וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נדר בלנדר

לירוי שופן

15.10.2008 / 16:30

קרלה ברוני, מדונה וקייט מוס כבר צולמו בחליפה גברית של דיור. אין זה אומר שאתן פמינסטיות ולא מגלחות אם תעשו את זה גם

האנדרוגיניות משנה כיוון. כבר משנת 2002 עם הקמת הליין לגברים "דיור הום" על ידי הדי סלימן משכו החליפות צרות הצללית החדשניות שעיצב את תשומת הלב של לא מעט נשים שהפכו ללקוחות לא רשמיות של המותג. נשים מפורסמות שידועות בתעוזה אופנתית ידועניות כמו מדונה וקייט מוס קיבלו את החליפות של הדי סלימן, במידות שמתאמות לנשים חטובות כמוהן ושמחו להצטלם איתן, והבאז התחיל.

העשייה של "דיור הום" לנשים הייתה תמיד בהזמנות מיוחדות ולא נמכרה בשוטף בבוטיקים אבל ניראה שמסתמנת תפנית. אתר האינטרנט "טוקיו דנדי" חשף בסוף השבוע יחד עם בלוגי אופנה נוספים, כי חלק קטן מקולקציית "דיור הום" לחורף 2008-2009 בעיצוב כריס ואן אשה יתורגם למידות קטנות כדי לענות על דרישות הלקוחות.

קרלה ברוני כבר צולמה בז'קט מחוייט עם דש סאטן מהקולקציה הספציפית הזו ולפי האתר, בינתיים מדובר במכירה מסודרת שתמשך כשבוע בלבד בסוף אוקטובר ותתבצע רק בסניף טוקיו של דיור.

למיני הקולקציה יוקצה מקום מיוחד ונבדל בקומה הרביעית. אם זה אכן יתרחש, זוהי אחת הפעמים הבודדות שבית אופנה מייעד קולקציה גברית לנשים ויש סיכוי סביר שהג'נדר בלנדר הזה יסחוף אחריו לייבלים נוספים. האם זה אומר שסצינת הדראג קינגס מקבלת חיזוק משמעותי?

בתמונה הראשית: חליפה של גוצ'י (AP)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully