וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישו כוכב עליון

לרה רוטר

15.9.2008 / 12:33

הוא לא סתם ניראה טיפוס תלוש ומרענן על מסלולי תצוגות האופנה, הוא באמת כזה. אריק רובין, טייל, סטודנט והיפי, מבוקש גם כדוגמן

המראה של אריק רובין הופך אותו לשווה סרט דקומנטרי קצר. משהו במראה שלו מעורר חשק לשמוע גם מה יש לו להגיד, אם לא לעודד אותו להקים להקץ קאנטרי-רוק. אבל רובין נכון לעכשיו נחשף לתקשורת בעיקר כדוגמן סטילס ותצוגות.
בתצוגת הסתיו הגדולה של "קסטרו" למשל הרגע בו הוא עלה על הבמה עם השיער הארוך, משקפי הראייה העגולים והחליפה, היה הרגע הכי פחות מיינסטרימי ומאתגר אסתטית במופע כולו.

רובין (24) התגלה כבר לפני שנתיים ע"י סוכנות PASSION באירוע של "טעם העיר" (תדעו איפה להסתובב, חבר'ה). להצעה הראשונה להצטלם כדוגמן הוא סירב אבל ך לפני כשנה, אחרי שחזר מטיול ארוך בהודו ואירופה והבין שהוא צריך עוד מזומנים הוא נאות לתרום לצלמים המקומיים את הלוק המיוחד שלו.

הנהון אחד מצידו והבלונד המפתיע שלו כבר צולם לקמפיין TNT והוא לוהק לתצוגות.

רובין התחיל עכשיו ללמוד בחוג להנדסת הסביבה בטכניון בחיפה וגר בקריית טבעון עם וונגה החתולה. הוריו הם מהנדס ואחות, שהגיעו לארץ מרומניה והתחביבים שלו יושבים עליו בול: צילום, טיולים בארץ ובעולם, קריאת ספרים בתחומים שונים והרבה הרבה מוזיקת בלוז, ג'אז, רוק, פאנקי וישראלי ישן.
איזו תקשורת יש לך עם צלמי אופנה?
"אני מדבר איתם בעיקר על טכניקות וציוד צילום ומנסה ללמוד מהם כל מיני טריקים בתחום. עד עכשיו אהבתי מאד את איתן טל ויניב אדרי".

עדיף לטבול בנחל

ובאופן כללי איזה אנשים אתה אוהב?
"אופטימיים, פתוחים, יצירתיים וכאלה שלא ממהרים לשפוט".

ואיזה בחורות הכי טובות?
"תיראי המין הנשי מורכב מדי מכדי שאפשר יהיה לסווג אותו אבל אני יכול לספר שהחברה שלי היא בחורה יצירתית, אוהבת מוזיקה וטיולים ואנחנו נוסעים יחד לאירופה בקרוב".

מי הם האנשים שאתה שמח שביקרו על פני כדור הארץ?
"ג'ניס ג'ופלין, ג'ימי הנדריקס, ג'ים מוריסון, סלבדור דאלי ושם טוב לוי".

איך תגדיר את היחס שלך לדוגמנות?
"אני לא רואה את זה כמקצוע לחיים. אני אעשה את זה עד שיימאס לי. בינתיים, זה אמצעי כלכלי טוב כדי להגיע למטרות כמו טיולים בעולם וקניית ציוד צילום. אבל בתכל'ס אני מעדיף לטבול באיזה נחל מאשר לנסוע לעוד אודישן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully