וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי והלו קיטי מככבות בניו יורק

11.2.2009 / 10:37

בעוד יומיים יפתח שבוע האופנה של ניו יורק. ברבי מקבלת מחווה ממעצבי על, והלו קיטי משיקה קו מוצרי איפור של MAC. מי הבדיונית הפופולרית יותר?

שבוע האופנה הקרוב של ניו-יורק שייפתח ב- 13 לפברואר יקדיש אירוע מיוחד לברבי החוגגת במרץ השנה 50 שנים להיווסדותה. באירוע, אחד המרכזיים בתוכנית שבוע האופנה הניו-יורקי, יוצגו בגדי מעצבים שעוצבו במיוחד לבובה הפופולארית על-ידי בתי אופנה ידועים. באתר חברת הצעצועים "מאטל", יצרנית הבובה, ניתן לראות תמונות של הבובה בדגמים היוקרתיים; ברבי שאנל, ברבי דיור, ברבי ז'יבנשי, ברבי ברברי וכו'.

ברבי בהחלט ראוייה למחווה. בובת הפלסטיק, או יותר נכון "פלסטיק נטול עופרת המתאים לילדים רכים", הצמיחה סביבה עם השנים, תעשיית אביזרים וחיקויים ויצרה לה שם של אייקון אופנה. היא תמיד התעדכנה בכל טרנד וידעה להתאים לעצמה את האנסמבל הנכון לכל מטרה.

מי שמאיימת על מעמדה הציורי של ברבי, היא חתלתולת האנימציה היפנית קיטי מ"הלו קיטי", שקיבלה קמפיין של MAC שמשיקה קו איפור חדש בהשראת החתלתולה. האריזות יעוצבו בצבעי ורוד-אדום-שחור והמחירים אמורים להתאים לכל כיס.
שיתוף הפעולה הוא עם חברת 'סנאריו' (Sanrio). לפי ה-WWD (Women Wear Daily), ג'ון דאמסי, נשיא ענקית הקוסמטיקה 'אסתי לאודר' בעלת MAC הודיע שקיטי תשמש גם כ'דוברת' המותג וכיוון שאין לה פה היא "תדבר מהלב".

מוצרי 'קיטי ל- MAC' יוצעו למכירה באתר החברה החל מה- 10 לפברואר, בחנויות בצפון אמריקה החל מה- 12 לפברואר, ובחנויות המותג בעולם החל ממרץ. אירוע השקת קו האיפור החדש ייערך בניו-יורק במקביל לאירועי 50 שנה לברבי. ברבי בשלה וסקסית, קיטי ילדותית ומתוקה. ברבי היא דיווה, קיטי היא צנועה. אסטאבאן קורטאזאר, המעצב הקולמביאני של בית 'עמנואל אונגרו' פתר לעצמו את הבעיה. לפי הניו-יורק טיימס הוא הצהיר שהוא מעדיף שקיטי תדגמן אצלו כיוון ש"יהיו מספיק ברביות בקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully