וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהארון של אדוה גוטל

23.4.2009 / 17:59

כבר מהרגע שאנחנו פוקחים את עניינו בבוקר ומביטים לעבר ארון הבגדים שלנו, ההחלטה שנקבל - היא זאת שתשקף את שאיפותינו רצונותינו ואף את סודתינו הכמוסים ביותר

פאנק איז באק

הסטייליסטית, אדוה גוטל, דתיה לשעבר: "בחברה בה הבגדים מהווים סוג של התמכרות ומחלה הגובלת באובססיבית, הנקודה שממנה אני ניגשת לכל זה מעט שונה. כילדה קטנה גדלתי בחברה שמרנית, שהקפידה על קוד לבוש צנוע ובלתי אישי כדי להדגיש ערכים אחרים. (נעליים צהובות: שופרא, נעליים שחורות: סטיב מאדן, חולצה ירוקה וגופיית בייסיק כתומה: TNT, גרביונים וגרביים: H&M).

הפריים הצרפתי

כאשר התבגרתי מעט נוצר חלל עמוק, מכיוון שעבורי כל הגדרת זהות אופי אישי או אמירה כלשהי היא חלק בלתי ניפרד ממי שאני. (נעליים: שופרא, גרביוני רשת: moonshine, שמלה: ליבי 6, ירושלים).

פלאשדאנס

כבר מהרגע שאנחנו פוקחים את עניינו בבוקר ומביטים לעבר ארון הבגדים שלנו, ההחלטה שנעשה - היא זאת שתשקף את שאיפותינו רצונותינו ואף את סודתינו הכמוסים ביותר.
(חולצה: urbanoutfitter, מכנסיים: ליוויס, חגורה: ליבי 6 בירושלים, צעיף: clears).

חצאית מנצחת ופס זהב

האוסף הקטן שליקטתי בקפידה במשך שנים - הוא כמו אוצר גלום עבורי. יש בו סימני דרך סנטימנטלים והרבה מאוד אג'נדה, באופן מסויים יכולת החיבור והעמדת הפרטים השונים, היא מלחמת העצמאות האישית שלי, הקול הפרטי שלי." (חולצת זהב: אמריקן אפרל, חצאית: יד 2, ניו יורק).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עם עגילים תואמים

תום מרשק, צלם: "חברתי לאדוה, כי עניין אותי השילוב בין האמירה שלה לבין מה שאנחנו מכירים כצילום אופנה. אני מתעניין בבחירות היומיומיות שלנו שהופכות להצהרה, ומוקצנות בפריים בודד". (חולצת זהב: אמריקן אפרל, חצאית: יד 2, ניו יורק, עגילים: H&M).

קרדיטים:

דוגמניות: רייצ'ל ונועה, צילום: תום מרשק, סטיילינג: אדוה גוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully