וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשי עיניים

4.1.2009 / 14:34

המאפרת חן אלקבץ עם 3 מראות איפור חמים וקלים ליישום. העיניים החזקות של קייט מוס, המראה המעושן של ביונסה, והאיילנר המעודכן למראה בריז'יט ברדו

תמונה 1 - מראה בריז'יט ברדו:

אליסה בשמלת סאטן שחורה ופפיונים של אליאב ששון (4,000 ש'), טבעת סברובסקי בשחור-לבן של אבג"ד. יבה בשמלת ערב כחולה של לילה מיסט (3,400 ש'), שרשרת סברובסקי של אבג"ד.

איפור - מראה זוהר עם דגש על איפור השפתיים בגוון אדום בוהק ונועז. העיניים מאופרות בגווני זהב והריסים מודגשים במסקרה שחורה, המעניקה מראה דרמטי, בהשראת בריז'יט בארדו. כוכבות חובבות הלוק - סקרלט ג'והנסון, אנג'לינה ג'ולי, ריהאנה.

ליצירת המראה:
1. מרחי על פנייך פריימר LANCOME – LA BASE - פריימר נטול שומן המעניק לעור גימור טוב, מסתיר פגמים ומהווה כבסיס עמיד לאיפור.

2. מרחי כבסיס מייק אפ נוזלי למראה אחיד ומושלם בגוון עורך כמו LANCOME – COLOR IDEAL - על כל שטח הפנים וטשטשי למראה עדין לכיוון הצוואר וקו השיער.

3. איפור העיניים – מרחי על עפעפייך צללית בגוון זהוב (LANCOME-OMBRE ABSOLUE d 20), מרחי מהצללית גם בקו הריסים התחתון וטשטשי.

4. משחי מסקרה שחורה HYPNOZE –LANCOME למראה ריסים מודגשים. משחי מעט גם בקו הריסים התחתון. במראה זה לא מומלץ להשתמש בסומק דומיננטי אלא לעבור על הפנים באזורי ההצללות בstar bronzer – lancome - ברונזר לגוון שזוף טבעי להצללות באזור עצמות הלחיים, קו המצח והלסת.

שיער:
1. כבסיס אפשר למרוח כמות נדיבה של מוס ווליום של לוריאל
על בסיס שיער לח.

2. מנפחים את החלק הקדמי ומברישים לאחור, תוך כדי שמירה על שביל באמצע, שיצור מראה תקופתי-רומנטי, בסגנון סופייה לורן, בריז'יט בארדו.

3. אוספים את השיער לאחור בצורה מרושלת. לגימור אפשר להשתמש בטקסטור טוניק של לוריאל ובספריי מקשה דרגה 4 של לוריאל.

תמונה 2 - איפור עיניים חזק:

אליסה בשמלה פייטים של גאמלה (1,600 ש'), יבה בשמלת פרנזים של מלאריש (3,600 ש')

מראה הוליווד גלאם: לוק שזוף, עיניים מודגשות וסקסיות בשחור, זהב וברונזה, ריסים מודגשים, שפתיים בוורדרד עדין וזוהר. כוכבות חובבות הלוק: קייט מוס, פנלופה קרוז, ויקטוריה בקהאם, ביונסה, ג'ניפר לופז, שרון סטון.

איפור:
1. מרחי בסיס איפור לפנייך ע"פ ההמלצות וההנחיות בלוק הקודם.

2. מרחי על עפעפייך צללית בגוון זהוב (LANCOME-OMBRE ABSOLUE d 20) מרחי מהצללית גם בעפעף תחתון. משחי בעזרת אייליינר ג'ל עמיד בגוון (BLACKTRACK – MAC) שחור קו על קו הריס העליון והתחתון בעזרת מברשת דקה. לאחר מכן עברי על הקו בצללית שחור מעושן מטאלי (LANCOM-OMBRE ABSOLUE גוון G-50 LAST NIGHT) עברי על העפעף העליון בברונזר וטשטשי לכיוון הגבה. משחי על הריסים מסקרה שחורה בנדיבות HYPNOZE – LANCOME .

3. ההצללות ב (star bronzer – lancom ) ברונזר לגוון שזוף טבעי להצללות באזור עצמות הלחיים, קו המצח, האף והלסת.

4. שפתיים בגוון ורדרד עדין (איב סאן לורן – ROUGE PUR 141 ). מעל השפתון גלוס למראה זוהר ומנצנץ ( LANCOME -JUICY TUBES – 92 )

שיער:
1. תוך כדי שמירה על נפח השיער לאחר פן-רולים, מגלגלים את קצוות השיער לאחור בקווצות קטנות בצורת פארה פוסט.

2. מברישים את השיער עם מברשת תסרוקות על מנת ליצור את הגלים הגדולים ומראה שיער בריא, שיוצר תחושה של סקסיות.

3. לסיום - נגיעה של סודה ספרקלר - ספריי שימור לשיער, שמעניק הברקה עדינה, אך לא שומנית. לוק כזה יתאים לבנות בעלות שיער עבה ושופע, אך מדורג.

תמונה 3:

אליסה בשמלת ערב פודרה משי של אליאב ששון (2,800 ש'). יבה בחגורה פייאטים מכתומנטה (220 ש'), חגורה ברבורים של אפרת קסוטו (350 ש').

מראה של עיניים מעושנות ומודגשות, הברקות ושפתיים בגוון דבש מנצנץ. מראה מטאלי אופנתי. כוכבות חובבות הלוק: ג'ניפר לופז, ביונסה, ריהאנה.

איפור:
1. מרחי בסיס איפור לפנייך ע"פ ההמלצות וההנחיות בלוק הראשון.

2. לאיפור העיניים - משחי קו בעזרת עפרון שחור עמיד ( 01 clarins ). על העפרון מרחי צללית שחורה וטשטשי על גלגל העין כלפי הזוית החיצונית של העין. השתמשי ברביעיית הצלליות של לנקום color focus palette בגווני הכחול-שחור- סגול ופנינה. הוסיפי מעט מגווני הכחול – סגול וטשטשי לכיוון הגבות.

3. לסיום הדגישי את קו הריסים התחתון בעפרון שחור ועברי עליו בעזרת מברשת וצללית שחורה וכחולה ליצירת מראה מעושן. משחי מסקרה שחורה HYPNOZE –LANCOME .

4. שפתיים בגוון דבש עדין (איב סאן לורן – ROUGE PUR 142 ). מעל השפתון גלוס למראה זוהר ומנצנץ – ( LANCOM -JUICY TUBES – 92 )

5. למראה איפור זוהר מומלץ להשתמש בפודרה מבריקה DIVA MAGIC POWDER באזור עצמות הלחיים והזוית הפנימית של העין.

מייק אפ - 287 ש'; צלליות לנקום: 165 ש'; גלוס ג'וסי טיוב 120 ש'; פודרה מבריקה לנקום 290 ש'; מסקרה היפנוז 160 ש'; צלליות רבעייה 270 ש'; פריימר לנקום 215 ש'; ברונזר לנקום 240 ש'; ליפסטיק אדום לנקום 160 ש'; שפתונים איב סאן לורן 170 ש'; עפרון קלרינס שחור 90 ש'; אייליינר מאק שחור בלאק טראק 79 ש'.

צוות הפקה VIEW AGENCY:
צילום : דביר כחלון, ע. צלם דדי אליאס
דוגמניות: אליסה ויבה לסוכנות רוברטו
סטיילינג: מורן עובד ומאור אומזגין
איפור: חן אלקבץ
עיצוב שיער: לירז אגם
מניקוריסטית: גלית זיתוני

מוצרי שיער לוריאל פריז; ת. שיער גלית איטלייה; מוצרי איפור של לנקום; לאקים: OPI.

הפקת איפור-שיער של VIEW. דביר כחלון, אסור להשתמש
הפקת איפור-שיער של VIEW/אסור להשתמש, דביר כחלון
הפקת איפור-שיער של VIEW. דביר כחלון, אסור להשתמש
הפקת איפור-שיער של VIEW/אסור להשתמש, דביר כחלון
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully