וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבריטניה מתנשקים טוב יותר

לירוי שופן

13.4.2009 / 19:00

בפקטורי 54 חשבו שהם יצלמו מתנשקים כמו שעשו בבריטניה, רק בוטה, מיני וישראלי יותר, ואיש לא ישים לב. הם לא לקחו בחשבון את לירוי שופן

בחודש פברואר האחרון שחרר בית האופנה הבריטי הוותיק AQUASCUTUM ("מגן מים" בתרגום חופשי) קמפיין מרהיב. ברצף התמונות מוצגים זוגות של דוגמנים ודוגמניות ישובים על טריבונות ומתנשקים במלוא הכוונה, כשהם לובשים את המיטב של מעילי הטרנץ' המפורסמים והחליפות של המותג. בית האופנה, הקיים משנת 1851, הוא מאבני היסוד של האופנה באנגליה. הקמפיין הנוכחי משדר את מתיחת הפנים שעובר המותג בשנים האחרונות, כשהוא מציג מעין תמונה 'פראפית' שמציגה סליז אלגנטי ומעודן במקום תמימות מתבקשת.

בימים האחרונים, חודשיים אחר הקמפיין הנ"ל, מפרסמת רשת חנויות האופנה המקומית "פקטורי 54" קמפיין פרובוקטיבי רחב היקף. תחת הסלוגן Dressed to kiss מוצגים גם פה זוגות דוגמנים ודוגמניות המתנשקים בלהט על טריבונות, כשהם עוטים בכל שוט קולקציה אחרת הנמכרת ב"פקטורי 54".

התרגום המקומי, בין אם מדובר בהעתקה מצערת ובין אם במקריות של אחד למיליון, לא מצליח לשחזר את התחכום המאופק של הקמפיין המקורי. תמונת המחזור הנקייה לכאורה של "אקווהסקוטום", ידעה לתפוס במדויק את הציניות והחתרנות של הנערים הבריטיים המהוגנים והיצריים, כשיקוף של הערכים החדשים של המותג.

אצל פקטורי 54 העבירו בדיוק את ההיפך. הרשת הישראלית מתמחה בלבוש מעצבים מסחרי, כשלמעשה חלק מן המותגים הם קווים המשניים של בתי אופנת עילית. בהתאמה – תמונת המחזור שלהם מעבירה היא בוטה ומינית יותר באופן ישראלי ומאד לא בריטי.

ויוי איראני, מהנהלת "פקטורי 54" מגיבה על הדמיון בין הקמפיינים: "נקודת ההתחלה הייתה שאנחנו רוצים להגיע לקבוצה גדולה של אנשים, דרך הרעיון של נשיקה גדולה והרבה אהבה. באופן כללי. כל המותגים הגדולים בעולם הלכו לאחרונה על אהבה - אהבה ירוקה, אהבה לאחר, ועוד. זה קטע חזק העונה.

את הקמפיין הנוכחי יצרנו עם פרילנסרים שאמרנו להם שאנחנו רוצים את רעיון הנשיקה שישלב הרבה אנשים. קיבלנו כל מיני סקיצות של נשיקות והייתה גם אחת של המותג האנגלי הזה. הדוגמנים נראים כמו בובות, אבל אנחנו רצינו לעשות את סקסי וחצוף יותר, כשהטופ מודלס במרכז אינם מתנשקים אלא מישרים מבט למצלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully