וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונה של כל אישה

אלישבע כספי

11.5.2009 / 15:09

אורית חשאי עובדת על אתר שיאפשר צפייה על חלונות ראווה של חנויות אופנה מכל העולם. למה אתם לא חשבתם על זה קודם

לפני כחצי שנה הסתובבה אורית חשאי (31), EIR (יזמית הבית) של מנהלת קרן הון הסיכון דסימה, בחורה עם ראש טכנולוגי ושופע רעיונות וחובבת אופנה מושבעת, בסוהו בניו יורק, וחשבה שזה לא הגיוני שבעידן הכפר הגלובלי והזמינות הטכנולוגית, אין לה אפשרות להמשיך ולהתבונן בחלונות הראווה המשובחים שהיא רואה כרגע, מכל מקום בעולם שבו היא נמצאת.

מאוחר יותר כשחזרה לארץ, היא נזקקה לחולצה לבנה וחטפה ייאוש מול חלונות ראווה משעממים ודלים, באזור שבו הסתובבה. כשהסתובבה באיזור אחר, מול חלונות ראווה מלהיבים ואטרקטיביים יותר, היא חוותה רגע מכונן וגם מצאה את החולצה המיוחלת.

ההתרחשויות האלה היוו מנוע להקמת המיזם של חשאי – האתר Vetrinas שמציע את חווית ה-WINDOW SHOPPING בלי לצאת מהבית. האתר יציג צילומים של חלונות ראווה של חנויות בגדים ואביזרי אופנה מהעולם, ויאפשר התעדכנות בטרנדים החמים באמצעות חלונות הראווה וחיסכון בזמן באמצעות חיפוש ממוקד ובחירה מראש של מקומות מועדפים לשופינג.

הכוונה גם לתת במה לקהיליית מעצבי חלונות הראווה ולהעשיר בקביעות את אוסף צילומי החלונות במאגר באמצעות שיתוף גולשים שהם צלמים, מעצבים ובעלי חנויות. לדברי אורית, מסתובב ברשת בליל עצום של למעלה מ-50,000,000 צילומי חלונות ראווה, שבחלקם היא מתכוונת להשתמש ומתיימרת להכניס בהם סדר.

התכנית

חשאי באה מהתחום של הנדסת תוכנה במחשבים וברזומה שלה שנות עבודה בחברות סטארטאפ מכובדות, בין השאר אמבלייז וקומברס. היא טרחה רבות על המודל העסקי של המיזם שלה ומתכוונת גם לארגן שוברי הנחות ולהכניס לאתר הודעות על מבצעים.

כמו כן ליד תמונות חלונות הראווה שהיא תציג, יהיו קישורים לחלונות ראווה נוספים שתואמים את האופי והסגנון של החנות המוצגת, והשאיפה בעתיד היא להציג קישורים ספציפיים שיהיו תואמים לפריטים המוצגים בכל חלון ראווה.

למשל, בצד שמלת זהב בחלון החנות של ולנטינו בפריס, יוצגו קישורים לשמלות דומות של מעצבים אחרים אולי בגרסאות מקומיות יותר וקישורים לאביזרים המשלימים לשמלה.

האופי של האתר הוא בינלאומי והממשק שלו הוא באנגלית. כרגע רואים בו חלונות ראווה של חנויות מניו יורק, פריס, לונדון ומילנו והשאיפה היא להציג בעתיד גם צילומי חלונות ראווה מטוקיו וממקומות נוספים.

הבלוג

חשאי מספרת על המיזם שלה בשטף ובהתלהבות כובשת. היא גם מפרסמת בלוג אישי ומתארת את החוויות שלה מההכנות לקראת עליית האתר לאוויר וגם מהשתתפותה בריצות מרתון. בכלל היא מספרת שספורט אצלה הוא בעדיפות עליונה, ועוד דרך לתעל את אנרגיות הרבות שלה. היא גם יפה מאוד, כבר הזכרתי?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מה החזון שלך לאתר?

"לבנות מערכת WIN-WIN למעצבים, לצלמים ולחנויות. הרעיון הוא, שכל חנות בכל מקום בעולם יכולה להיהפך למתחרה של הגדולים ללא ההשקעה הכספית הנדרשת ופרסום מסורתי."

חשאי מראה עבודת של ג'יימס, מעצב חלונות מאוסטרליה, שכבר העלה לאתר מסה מעבודותיו. "אנשים אוהבים חלונות ראווה, כי כשהחלונות במיטבם הם משתנים כל הזמן, מספרים סיפור ושואבים אותך פנימה, אך מעצבי חלונות ראווה ובעלי בוטיקים קטנים וייחודיים לא מקבלים כמעט הכרה או קרדיט על העיצוב", היא אומרת.

ויטרינה, כמו גם אתרים נוספים שבהם לגולש יש חלק מרכזי ביצירת התוכן, תזדקק לתנועת גולשים גדולה שיש להם אינטרס מובהק להעלות תמונות של חלונות ולעדכן אותם בקביעות. באתר לא יהיו כרגע תכנים נוספים הקשורים באופנה וכדי שחובבי האופנה וחלונות ראווה ישובו ויחזרו לגלוש בויטרינה, יהיה צורך לשמור כל הזמן, על עכשוויות ודינמיות במאגר החלונות שיציג האתר.

באיזה סטטוס נמצא האתר כרגע?

"האתר נמצא בסטטוס של אלפא פרטית, שזה אומר שהאתר בנוי אך עדיין עובדים עליו ולכן פתוח כרגע לבעלי התכנים בלבד, המעוניינים להצטרף. מעצבים, צלמים וכ"ו."

בשלב זה חשאי עסוקה בחיפוש אחר משקיע (אליו תצטרף גם קרן דסימה) ומקווה לפתוח את האתר גם לציבור הרחב, בעוד מס' חודשים. גודל ההשקעה באתר עומד על סכומים של כ 250,000$- 300,000$.

לויטרינה יש גם פן חברתי?

"המטרה היא ליצור גם מדיה חברתית לחובבי עיצוב ואופנה. כל אוהב אופנה יוזמן בעתיד לפתוח באתר כרטיס אישי, לכתוב המלצות משלו על מעצבים וחלונות ראווה שווים. הוא יוכל, דרך האתר, לעקוב אחרי משתמשים שהעדפותיהם וטעמם מוצאים חן בעיניו והוא מעוניין לקבל מהם המלצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully