וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנות לקיץ

אלישבע כספי

4.2.2009 / 14:58

בר והביקיני בתפוצות, הירכיים החדשות של הדוגמנית הדקיקה והמבוקשת עד לפני רגע - ג'מה וורד, קצת ג'יזל וגם H&M. מבזק חדשות חו"ל

במהלך החודש הקרוב ייצא גליון בגדי הים השנתי והפופולארי של מגזין הספורט אילוסטרייטד ועדיין לא ברור מי הדוגמנית שגופה המתוקתק ומבטה הממיס יקחו את השער. לבר רפאלי, שצולמה למהדורה המיוחדת, יש סיכויים טובים להוביל. אבל מצד שני, גם בשנה שעברה היו לה סיכויים מצוינים והשעריסטית היתה בסוף מריסה מילר האמריקאית. זהות נערת השער הוא סודי ביותר ומתפרסם באופן מסורתי, עם הרבה מאוד רעש ויח"צ, רק יממה לפני צאת הגליונות לשוק. תמונה של בר בביקיני (לא עניין כזה נדיר אבל עדיין מעניין) שכן שוחררה בינתיים היא מהקמפיין החדש של מותג מותג בגדי הספורט והגלישה הארלי שמהאתר שלהם ניכר שהם מתרגשים מאד מאבק הכוכבים שרפאלי מפזרת אצלהם.

דריה וורבאי והלוהט ההוא

הציפייה לקולקציה של המעצב הבריטי מתיו וויליאמסון ל- H&M הולכת ומתחזקת. וויליאמסון אחד השמת הצעיירם החזקים של סצנת האופנה העולמית, מי שהעיצובים שלו אהובים מאד על קייט מוס וג'ייד ג'אגר, שהיה עורך מישנה בווג הבריטי, מעצב הבית של בית האופנה אמיליו פוצ'י ועיצב בקבוקים לקוקה קולה, מחזיק בבוטיק יוקרתי בלונדון ובליין עצום של מוצרים שהוא מעצב. מנר דקורטיבי ועד טאפט. הוא מפורסם בהדפסים הפסיכדליים שלו ואת בקבוקי קולה שעיצב למשל חיזק עם פטרנים של עצי קוקוס ופרחים טרופים. כבר עכשיו נחשף שויליאמסון עצמו יהיה כוכב הקמפיין ויפרסם את הקולקציה כשהוא לבוש בקו בגדי הגברים בעיצובו. את בגדי הנשים תדגמן דריה וורבוי. הקמפיין צולם בטולום שמקסיקו ע"י Solve Sundsbo ויתפרסם במאי. הקולקציה תגיע להגיע לחנויות באפריל. דריה וורבוי הקנדית ממוצא פולני, הופיעה בעבר בקמפיין של H&M והיו זמנים לא מאוד רחוקים בהם היא פתחה כמעט כל תצוגה נחשבת והופיעה בקמפיינים יוקרתיים. אבל ההצלחה כנראה התישה אותה ובקיץ האחרון היא לקחה לעצמה פסק זמן מוחלט מהדוגמנות. בסוכנות שלה, IMG סיפרו שהיא אפילו ניתקה את הסלולרי. עכשיו היא חוזרת עם אנרגיות טריות והצטלמה כבר לקמפיין של רוברטו קאבלי ולשער הווג האוסטרלי.

ג'מה וורד מסתתרת בחוף הים

על ג'מה וורד הדוגמנית האוסטרלית בעלת פני הבובה והעיניים הנאיביות הענקיות, רצות כבר תקופה רצות שמועות בתעשייה על שהיא בעצם פרשה מדוגמנות. היו הכחשות ואחר כך פורסם שהיא בעצם רוצה להתמקד במשחק וגם הצטלמה לשני סרטים. כך או כך, על המסלולים היא לא נראתה מאז הקיץ שעבר. לאחרונה פורסמו בתקשורת העולמית תמונות שלה בבגד ים שהחצינו שג'מה נהנת בימים אלה מאוכל הרבה יותר מדוגמנית ממוצעת.

הסנדיי טלגרף האוסטרלי היה הראשון לפרסם את התמונות. הכותרות שם זעקו שג'מה עלתה במשקל ובידיעה הוסיפו בטוב לב שכמעט אי אפשר היה לזהות אותה ושהיא מתאמנת עכשיו בטירוף, בניסיון נואש לחזור למידות הדוגמנית שלה. כצפוי הצביעות גדולה. מצד אחד התקשורת מגנה את הסטנדרטים הבלתי אפשריים שמציב עולם האופנה מבחינת משקל ומצד שני, כשדוגמנית עולה במשקל היא זוכה מהתקשורת ליחס לעגני. גם דוגמנית העל קרולינה קורקובה ולאחרונה הזמרת ג'סיקה סימפסון, זכו לאותו טיפול אמביוולנטי ומתיש מהתקשורת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ג'יזל רווחית כתמיד

ג'יזל בונדשיין ממשיכה להצדיק את מעמדה כדוגמנית הרווחית ביותר לפי הפורבס. בקמפיין אביב -קיץ 2009 החדש של דיור היא מעיזה בצילומים של Craig McDean עם הופעה כללית אדג'ית ורוקיסטית מתמיד עם פוני קצר ושיער בלונדיני מהרגיל.

הפעם האחרונה בה ג'יזל עשתה קמפיין לדיור הייתה ב-2004, אז, בסדרת צילומים סקסיים היא חשפה הרבה עור שזוף, משומן ומבריק. טוב לראות שבדיור בחרו הפעם בקונספט קצת פחות צפוי. קמפיין חדש נוסף לג'יזל, מפתיע מעט ביחס למותגי העל הרגילים שהיא מפרסמת, הוא הקמפיין למותג האופנה העממי יחסית, ראמפז'. ג'יזל עצמה אומרת שזה בדיוק מה שהיא אוהבת בראמפז', שהוא מתאים לכולם. בקמפיין הזה ג'יזל מחליפה את הפרזנטורית הקודמת הדוגמנית הצ'כית פטרה נמקובה, וחוזרת למראה הטבעי שלה שקורן מבריאות וסקסיות.

דרי מרדר מנהל השיווק ברמפאז' מספר שלדוגמנית היתה מעורבות מוחלטת בצילומים. לדבריו היא זו שבחרה את כל אנשי המקצוע שעבדו על הקמפיין – את הצלם Mario Sorrenti, את מעצבי השיער והאיפור, את הבגדים שבחרה ללבוש מתוך הקולקציה ואף הייתה מעורבת בעיצוב הגרפי של הקמפיין. פריבילגיה ששמורה אך ורק לדוגמניות במעמדה. לדברי מרדר, ג'יזל ממצה בתכונותיה את המודל הנשי של המותג כי היא יפה, סקסית, בטוחה בעצמה ועצמאית. הקמפיין עתיד להתפרסם באפריל והצילומים של ג'יזל יופיעו בין השאר בטיימס סקוור בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully