וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעצם רצינו את מרילין מונרו

27.1.2009 / 9:00

דולצ'ה וגבאנה ישיק קו איפור חדש בחודש הבא. בתפריט: מסקרה בניחוח פלפל וסקרלט ג'והנסון על תקן מרילין מונרו

דולצ'ה וגבאנה עומדים להשיק לראשונה קו מוצרי איפור, שיגיע לחנויות בחודש הבא, כשאת קמפיין הפרסום של קו האיפור החדש תוביל השחקנית סקארלט ג'והנסון.

בראיון ליומון האופנה (WWD (Women's Wear Daily, הודה סטפאנו גבאנה שהוא ודומיניקו דולצ'ה שואפים כבר שנים להשיק קו איפור. "זהו אתגר חדש עבורנו ועבדנו עליו קשה כמו על הביגוד", אמר. כשנשאל האם בעקבות השקת קו האיפור תגיע גם סדרת תכשירי טיפוח, ענה גבאנה "יימצא לכך זמן, אך קודם עלינו לייצב את האיפור שלנו".

בהמשך לליין הבגדים של המותג, המעוצב בד"כ בהשראות סוערות למדי, תכלול סדרת האיפור צלליות בגוונים עשירים וצבעים אקזוטיים, כמו כחול מזרח תיכוני, בורגונדי דליה כהה (הפרח האהוב על סטפאנו גבאנה) וזהב ושחור וולקניים, בהשראת הר הגעש באי סטרומבולי בסיציליה, שם נוהגים צמד המעצבים לבלות את חופשותיהם. האריזות הזהובות מעוגלות הפינות יגיעו בנרתיקי קטיפה שחורה וחלק מהמוצרים גם ריחניים למדי. בלב הקולקציה הראשונה, מככבים ליפסטיק בניחוח ורדים ומסקרה שחורה עם רמיזה של ניחוח פלפל. "שמנו לב שליפסטיקים מיוצרים לאחרונה כשהם נטולי ריח ורצינו להחזיר את הבישום. הדבר הראשון שדומיניקו ואני זוכרים מן התיקים של האימהות שלנו הוא ריח האיפור. שמתי לב לכל שכשנשים פותחות אריזת איפור הן קודם כל מריחות אותו", אמר גבאנה.

את הצבעים, המרקמים והשילובים פיתחו השניים יחד עם אמנית האיפור הבריטית פט מקגארת' Pat McGrath. שלוש הסדרות המרכזיות של קולקציית האיפור הן "שפתיים חשקניות" (Lustful Lips) בהשראת כוכבות מסך הכסף עם שפתיים וציפורניים בגוון אבן הא?דם, "עיניים פרובוקטיביות" (Provocative Eyes), עיניים מעושנות ושפתיים חיוורות, ו"טבעי חושני" (Sensually Natural), מראה המבוסס על גוונים טבעיים.

דומיניקו דולצ'ה וסטפאנו גבאנה, מעצב וגרפיקאי, נפגשו לראשונה ב-1980, כשעבדו יחד כאסיסטנטים באטלייה במילאנו. ב-1985, עדיין בשנות ה-20 שלהם, הציגו לראשונה את קולקציית הביגוד לנשים של הלייבל "דולצ'ה אנד גבאנה" וזכו לתשומת לב מיידית. הבוטיק הראשון שלהם נפתח ביפן ב-1989, שנה מאוחר יותר הציגו את קו הגברים שלהם וב-1992 החלו לקחת חלק בתחום האביזרים.

הכניסה לשוק הקוסמטיקה עלולה להתגלות כלא קלה, גם עבור מותג מבוסס ובמיוחד בזמנים של משבר כלכלי. מספר מותגי-על שקלו מחדש את כדאיות היוזמה, עקב העלויות הגבוהות של ייצור, רכישת חלל שיווק בחנויות יוקרתיות ופרסום. קלווין קליין וורסאצ'ה חוו את הקשיים ועתיד מעורבותם בשוק הקוסמטיקה אינו ברור. לעומת זאת, שאנל, איב סן-לורן וז'יבנשי הם דוגמאות להצלחות בתחום.

בשלב ראשוני יפתחו D&G נקודות שיווק בחנויות יוקרה בערים גדולות וחללי ה"אין-סטור" (In Store) יעוצבו על-ידי המעצב והארכיטקט האיטלקי פרנצ'סקו לאוויאני, מעצב הפנים של חנויות המותג. החללים יתוכננו בהתאם לסידור הכללי של כל חנות ויותאמו למוטיבים של המותג: ריהוט זוהר בשחור וזהב, מראות ונברשות. מספר חללים ייסגרו ויוקדשו לייעוץ איפור אישי.

כמו כל מוצרי האיפור של מותגי העל, טווח המחירים גבוה למדי, כמו למשל לק ציפורניים ב-20 דולר, מסקרה ב-28 דולר, ליפסטיק ב-30 דולר, זוג צלליות עיניים ב-36 דולר ופודרה בתפזורת ב-59 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully