וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותה ארנבת בשינוי אדרת

אלישבע כספי

1.7.2009 / 18:20

בקמפיין החדש של לואי ויטון מופיעה מדונה עם אוזני שפנפנה, אחרי ריטוש פוטשופ, שמחזיר אותה לימים בהם היתה כמו בתולה

תמונות ראשונות מקמפיין החורף החדש של מדונה ללואי ויטון החלו לדלוף לרשת. גם הקמפיין הנוכחי צולם על ידי סטיוון מייזל ובפיקוחו של המנהל הקריאטיבי מרק ג'ייקובס, כשהאווירה שונה לחלוטין מאווירת הביסטרו הפריזאי, האפלולי והמעושן, ששרתה על התמונות מהסיבוב הקודם.

מדונה מצולמת במעין בורדל על-זמני, בעודה יושבת על כורסה או שוכבת על שה זלונג, על רקע וילונות כבדים וסגורים. בכל אחת משבע תמונות הקמפיין היא נראית כמו בובת שיש מפוסלת להפליא, עוטה כפפות חתוכות ומחזיקה בתיק מהקולקציה החדשה של ויטון.

היא לבושה במה שנראה כמו שמלת סאטן ובסרט ראש המעוצב כאוזני ארנבת. המראה זהה לחלוטין לזה שהפגינה בנשף התלבושות המפואר של מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק בתחילת מאי. בין כל השמלות של מעצבי העל והדוגמניות המדהימות שכיכבו שם, בלטה מדונה (ולא דווקא לטובה) בשמלת לואי ויטון כחולה, מגפיים גבוהים שעוברים את הברך (אחד הטרנדים החמים של החורף הבא) ובעיקר האוזניים. המבקרים מיקמו אותה מיד ברשימת המתלבשות הגרועות, לא שזה הפריע לה.

מי שסבר אז שאוזני הארנבת הם סוג של בדיחה פרטית של מדונה ומרק ג'ייקובס, שנועדה להצחיק בעיקר את המילייה של אנשי עולם האופנה, טעה. בכל התמונות החדשות ששצילם מייזל נראית מדונה כשהיא עוטה על ראשה ורסיות שונות לאותה הארנבת.

מדונה כבובת שעווה

לפני כשבוע טענה מבקרת האופנה של הניו יורק טיימס, Cathy Horyn, שנשים מעל גיל 50 צריכות להימנע מהצהרות אופנתיות אירוניות ולזרוק אותן לפח האשפה, ביחד עם חצאיות מיני למשל. כדוגמה לנציגת קבוצת הגיל הזו, היא הזכירה את ההופעה של מדונה בנשף התלבושות, שאולי עובדת על מסלול התצוגה, אבל לא מתאימה, לפי תפישתה, לאישה בגילה של מדונה.

מדונה כמובן סבורה אחרת והיא גם מצליחה לצאת בתמונות האלה לגמרי מכובדת וכלל לא מגוחכת, אולי תודות לעבודת הריטוש של התמונות, ששוברת בקמפיין הזה שיאים חדשים.

כמויות הפוטושופ נשפכו כאן ללא בושה, והחזירו את מדונה לשנות העשרים שלה. כיאה לדמותה האייקונית ולתדמיתה חסרת הגבולות, בנה הקמפיין מדונה בובתית, פלסטית מתמיד ויפה להפליא. בנוסף, עברו חלק מהתמונות הגברת צבע דיגיטלית ומעט מטושטשת, במטרה לתת מימד אמנותי-חולמני ואולי על-טבעי, לדמותה הגדולה מהחיים בלאו הכי, של מדונה.

הקמפיין עתיד להתפרסם במלואו בחודש אוגוסט הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully