וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארזתי לבד

1.4.2009 / 8:04

הם מגדילים את החבילה, והשרוך הסודי מתפקד כקוק רינג ומסדר גירוי מתמשך כבונוס. דוד רוזנטל בדק את תחתוני הגברים החדשים והמהפכניים משבדיה

באותו הלילה חלמתי חלום. ובחלומי נגלה אלי אלוהים ואמר לי: "תגיד, נכון שאם 'הוא' זז לך ימינה או שמאלה, ככה באמצע הרחוב, אתה מתבאס קשות? נכון שנמאס לך לסדר אותו? נכון שבאמצע הקיץ אתה חוזר כמעט כל יומיים עם שפשפת באזור החלציים? ובכן, רק בגלל שאני אוהב אותך, סידרתי לך אכבר תחתונים. ותאמין לי", סיכם, "לי זה עלה יותר". אמר, וצייד אותי בתחתוני "פריגו".

המוטציה הזו שהייתה על גופי היא מין יצור כלאיים שמורכב משילוב של התחתון הקלאסי והנצמד והבוקסר החופשי, זה שגורם לאיבר להתנפנף משל היה חדק של פיל. התוצאה הוויזואלית בהתאם – אחד העיצובים המכוערים והפחות סקסיים על הפלנטה, אבל כידוע ויזואליות בבגדים תחתונים משנה פחות (גברים, בכל זאת).

הרעיון של ברנש שבדי בשם פיטר סודרסטורם, היה ליצור מעטה שייתן את ההרגשה של ללכת עם ולהרגיש בלי. מדובר בתחתון לכאורה רגיל, עם תוספת משמעותית: מעטפת פנימית מבד רך שמבודדת את האזור ומונעת חיכוך מיותר בין כל האיברים שיש בסביבה.

כ"בונוס" יש גם חוט שאם מושכים אותו, אמור להקטין עוד יותר את אזור הכליאה של המה שמו וליצור "חבילה" טובת מראה. יענו, לתת קצת בוסט לאגו וליצור את האפקט שחזיית פוש אפ נותנת לנשים. ורק עוד פרס קטן מובטח: גירוי מוגבר של האיבר בגלל הצינוק שבו הוא נמצא ככה פתאום.

כמה תשלמו על הסיכוי להגדיל

ובכן, הסיפור הזה עם הגדלת החבילה לא כל כך הצליח לי, ותאמינו לי, זה אחרי שמשכתי את האמא של החוט (ויותר אני לא רוצה לשמוע הערות בנושא!). יכול להיות שזה קרה משום שלבשתי ג'ינס ויכול להיות ש... נו, אתם יודעים (אמרתי שאני לא רוצה לשמוע הערות, נכון?). בכל מקרה, גירוי מוגבר היה גם היה, אלא שגירוי מוגבר תמיד יש לי בסוף מרץ, כשכל התל אביביות פה מתחילות להשיל מעליהן בגדים. ניתן לתחתונים את הספק. הרווחת, מיסטר סודרסטורם, זה עלי.

בשני הפרמטרים האחרים – של נוחות ושל סטריליות - לא היה שום ספק. הרבה רוגע ושלווה נרשמו באזורנו, גם בגזרת סידור העניינים וגם מבחינת הבידוד. חשוב לציין שעכשיו אנחנו בתחילת האביב, והמבחן האמיתי של התחתונים האלה יגיע אי שם בסוף יוני, כשהתמהיל של חום ולחות יאיים להציף את כולנו. הבעיה היחידה של "פריגו" היא המחיר, כי אם תרצו זוג כזה תצטרכו לשלם 150-200 שקל, לא מעט כסף במיוחד בזמנים כאלה והרי עד היום הסתדרנו עם מה שיש. מצד שני, חכו לסוף מאי. יכול להיות שאז זה ייראה פתאום משתלם.

להשיג באתר החברה www.frigo.co.il או בסניפי רשת HAPPY TIE; ברנדיס, קניון אביב, רמת אביב; "ניו-מן", בן יהודה 177, תל אביב; inn7 שנקין 58, תל אביב; בלוק 190, דיזנגוף 190, תל אביב; MY SECRET, דיזנגוף 84, תל אביב; בוטיק דויד ששון, דיזנגוף 170, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully