוצה לעשות יותר עם הרישומים והציורים שלי, ואני משתוקקת להרחיב את העבודות שלי לכלים לבית. באיזשהו שלב ארצה להתמקד יותר גם בהלחנה".

בשנה שעברה, עברה סטיבנס לעיר החוף ברייטון, שם היא חיה ויוצרת. "ברייטון מספקת המון השראה בצבעוניות שלה, ורוב האנשים שפוגשים כאן הם מאוד יצירתיים ומעריכים מעצבים עצמאיים ועסקים קטני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully