וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוף תעצבו לרוקרים

לירוי שופן

5.11.2008 / 19:38

כבר לא רק חליפות משעממות לאנשי עסקים שלא עושים סקס. בגיר חושקת בצעירים מסוגננים שיוצאים עם חליפות לבילוי בערב

עבור רבים דמתה "בגיר" בשנים הרבות בהם החברה קיימת לספר הכי מאובק על המדף. החברה, שמתמחה בלבוש מחוייט, סבלה במידה רבה מדימוי אפרורי, משעמם ושמרני וסיפקה פתרונות לבוש לאנשי עסקים עם אופק אופנתי או יצירתי מוגבל. התחושה היתה שבבגיר לא ניסו עד היום לעקוב אחרי המהפכים והניואנסים המתרחשים ללא הרף בשוק הלבוש הגברי. אבל לא עוד - כמו שחלונות הראווה והקטלוג החדש של המותג מרמזים, בגיר רוצים להתעורר ולהשיל את נשל הנחש הארכאי וחסר הדופק.

השינוי האיטי אך היציב בכניסתן של חליפות אל הליבה הטרנדית בארץ (ולראייה חברות כמו קסטרו מן ורנואר שמציעות חליפות בסניפים שלהן לקהל הרחב) הוביל את בגיר למצב של מודעת מוגברת למתרחש על מסלולי האופנה העילית. מעצבת החברה ענת ביטמן מספרת שיחד עם הרצון לספק מענה לקהל הקבוע של בגיר, הכוונה היא להתחיל לפנות גם אל קהל צעיר שיודע דבר או שניים על הפרופורציות החדשות של עולם החייטות שנמצאות, כמו כל דבר באופנה, בשינוי מתמיד.

לשאלה מה יש לחדש בחליפות, אפשר לענות בקלות על ידי הצבת חליפה קלאסית לצד חליפה אופנתית. במקום ז'קט ארוך וישר גזרה, בעל כתפיים בולטות ובנויות, סגירת שלושה - ארבעה כפתורים, ודשים רחבים או מכנס עם 'פנסים', החליפות החדשות והמעוצבות של בגיר עושות את זה הרבה יותר "סלנדר"; בלייזרים עם סגירה של שני כפתורים ומפתח חזה עמוק במיוחד, עם שרוולים ושוליים שקוצרו בדרמטיות.

נפילה בקז'ואל

יש גם שימוש הולך וגובר, בהתאם למגמה שמובילים גוצ'י ואיב סן לורן, בדשים עם גימור חץ מחודד בזווית התפר - "פיק לפל". חלקים נרחבים מהקולקציה גם מעוצבים מבדים עם ברק עמום שמזכירים את הקו Hugo העדכני מבית Boss.

הרענון של גזרת החליפות מאפשר למשוך אותן למקומות פחות רשמיים. חליפת הטוקסידו שהיא הפריט הטוב של הקולקציה, תגיב נהדר לפירוק המראה שלה על ידי מגפיים מסומרים וסריג נוזלי מתחת לבלייזר במקום חולצה מכופתרת מסורתית.

אי אפשר להימנע מהקביעה שהשדרוג בקולקציה של בגיר עדיין ארוז בלא מעט עכבות. בהשוואה לגזרות המצוינות דווקא צבעי הבדים נשארים בגבולות השחור – אפור. עולם האופנה זרם מזה זמן רב אל טקסטורות וצבעים אחרים. הצצה קלה בקולקציה המבריקה של תומאס מאייר לבוטגה וונטה תספיק כדי להבין.

על רקע זה יש לתהות על קו הקז'ואל של המותג - הוא טובע מרוב שמרנות מאוסה. נמצא שם רק כדי למלא חורים במלתחה הגברית. לסילואט החד שהושג בחוכמה בלבוש הפורמלי, לא נותר זכר בבגדי היום יום; המעילים שעשויים משילובים מגרים של צמר וקשמיר, עדיין נותרים בסיסיים לחלוטין ואין אפילו בדל מעיל טרנץ' שיקי באופק. ומהסריגים היה כדאי להפיק קצת יותר. ועדיין, אם הרוח המלווה את העונה הנוכחית תגבר ותיגע בכל הקולקציה, לבגיר יש סיכוי להיות הדבר הכי נכון בארון הגברי הפורמלי. בבגיר פונים ללקוח חדש שהוא גם גבר חדש, אבל לא עושים את המהלך הזה עד הסוף. כרגע, הוא עדיין יותר מעודכן מהם.

מחירים

חליפות: 990-2,290 ש', חולצות מכופתרות: 119-259 ש', מעילים : 559-1,190 ש', עניבות: 149-119 ש', חולצות פולו: 149 ש', חולצות טי: 99-129 ש', חגורות: 119-179 ש',
צעיפים: 69 ש', גרביים: 25-49 ש', חפתים: 149- 119 ש'.

להשיג: ברשת "בגיר" ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully