וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחת סרוגים

הגר ליינקרם

30.10.2008 / 20:22

לורד קיטש הפכה לרשת שחביבה על דתיות. והינה מצאנו חילונית אופנתית שהשתכנעה בזכותם שלהסתיר את הגוף זה הרבה יותר סקסי

בשקט פרסומי וללא קמפיינים צעקניים, לורד קיטש שיחררו בגדי חורף נעימים ואלגנטים העונה. בשיטוט בחנות של הרשת נראה שהאלגנטיות והמראה הסולידי של הבגדים התחבבו במיוחד על נשים דתיות שרוצות להתלבש מעודכן ואופנתי ולהישאר מהוגנות וסולידיות ומעריכות גם את האיכות הגבוהה של הבגדים ואת המחירים העממיים.

"כשעשיתי תחקיר לסדרה השם לורד קיטש עלה המון פעמים בקרב דתיות צעירות" אומרת שרי סובול המלבישה של סדרת הטלויזיה המצליחה "סרוגים". הסדרה "סרוגים" פתחה בפני עסקני האופנה חלון למגזר שעד כה לא היה מחוזר מאד מצד מעצבי אופנה. אבל בלורד קיטש מאז ומתמיד התעניינו בדתיות. יש מבחר רב של חצאיות בקולקציות שלהם- חצאיות ברך, גיזרת A, חצאיות עיפרון וחצאיות פעמון מוצלחות ביותר. חצאיות הפעמון למשל, שעשויות מבדי ניילון עבים, מגיעות באורך מיני או מקסי והגירסה שמלחכת את הקרסוליים, יוצרת מראה צנוע אך פעמוני ושופע שיהלום ארוחת שבת או חג מסורתית.

באגף המעילים יש מעילי טרנץ' עבים עם גימורים וביטנה איכותית ובהם טרנץ' עם שרוולים פעמוניים שכמו החצאיות, מיוצר גם כן מבדי הניילון העבים ומתאים ליום גשום במיוחד. מלבד מספר המעילים המצומצם ישנו מספר רב ומעניין של ז'קטים קלילים ויומיומיים במגוון בדים וגזרות. הז'קטים, כמו הקולקצייה כולה מגיעים במיני אפורים עם נגיעות של ירוק, בורדו וסגול עמוק. יש גם מספר רב של קרידגנים. מוצלחים במיוחד הם אלו שעשויים לייקרה עם כיווצים שיוצרים טקסטורה דומה לשושנים וגם סריגים מחמיאים בקו עיצובי נקי שהם נעימים למגע עם הגוף.

קיימות מספר שמלות מחמיאות ואלגנטיות כאשר הדגש בעיצובן הוא על מהוגן וסולידי. מה שהשמלות לא תפורות מבדים צמודים ואין בהם מחשופים עמוקים. האלגנטיות והצניעות הם מה שהופכים את הבגדים של לורד קיטש לסקסיים – ההסתרה המעודנת מראה שבעזרת עיצוב חכם אפשר להדגיש את המקומות הנכונים ולייצר גזרות נשיות ונחשקות מבלי לחושף יותר מדי בשר.

מה עושות הדתיות בערב?

הקולקציה לוקה בחסר בכל מה שנוגע ללבוש ערב מהודר. הבגדים המהודרים ביותר הם חולצות לייקרה עם חוטי לורקס זהובים המעוצבות בגזרות רחבות מדי המשוות אפילו לנשים בוגרות מראה זקן ומיושן.

הקולקציה אם כן מהוגנת, מאוחדת ומגובשת. צעירות ומבוגרות כאחד ימצאו בה מענה אופנתי לחורף הקרוב. המראה שמתקבל כשלובשים את הבגדים הוא כזה שמפליג למחוזות רומנטים ואורבניים. מילה שלנו: אין מה לפחד מלהראות קצת דוסית.

מחירים:
חצאיות החל מ- 169.9 ועד 239.9 ש'.
ז'קטים החל מ- 199.9 ש' ועד 299.9 ש'.
סריגים החל מ- 149.9 ועד 259.9 ש'.
חולצות החל מ- 89.9 ש' ועד 189.9 ש'.
מכנסיים החל מ- 179.9 ש' ועד 249.9 ש'.

רשימת חנויות " לורד קיטש" :
ירושלים- רח' המלך גו'רג, קניון האחים ישראל, קניון מלחה, רחוב יפו 42 וחנות המפעל מרכז ספיר. טבריה- רח' הגליל 16.חיפה- קניון לב המפרץ, גרנד קניון.נתניה- קניון השרון. חדרה- קניון לב חדרה. אשדוד- קניון לב אשדוד. אשקלון- קניון גירון. רחובות- קניון לב רחובות. מודיעין- קניון מודיעין.
ר"ג – קניון אלרם, מרון נווה. ב"ש- קניון הנגב, מרכז ביג. פ"ת- קניון סירקין, רח' חובבי ציון 6. שילת- מרכז מסחרי. נתיבות- טיילת סמילו 3, ובמרכז החדש "גלובס סנטר". בני ברק- רח' הרב קוק. עפולה – קניון העמקים, כפר סבא- קניון ערים, נצרת. בקניון מודיעין, בקניון "הגבעה" שבגבעת שמואל, בקניון "לב חדרה".

  • עוד באותו נושא:
  • לורד קיטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully