וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיק מסתתר בחנויות

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

23.10.2008 / 6:56

מי שחתום על הקטלוג של אופנת CHIC שהוציא את הבגדים כל כך מכוער, צריך לבקש סליחה ממעצב החברה המוכשר - טור עורכת

הזמנה שעוררה ציפיות בינוניות לראות את הבגדים החדשים של אופנת "שיק" לסתיו-חורף הקרובים, הניבה הפתעה. המותג "שיק" הוקם לפני כשנתיים על ידי בחור צעיר, מוטי גולברי, בן למשפחת גולברי העניפה שמחזיקה במותג "גולברי".

היה קל להניח שבמותג שלו הוא יגיש לקונות אופנת מיינסטרים קלה לעיכול אבל אז נכונה הפתעה. בין קולבים שעליהם בגדים מבטיחים עומד דוד קליידר מעצב הבית. הוא למד בזמנו בגרמניה ומחזיק בקילומטרז' נאה ובנסיון חיים. לא בוגר טרי ונלהב משנקר אלא שועל ותיק ומיומן.

הסגנון שלו הוא אירופאי אבל קליל. מחוייט אבל סקסי. הוא הצליח למשל עם טופים שיעצימו את הנשיות של כל נערת משרד. למשל סריג לבן ודק, בגזרה יחסית צמודה לגוף עם פיתוחי רקמה בסגנון אתני, שניראים כמו עבודת יד אמיתית. לא משהו שמצפים למצוא בסניף של רשת. חולצה שקליידר תכנן בהשראת מפית שמצא בגרוזיה.

יש בין בגדי הסתיו שלו מעילים מצוינים, שתפורים טוב, למשל מעיל משובץ בגוונים בהירים עם כותפות שמזקירות כתפיים וגזרת A מחטבת מתניים, באורך הברך.

בלתי נשכחת היא גם חליפת החצאית שקליידר עיצב בהשראת שנות החמישים. החליפה שהיא מושלמת עבור עורכת דין צעירה או כל בחורה אחרת שמחפשת מראה מהוגן אבל גם פאם פטאלי. חצאית שמתחילה צרה ונפתחת באיזור הברכיים לגזרת A וז'קט עם מותן צרה וחגורה דקה שמאפשר הצצה לחולצת המשי התואמת, בכחול ולבן, שנלבשת מתחת.

גם המחירים לא גבוהים והופכים את הביקור ברשת לכדאי מאד. במחיר של חולצה ברשת עממית מקבלים ב"שיק" פריטים מבדים שניראים עמידים יחסית ואיכותיים, ובעיצוב שיישאר רלוונטי יותר מעונה אחת.

הבעיה היחידה של הרשת העונה היא הקטלוג הנוראי שמציג את הבגדים. אין כל קשר בין הפאסון היוקרתי, המעודן והמעניין של הפריטים, להמוניות שבה בחרו להראות את הבגדים בצילומים. הסטיילינג וולגרי וזול. עיצוב השיער הכביכול אמנותי והבדים המבריקים שמושלכים ברקע – לא מדברים את אותה השפה עם הבגדים ומוזילים אותם. בתוך הרעש הגדול שבפריים נעלם העיצוב של הבגד והאווריה שעולה מההעמדות, התאורה והסטיילינג הם קלישאתיים ומצערים.

למצוא את האחראי על התוצאה הסופית לא יהיה קל. בירור מעלה שקשה לדעת אם משרד הפרסום, בעלי החברה או הסטייליסט כיוונו לתוצאה הזאת. בגדול עולה הרושם שהם הגיעו אליה במיקרה.

מחירים :
מכנסיים: 169-299 ש', חולצות: 79-329 ש', מעילים: 400-900 ש', סריגים: 149-399 ש', חצאיות : 199-299 ש'.

כתובות:
שיק קיריון - קניון קירית ביאליק 8743641- 04; שיק מיקדו סנטר - רח' אהרון בקר 8 תל ברוך צפון 6447141- 03;
שיק רמת גן - רח' ביאליק 30 רמת גן 6739933 -03;
שיק כפר סבא - רח' ויצמן 99 כפר סבא (תפתח בקרוב);
שיק ירושלים - רח' דולצ'ין אריה 12/7 קניון הדר ירושלים 6744044 -02; שיק פתח תקווה - רח' חובבי ציון 4 פתח תקווה 9306352- 03; שיק באר שבע - קניון הנגב קומה ב' באר שבע 6270503- 08; שיק אור יהודה (חנות עודפים) - רח' אליהו סעדון 120 קניון אור יהודה 5333124--03.

  • עוד באותו נושא:
  • שיק
  • chic

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully