וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטאטא גאוותנו מתחת לשטיח

23.2.2009 / 14:06

וואלה! אופנה לא נוקמת, וואלה! אופנה מפרגנת גם לתעשיית קולנוע שלא נותנת אוסקרים לישראלים. השמלות של השטיח האדום

(צילום: רויטרס. עריכה: גדי וינסטוק)

המלכה הרעה בסרט של דיסני

אנג'לינה ג'ולי, אימא אדמה שהייתה מועמדת לפרס השחקנית עבור תפקידה ב'ההחלפה' בחרה בשמלת סטרפלס שחורה של אלי סאב שהיתה קצת מבוגרת לגילה.

התכשיטים של לוריין שוורץ זהרו בירוק-עד מקסים, הנעליים של פאראגמו, ותיק יד היה של של לנה מרקס. בסך הכל נוצר פה לוק קלאסי מחושב וחסר סיכונים, אם כי היה מבקר שתהה האם הכוכבת עורכת כרגע חזרות לתפקיד המלכה הרעה בסרט של דיסני.

את הקהל, בכל אופן, אנג'לינה לא הפחידה והיא קיבלה תשואות סוערות כשנתנה את השואו שלה על השטיח.

משום מה מחייכת

הכוכבת שיחד עם הצמוד המוסיקאי ג'ון מאייר בחרה לדלג על השטיח האדום, התייצבה באומץ על הבמה בדיוק מול ברנג'לינה והגישה יחד עם ג'ק בלאק את פרס סרט האנימציה. ג'ניפר אניסטון זהרה בשמלת סטרפלס מוכספת ומחורזת של ולנטינו, סנדלי עקב של ג'ימי צ'ו ויהלומי 'בולגרי' ובעיקר בזכות האביזר שאין לו תחליף – החיוך.

באה בזהירות

ניקול קידמן, זוכת העבר והאם הטרייה אשר הציגה את מועמדותה של אנג'לינה ג'ולי לפרס השחקנית הראשית ב'ההחלפה', נשארה נאמנה ללוק המפוסל והקלאסי שלה ובחרה בשמלה סטרפלס עטורת נוצות, בעקבים של לוריין סקוט ובעגילים עתיקים של אדית וובר.




.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ולהיפך הגמור מקידמן

ביונסה, הזמרת המוכשרת שגם הופיעה בטקס, בחרה בשמלה בגזרת בת הים עם הדפס שחור-מוזהב מבית 'האוס אוף דרון' (House of Deron) המותג של אמא שלה, שהיא מעצבת טראשית מעצבת וספרית. ביונסה בנתה מראה אולי זוהר, אבל קצת לוחץ וקצת מתאמץ מדי, שהורכב מבשיער אסוף לאחור, עקבי 'קאסאדיי' (Casadei) קלאסיים וטבעות פלטינום וזהב צהוב של לוריין שוורץ. לזכותה ייאמר שהופעת הבמה, כמו תמיד, הייתה מושלמת.

כשיש לך נתונים מושלמים

האלי ברי זוכת העבר בחרה בשמלת שחור-זהב של מרקזה, תיק יד של ג'ימי צ'ו ועגילים של ה. שטרן. העור הנפלא, השיער האסוף ברכות, החיוך המתוק, הצבעים היוקרתיים והבד הרך של השמלה, יצרו חזות של בחורה שמתאהבים בה.





.

רגע טהור של OMG

שרה ג'סיקה פרקר שצוטטה לאחרונה בהבטחה שקרי בראדשו עוד תשוב בסרט המשך לסרט ההמשך, הגישה יחד עם דניאל קרייג את פרס עיצוב הסט, בשיער בגוון טבעי, שמלה מלכותית מפוארת של דיור בצבע שהגדירה בעצמה כ"כמעט מנטה", תכשיטי יהלום של פרד לייטון וחגורת משי שהדגישה מותן צרה. רגע טהור של OMG על השטיח האדום.

השמלה הכי עתיקה

פנלופה קרוז, זוכת פרס שחקנית המשנה עבור תפקידה כאקסית חמת מזג ב'ויקי כריסטינה ברצלונה' בחרה בשמלת וינטאג' בת 60(!) שנים של פייר באלמה (Balmain) ובתיק יד של ג'ודית לייבר. עלות האבזור הגיע ל- 3 מיליון דולר, כולל מחרוזת יהלומים של 69 קראט. עיטור התחרה הלבנה והעדינה עורר תמיהות האם מדובר בחזרות לקראת חתונה קרובה. בסך הכל בחירה מרעננת של הכוכבת שנוטה בדרך-כלל לדגמים גדולים מהחיים מבתי 'שאנל' ו'ורסאצ'ה'. אולי בחירה פחות פומפוזית על השטיח האדום היא הדרך הנכונה לפסלון?

לפחות היה לך נוח

קייט וינסלט זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר עבור תפקידה השנוי במחלוקת כשומרת מחנה ריכוז אנאלפביתית ב'נער קריאה' בחרה ברטרו עם שמלת משי אסימטרית אפורה מעוטרת בתחרה שחורה, סנדלי עקב ותיק יד, הכל מבית 'איב סן לורן אטלייה'. הכוכבת שהגיעה עם ההורים והבעל, הבמאי סם מנדז, גילתה שהיא "מתוחה ביותר" ושמחה שבחרה בשמלה "נוחה למדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully