וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל לורי סולדת

דנה דרבינסקי-טיקולסקר ודוריה למפל

23.12.2008 / 14:39

הטאלנטית נכנסה לחדר ניתוח ויצאה משם עם אף מהונדס ומושלם. וואלה! אופנה בעד ו-וואלה! סלבס נגד. גם אתם מוזמנים להשפיע

צילומים: באדיבות סוכנות יולי

מישל אחרי

עולם האופנה אוהב מראה מיוחד בשנים האחרונות. בחורות מתוקות ומושלמות זה משעמם וסטיות קטנות מהסימטריה - אקזוטי. בגלל זה מישל לורי חייבת לאהוב את האף היהודי שלה? לא החוטם מנע מהקריירה של לורי להמריא אחרי "הדוגמניות 2", אבל הלוק החדש, ייראה יותר שיק על השער של "פנאי פלוס", אם היא תקבל כזה. כמובן שגם בחורה עם אף גבנוני היתה מגיעה לגבורות בתעשיית הבידור, אבל ממקום אחר - מתפקידים קומיים, מתפקידי אופי.


מישל חשה נסיכה ורצתה שהמראה שלה ישקף את זה. מאד יכול להיות שכל הפטפטת והביטחון השוצף של וואספית ניו יורקית התאימו לבחורה ההיא עם האף, ועכשיו תצא ממנה פרסונה עדינה יותר. העבודה שעשו עליה מאוזנת וטובה, תווי הפנים שלה לא בנאליים והאף החדש והרגיל לא יהפוך אותה לסתם עוד בלונדינית. אבל חוץ מהכל, זו אסטרטגיה מצויינת להרוויח קאמבק תודעתי ושער ב"רייטינג". שיחוק.

מישל לפני

היתה בחורה עם קטע ועכשיו יש פרידמנית מתה. בחלומות הזוועה, מיכל גבריאלוב מוותרת על האף השערורייתי שלה, יעל פוליאקוב מצרה, ושני כהן מקצרת. כמה עצוב שבמסגרת נסיון הפריצה המדשדש הולכת בלונדינית שיש לה לוק ותחושה מאד מגניבה, מאשימה את האף ונכנסת לניתוח. מה יהיה אם בעוד שבוע איזה במאי יגיד לה שהציצים שלה קטנים מדי והטוסיק שלה יכול להיות הרבה יותר קטן וחטוב ממה שהוא.


מישל לורי של האף הטיפה-שבור והעקום היא מישל עם לוק הרבה יותר אינטליגנטי ואמין מהמראה הסכריני שיש לה עכשיו. ברור שאדם שמצליח לאהוב את עצמו כמו שהוא זה מקסים, אבל עוד יותר ברור היום שמי שמצליח גם אם הנתונים שלו לא מדוייקים לפי מילון הפלסטיקאים - הוא מי שיש לו את זה באמת. צר לי מישל, איכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully