וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקת טרנד: מכנסיים שמזכירים געטקס

לירוי שופן

6.10.2008 / 17:59

מכנסיים לגברים, שניראים כמו געטקס ארוכים עם גומי למטה, הם הפריט שמלהיב את מעצבי העל בעולם. תרגום מקומי לא נצפה עדיין

מכנסיים שמזכירים געטקס או טרנינג עם מכפלת גומי מימי הילדות, הם מהטרנדים היותר מעניינים לגברים בחורף הנוכחי. אמנם סביר להניח שלרשתות האופנה בארץ ייקח קצת זמן לקלוט ולתרגם כראוי את העניין הזה, אבל אצל בתי האופנה הגדולים וברשתות הזריזות Topman ו-H&M, זה לחלוטין נוכח.

המכנסיים החדשים ניראו בקולקציית החורף של מעצב העל האמריקאי מארק ג'ייקובס שיש בה נימים דקים של השפעות מיליטריסטיות. ההשראה מגיעה ממכנסי ה-"LONG JOHN" - בגד תחתון ארוך לימים קרים, שנמצא בשימוש של חיילים בארצות קרות. המהלך של ג'ייקובס המינימליסטי הוא מרדני ורדיקלי ומזכיר את דרך הפעולה של הפאנק. תוך שג'ייקובס מעצב מכנסיים בפרופורציה חדשה ומעביר פריט נסתר מן העין אל החזית, הוא מצליח לשמר את הקונטקסט הצבאי, יחד עם חילול מוחלט וכמעט פארודי של קוד המדים.

גם המעצבים האירופאיים מציגים גרסאות מגוונות למכנסיים כאלה. דולצ'ה וגבנה הציגו עיצוב שמדגיש את האסתטיקה הסובייטית, ע"י שימוש בבד עבה וסריגה אלסטית בולטת סביב מכפלת המכנסיים, שנכנסת אל תוך המגף.

מותג הקז'ואל הצרפתי APC הלך אפילו רחוק יותר והציג מכנסי פאטיג ואוברול בהיר וחם שמשתמשים ברעיון הקונספטואלי הזה ומפלרטטים בין לבוש סיבירי לגיקיות סיקסטיזית. כך או כך הטרנד הזה עתיד לפתור אחת ולתמיד את שאלת "מחוץ או בתוך המגף" - ואם אפשר אז שיהיה מגף כבד במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דולצ'ה וגבאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארק ג'ייקובס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
apc/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דולצ'ה וגבאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גטקעס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully