וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להסיר אותם אתם כבר יודעים

אלישבע כספי

19.8.2008 / 16:44

מחבבים גרביונים אבל מתביישים? הנה לכם. הטרנד יוצא מהארון. הגרביון לגבר הגבריון הוא אופנה חדשה עם מסר

טרנד חדש תופס לאחרונה תאוצה לפי רשת ה- CNN, גרביונים, לגברים. אין הכוונה לטייץ מהסוג המיועד לחדרי כושר, ספינינג או לרוכבי אופניים, תופעה לא מבורכת כשלעצמה אך נוכחת וגם אליה התרגלנו. אלא גרביונים שקופים ומחטבים, שנראים בדיוק כמו המקבילה הנשית.

כתבת ה-CNN מדווחת כי המכירות משגשגות, ויש אפילו אתר אינטרנט www.eMANcipate.com המיועד אך ורק לנושא הזה ומטרתו המוצהרת כפי שמבהיר האתר היא "לקדם את הגרביונים הגבריים כפריט לבוש מקובל ולגיטימי שאמור להוסיף לאיזור הארוגני של הגבר חום, תמיכה וסירקולציה, כלומר לאפשר זרימה טובה יותר של מחזור הדם באיזור החשוב.

באתר מציעים לבחורים ללבוש את הגרביונים גם מתחת למכנסיים קצרים ואם זה נשמע נורא, כך זה גם נראה. עוד מוצגות שם עדויות של נהגי משאית שנשבעים ביעילותם של הגרביונים הדקים בלילות הנסיעה הארוכים והקרים שלהם וכן מצורפת הדגמה לבחורים, כיצד ניתן ללבוש את הפריט הבוגדני מבלי לקרוע אותו. מה שאמור להיות קל יותר אם אתה לא מגדל ציפורניים.

בשבוע אופנת הגברים במילנו שנערך ביוני האחרון, ג'ון גליאנו הציג גרביונים גבריים בורוד ניאון בוהק מתחת לחצאית, עוד טרנד שמאיים לקבוע נוכחות גם באגף הגברי. אצל ג'יבנשי היו גרביונים שחורים ומבריקים בעיבוד מקומט שנלבשו מתחת למכנסיים שחורים קצרים והמעצב ברנהרד וילאלם, הציג גרביונים בעלי שני חצאי צבע שונים (בז' ושחור), בסגנון ליצני החצר בעידן הרנסאנס.

ככה זה. התחלתם עם הסקיני שגם אותו אימצתם לעצמכם, וסופכם שתגמרו בתחפושת של חיילי המשמר השוויצרי בוותיקן שנוהגים ללבוש גרביונים צמודים בשני צבעים שונים ומסדרים לתיירים מכל העולם סיבה להוציא בהתרגשות את המצלמה מהתיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully