וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ המגף

אלישבע כספי

8.9.2008 / 12:47

מגפונים של נערות אופנוענים. מגפיים במראה כפרי אריסטורקטי או סליז מבריק על עקבי סטילטו. כל התשובות נכונות בחורף הקרוב

הנעליים הדרמטיות של סתיו-חורף 2009 עם העקבים האימתניים והנוכחות הפיסולית, סוקרו פה בהרחבה לפני זמן קצר, אבל אין כמו מגפיים, שגם להם נוכחות בולטת ומגוונת בחורף הקרוב, כדי להתחיל להתרגש מהסתיו והחורף שבפתח. במקומות רבים בעולם מסמל ספטמבר את תחילת הסתיו ואנשים כבר חנכו את הז'קטים, הצעיפים והמגפיים של החורף הבא. במקומו רבים בעולם כבר שולטים ברזי הטרנדים של המגפיים לסתיו-חורף הקרובים. צללו לזה.

כמה גבוה?

הכל קיים, הכל הולך. החל ממגפונים בגובה הקרסול, שהפציעו כבר בחורף שעבר וממשיכים חזק לחורף הזה גם בוורסיית הפיפ טואו העדכנית, דרך מגפיים באורך שלושת רבעי (אמצע השוק) ועד מגפיים גבוהים באורך הברך ומעלה. טרנד נוסף, הוא של מגפיים חתוכים לרצועות במקומות בלתי צפויים.

בוהו -שיק

חפשו החורף מגפיים בסגנון היפי שיק עם טאץ' של רוקנ'רול - מגפיים גבוהים עם רצועות עור מתנופפות, מגפוני זמש מרובי פרנזים, מגפי פיפ טואו מעור שחור עם עקבי עץ ומגפי עור עם ניטים מוזהבים. המגפים האלה הולכים נהדר עם מכנסי קטיפה צמודים, חולצה רקומה וחגורת ניטים או חישוקי זהב כמו אצל גוצ'י או עם שמלות שקופות למחצה בהדפסי פייזלי צבעוניים כמו אצל DKNY.

עוד מגפיים בולטים בקטגוריה הזאת הם מגפי זמש עם רקמה צבעונית, כפי שנראו אצל הרמס ואצל מעצב הנעליים סרג'יו רוסי. כל הפרנזים האלה ומגפי העור משובצי הניטים הולכים טוב מאוד גם עם מראה הבוקרים מהמערב האמריקאי, אה לה ג'סיקה סימפסון בגלגולה הנוכחי כזמרת קאנטרי.

קאנטרי שיק

בהשראת מלכת אנגליה היוצאת לטיול עם הכלבים באחוזתה הכפרית בסקוטלנד. שיק נערת הכפר המטופחת חביב במיוחד העונה על מעצבים כמו דולצ'ה וגבאנה. המגפיים גבוהים במראה ציידים מחוספס אך מלא סטייל, העקבים שטוחים או מסיביים מעץ (אצל דולצ'ה וגבאנה העקב לפעמים צבוע בזהב), התיפורים גסים והצבעים מזכירים צבעי יער ושלכת. חלק מהמגפיים מבריקים ומזכירים במבט ראשון מגפי גומי של חקלאים.

המגפיים הכפריים מתאימים ללוק שכולל חצאית רחבה בהדפס צבעוני או מבד טרטן משובץ (משבצות סקוטיות) בשילוב מטפחת ראש קשורה מתחת לסנטר בסגנון החביב על המלכה או על הסבתא רבא שלכן. אגב, למגפי הגומי המקוריות נגד גשם שהולכות טוב מאוד עם הסגנון הזה, יש בשנים האחרונות עדנה מחודשת. הדגמים של חברת HUNTER פופולאריים במיוחד אצל חובבי אופנה וגם אצל משפחת המלוכה האנגלית, והחברה מייצרת את הדגם המוכר בצבעוניות חדשה וזוהרת וגם בדגמים מעור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בייקר-צ'יק

העונה מדובר בגרסה מרוככת יותר של הדבר האמיתי. כאן שולטים האבזמים והרוכסנים, הרבה עור שחור ועור במראה מבריק וגם מגפונים שהסיומת שלהם היא גרב צמר. מגפי האופנוענים החדשים הולכים טוב מאוד עם הטייצים השחורים והמבריקים שחזרו לאופנה (עיין ערך לינדזי לוהן שמשווקת אותם בהצלחה מפתיעה) וכמובן עם ז'קט עור שחור.

מגפיים אלגנטיים, נשיים ומתוחכמים

תחת הקטגוריה הזאת יש לנו את המגפיים עתירי הקשירות והשרוכים בהשראה ויקטוריאנית ומגפיים בשילוב בדי תחרה, שהם חלק מטרנד התחרה המתעצם. בקטגוריה האלגנטית מפציעים העונה מגפי זמש גבוהים שמגיעים עד מעל הברך ואת אלה של של הלסטון שראויים ללוק שיש בו שכמיה ארוכה במראה ויקטוריאני וכבר נחשבים לאחד מלהיטי העונה.

את המראה המתוחכם תמצאו במגפיים או מגפונים עם עקב סטילטו, בצבעוניות שנעה בין שחור ואפור לגוונים של פירות יער סגולים, כחולים ואדומים. מגפי הסטילטו הן כמובן סנסציה, אם מצוותים אותם לחצאית עיפרון שמפרגנת מותניים נשיים מודגשים.

* בתמונה הראשית: מגף של דולצ'ה וגבאנה

  • עוד באותו נושא:
  • מגפיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully