וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברת לא לגעת בסחורה

לרה רוטר; צילומים: גלעד בר-שלו

7.12.2008 / 7:00

יצאנו לשוק הכרמל לחפש גברים מתוכשטים וגילינו תליון חי מעוצב במיוחד, והרבה סנטימנטים לסבתות ולבר מצווה

תמונה 1 - דן ליאור בשרשרת מרובת תליונים. תליון כסף בצורת ציור מים יפני שעשה במו ידיו, לידו תליונים שאמא מצאה ונתנה לו, תליון מרכבה מכסף, עצם קטנה של יונה, וואז'רות טיבטיות. את השרשרת הא עונד מזה 7 שנים. "אני לובש אותה כי אני יודע שהיא מעניקה לי כוח רוחני שמשפיע על הכוח שלי בכלל".

תמונה 2 - ערן סמאורה עונד שרשרת בעלת תליון מגן דוד שמתפצל לשלוש, של המעצב אורן חן. "את השרשרת הזו אשתי קנתה לי במתנה". על האצבע מנצנצת טבעת שנקנתה כטבעת נישואין, של חברת אומגה שמייצרת בדרך כלל שעונים. הטבעת מגיעה עם חריטה מקורית של אומגה "MY CHOICE", היא מתפצלת לשתי טבעות, באחת סמל האומגה משובץ יהלומים והחלק השני משמש כתושבת. על מפרק היד עונד סמאורה צמיד מזהב לבן שאשתו קנתה לו לפני שנתיים והאזניים שלו מעוטרות בעגילי יהלום, 10 נק' כל אחד, אותם הוא עונד מאז שסבתא שלו נפטרה לפני 9 שנים, אז ירש את האבנים היקרות.

תמונה 3 - מאיר סופר עונד שרשרת שקנה בשוק הכרמל בדוכן לתשמישי קדושה. על תליון הכסף המלבני כתוב "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד". "השרשרת עלי כחודש ומאז ששמתי אותה אני מחייך ושמח".

תמונה 4 - חזי סטלקול, עונד שרשרת "חי" מזהב לבן שקיבל בשנת 2000 במתנה מאשתו. “את ה-י' צריך לחפש כי היא מסתתרת בתך ה-ח'. אני אוהב את זה".

תמונה 5 - צביקה קורמן עונד שרשרת חרוזים שקנה במדרחוב נחלת בנימין, אצל מישהי שעושה שרשראות מכפתורים. השרשרת השנייה נקנתה אף היא בנחלה, אצל מעצבת שעושה תכשיטים מסכו"ם. השרשרת שהוא עונד עשויה ממרית לעוגה. אוזניו של קורמן מעוטרות האחת בעגיל מסמר מהחנות ג'ובני בשינקין והשנייה בצמד עגילי יהלום שירש מאמא לפני כמה שנים. "אני מחליף תכשיטים כל הזמן. לא נקשר לאחד ספציפי".

תמונה 6- אבי חדד בשרשרת בעלת תליון פרסה מזהב שקיבל מסבתא במתנה לבר מצווה לפני 36 שנה. את תליון המגן דויד קיבל במתנה מאשתו. גם את הצמיד שעל ידו במתנה לבר מצווה מהסבתא, אך הוא שודרג עם השנים. השעון שמעטר את ידו השנייה הוא שעון קאסיו, אותו הוא עונד מזה 5 שנים.

ערן סמאורה. גלעד בר שלו
ערן סמאורה/גלעד בר שלו
מאיר סופר. גלעד בר שלו
מאיר סופר/גלעד בר שלו
חזי סטלקול. גלעד בר שלו
חזי סטלקול/גלעד בר שלו
צביקה קורמן. גלעד בר שלו
צביקה קורמן/גלעד בר שלו
אבי חדד. גלעד בר שלו
אבי חדד/גלעד בר שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully