וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חליפות מפלרטטות

לירוי שופן

17.5.2009 / 14:30

אלה אייזנברג הזריקה לחליפות הקיץ שלה מנת אקסטרה של סקסואליות. אולי כך יתפתה הגבר הישראלי לרכוש חליפה ולא רק לחתונה

הקטלוג החדש של מיסון רוז' לעונת הקיץ, הוא תולדה של מקריות. מעצבת המותג אלה אייזנברג, נסעה לאנטוורפן כדי למלא סטוק בחנות מקומית שמוכרת את העיצובים שלה, שם פגשה את הצלם זב דימן. "כשהוא שמע את השם 'מיסון רוז'' הסתבר שהוא מכיר את הבגדים, וממש התלהב שאני זו המעצבת. הבגדים היו גם ככה איתי, אז חשבתי שזו הזדמנות לצלם ולראות מה ייצא מזה".

כמעצבת שדואגת לשבץ בנוף הקז'ואל התל אביבי המוכר, עיצובים הנשענים על מסורת חייטות אירופאית, אייזנברג נתפסת כאחת הבודדות שיוצרת אופנה עילית מקומית לגברים. אבל אין לטעות - שמרנות היא ממנה והלאה. עוד לפני שמישהו גלגל כאן על הלשון את הצמד המילים "חליפה צרה", היא הציגה דגם מלוטש שלה, והייתה אחת הראשונות כאן שראתה בהדי סלימן אב רוחני, ממנו שאבה את הפטיש החוזר שלה לנערים צנומי מידות המפדרים באף, שתורגם פעם אחר פעם לקולקציות מדוקדקות.

נראה שחוסר התכנון שליווה את הפקת הקטלוג, הוציא משהו אחר, לא צפוי, מהמותג המכופתר של אייזנברג. הבגדים שנהנים מתדמית אולטרה אינטלקטואלית, המוגשת בגזרות צרות ומדוייקות, קיבלו בצילומים החדשים 'בוסט' של סקסיות, שלא היה קל להבחין בה עד היום. העבודה עם שני הדוגמנים, (שיש להם ברקורד מסלולים של לואי ויטון ופראדה) בעלי חזות גברית יותר מבעבר, ההעמדה שלהם והסטיילינג על הסט, יכולים להעלות רפרנסים למגזיני פיתוח גוף, סמי אירוטיים, משנות החמישים. עדשת המצלמה כאילו לכדה את הצמד, בזחיחות הומואית מחד, ואנרגיות של יריבות הטרוסקסואלית מצד שני, ובטאה רגשות נעורים מועצמים שבועטים תחת הפריטים התפורים יפה.

אהבה לנערים דקים

גם בבגדים עצמם, יש מינון פלרטטני מבעבר. אל הפריטים הקבועים של חליפות בגזרה חכמה, מצמר קר או כותנה מצרית, מצטרפים חולצות טי בגזרת אוברסייז, בעלות צווארונים פתוחים, מחשופים עמוקים שרוולים שמגיעים עד למרפק, חולצות פולו הדוקות מכותנת סאטן באדום או אפור, חליפת טוקסידו לבנה, סקסית ומלאת גלאם מודע לעצמו, שהמכנסיים שלה גזורים גבוה מאוד על המותן.

גם הבחירה להיכנס לראשונה לתחום מכנסי ג'ינס היא לא מקרית העונה, אולי מתוך ניסיון לתת לנערים הדקים שלה, הזדמנות להשתולל מחוץ לחליפות.

גם אם היא לא התכוונה לכך, היא כנראה לא יכולה לברוח מהשפעתו המרככת של הקיץ על הקולקציה. שוב חוזרים מוטיבים מעולם המלחים, וחוזרת גם איזושהי צללית נינוחה שמתכתבת עם הפיפטיז. עליונית נערית עשוייה בד וואל דקיק, עם שרוולי רגלן וקפוצ'ון. או מכנסיים קצרים ומפעימים, מבד אפור מבריק, המדגיש את ה'פנסים' שנמצאים לאורך החגורה.

לעומת המקריות של יצירת הקטלוג, קשה להגיד שזה מפתיע שאייזנברג חוזרת השנה לבית הספר הגבוה לעיצוב אופנה "שנקר". הפעם דווקא בתפקיד אחת המרצות. עם ההוכחות שהיא מספקת עונה אחר עונה, היא כנראה מושלמת כדי להנחות את הקורס "מחוייטים". רק שלא תשבר רוחה מקהל שלא מבין מה ההבדל בין חולצה שלה, לחולצה של זארה.

מחירים: סריגים: 350-450 שקלים, חולצות מחוייטות: 520-660 שקלים, חליפות: 2,800 - 3,600 שקלים.

מיסון רוז', פרישמן 75, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully