וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום מבפנים

לירוי שופן

21.4.2009 / 13:55

מה מהמם יותר - הסניקרס שעיצב הראפר קניה ווסט ללואי ויטון או הצילום החדש של קניה, הסניקרס וחברתו, דוגמנית העירום אמבר רוז?

מכונת הרעש של בית האופנה "לואי ויטון" רק הולכת ומגבירה את הווליום. תחת שרביט ההנהגה הפרוע של הגאון-פרובוקטור-פופ אייקון מרק ג'ייקובס, הפך בית האופנה המפורסם בעולם, ממותג סנובי, שמרני וכמעט חסר תזוזה לאחת הליבות הפועמות של עולם האופנה.

בינואר האחרון, לאחר החיבור האולטרה מתוקשר עם מדונה, הודיע ג'ייקובס על שיתוף פעולה חדש ומעורר ציפייה. בסיבוב הזה חבר בית האופנה אל הזמר האמריקאי זוכה הגראמי, קניה ווסט ליצירת קולקציית קפסולה ייחודית של סניקרס. ווסט מפתח מודעות אופנתית גבוהה ולא מעז לפספס שום תצוגה נחשבת. בעבר אף כינה את עצמו "הדון של לואי ויטון".

סדרת הסניקרס בעיצובו מונה שלושה דגמים משובחים המכונים DON, שסימן ההיכר שלהם הוא שרוכי פונפונים" וסמלי בית האופנה המוטבעים על הסוליה. בתצוגת קולקציית הגברים החורף 2010 של המותג, צעדו הדוגמנים עם הדגם האדום, ובצדק. הוא מהמם.

מומחים בבאז

אמנם קולקציית הנעליים עתידה להכות בחנויות רק ביוני הקרוב (ובמחיר ממוצע של 1000! דולר זו בהחלט מכה). עם זאת, לפני כיומיים פרסם ווסט בבלוג שלו תמונות שהפיק יחד עם הצלם סטיב שאו (Steve Shaw) לכבוד ההשקה.

כצפוי, במרכז תשומת הלב והתמונות נמצאים קניה ווסט והנעלים. אלא שיש שוס נוסף. בפריים, כדי להעצים את האסתטיקה, מצולמת גם חברתו למודת הפפראצי של ווסט, הזמרת ודוגמנית העירום אמבר רוז. בעירום.

עדיין לא ברור האם מדובר בתמונות שתהפוכנה לקמפיין רשמי או באקספרימנט ג'וסי מצידו של הזמר שמטרתו למשוך תשומת לב. הכמות העצומה של הבלוגים ואתרי האינטרנט שהתעסקו בצילומים ובאטיטיוד של ווסט כפי שהוא משתקף בהם, מוכיחים שאת הרעש התקשורתי השיגו שם בקלות יחסית.

אחרי הכל מדובר בשילוש הבלתי מנוצח ליצירת תשוקה: מחיר שערורייתי לנעל, סלבס פיקנטיים ועיצוב משובח. הימור? סולד אאוט תוך יומיים. למרות שלפי התכנון המקורי הנעליים היו עתידות להימכר בישראל ב- 3190 ¤, הנעליים לא יגיעו בסופו של דבר לארץ. היידה לפריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully