וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיתות

דנה דרבינסקי

30.4.2009 / 17:20

דרך קירות זכוכית נשקפות בחורות מתרווחות על כורסאות מסז' ענקיות ושוקעות בטיפול פדיקור-מניקור משולב. וואלה! אופנה בטיפוח

דיזנגוף הוא הומה, סואן, אפור משהו ותמיד מריח מאוטובוסים. הניגוד בינו למתרחש בספא הפדיקור-מניקור הצחור, של יוליה, מסנוור. אי אפשר שלא לעמוד משתאים מולו ברגע שהוא נכנס לשדה הראייה, באמצע רחוב מפוייח. מצחיק לראות מבפנים, את עוברי האורח ברחוב שבחוץ, פוסעים נמרצות, שקועים בענייניהם, כשהם מרימים פתאום את הראש ורואים קירות זכוכית. דרכם נשקפים מראות של בחורות ונשים שקועות בתוך כורסאות מסז' שמנמנות וענקיות ומקבלות טיפולי פדיקור-מניקור.

זה נראה שערורייתי כמעט. הטרדות רובצות על כתפיהם של אלה שנמצאים מחוץ למכון, ואילו אלה שבפנים מעיזות להקדיש שעה שלמה לקצוות הגוף שלהן. להתעסק בטירדה הקלה (יחסית!) של עור קשה שהצטבר בצידי הציפורניים ולהתעכב על גוון הלק לבהונות. ולא בסתר הן עושות את זה, אלא בגלוי. בנינוחות. בלי להסתיר שבעיניהן זה חשוב. אותן זה מרגיע והן מיקמו את טיפולי כפות הידיים והרגליים במקום נכבד בסדר העדיפויות.

שעון גדול תלוי על הקיר שפונה לרחוב, כדי לסמן שעד שעת ערב מאוחרת מטפלים פה בבחורות שצורכות את השירותים המיוחדים של יוליה. מי שממהרת במיוחד משלמת על הטיפול המשולב החדש, שמצריך גיוס של שתי מטפלות של המכון. אחת מטפלת בכפות הרגליים והשנייה רוכנות על אצבעות כף היד. חסרה רק בחורה שלישית שתשלשל ענבים טריים לתוך הפה של הלקוחה.

הטיפול פה לא דומה לשירותי פדיקור-מניקור שמקבלים על הדרך במספרות או במכונים. כאן מדובר במעין מפעל לבן ובוהק (טוענים פה לריהוט של פיליפ סטארק), שעוברות בו בחורות בסרט נע. הן חושפות את כף הרגל הפרטית, זו שקל כל כך להיות ביקורתיות כלפיה ונכנסות לתנוחה של מקבלות שירות. הכל במעין מלכותיות שהמקום והעיצוב המהודר שלו מתנים. נועז, מושחת ואטרקטיבי מאוד.

הסיפור של יוליה

יוליה מלאכובה, 27, פתחה את הסניף הזה אחרי שעבדה בכוך קטן ברחוב ירמיהו כמניקוריסטית-פדיקוסריסטית ובעקבות הדרישה התרחבה לסניף גדול באותו רחוב. את ההצלחה שלה, חוץ מאשר לאמביציה ולכישרון, היא מייחסת למרינה שמש, מנהלת סניף בנק דיסקונט בחולון, "שהאמינה בי לכל אורך הדרך, והעמידה לי את כל סכומי האשראי שלהם נזקקתי, גם בהתחלה, כשעוד לא היה לי שקל אחד. היא נתנה לי עכשיו הלוואה של חצי מיליון שקל בלי לבקש בטחונות של שקל אחד".

יוליה מתכננת לפתוח בקרוב סניף במוסקבה, סמוך לכיכר האדומה, וסניף בשדרה השנייה בניו יורק, בשכנות לבית "פראדה".

היא בת למשפחה בוכרית, ברחה מבית ההורים שהיה נוקשה לטעמה ועלתה לארץ לבד בגיל 17. כיום היחסים סודרו. אביה מתגורר בניו יורק ומסייע בהקמת הסניף שם, והאם, שעלתה לארץ עם ארבעת אחיה לפני שלוש שנים, מועסקת כמעצבת גבות בעסק. אחותה מנהלת סניף ירמיהו של יוליה.

המקום שלה משדר ירידה לפרטים וחיבה לסטנדרטים גבוהים. היא למשל מקפידה מאוד על כיבוד הזמן של הלקוחה ובסניפים שלה לא נותנים למי שקבע תור, לחכות.

הטיפים שהמטפלות שלה מקבלות בנדיבות, מגיעים להן בצדק. לא רק שהמטפלות במכון עושות עבודה נאמנה הם גם מצוידות, בניגוד להרבה מקומות אחרים באנרגיה וסימפטיה. לא בהכרח הזן המפטפט, אלא המרגיע.

מחירים:

מחיר טיפול פדיקור מניקור משולב (ידיים-רגליים): 230 שקלים,
מחיר פדיקור בן 45 דקות: 145 שקלים, מחיר עיסוי מפנק בכפות הרגליים: 110 שקלים, מניקור 40 דקות: 85 שקלים.

שעות פתיחה: ראשון-חמישי 08:00-23:00, שישי 08:00-15:30
במוצ"ש -חצי שעה לאחר צאת השבת ועד 23:00 בלילה.

דיזנגוף 101 תל אביב. טלפון 1700-707-606.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully