וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר של נשים

אדר ריכטר

11.7.2009 / 17:00

קרן וולף הפכה מחוכים פריזאים משנות ה-20 לסרטים לשיער ופיסלה מחדש כובעי קש ובד. המעתיקנים רק מדרבנים אותה

קוקו שאנל הייתה אומרת "לא חשוב כמה קארט יש בתכשיט, העיקר שיהיה יפה". הכלה האדמונית שנכנסה לחפש עגילים לחתונה, בבוטיק התכשיטים של קרן וולף בנווה צדק, כנראה מאמינה בזה. היא מחפשת עגילי "קרח" מקריסטל שיתאימו לשמלה, והיא עושה את זה במקום שבו לא מתרגשים מזהב.

את הבוטיק הקטן והאינטימי שלה, פתחה וולף בת ה-31 לפני שנתיים וחצי, והיא מעצבת מאז תכשיטים מגולדפילד, חומר שהוא שגשוגת של מתכות: נחושת, כסף וזהב." גולדפילד הוא חומר אמין שמוזיל עלויות. הגוף מזהה אותו כזהב, לכן הוא אנטי אלרגי והוא נשמר כמו זהב למשך שנים", מסבירה וולף את יתרונות החומר. על הדימיון בינו לבין הזהב אפשר ללמוד מלקוחות שמספרות על גנבים שהולכו שולל, כשחשבו שלקחו איתם תכשיטים בשווי אלפי שקלים.

את היצירה של וולף הובילו תמיד החומרים ולא הש ראות.הקולקציות שלה נבנות בהדרגה, סביב פריטים שהם תולדה של חומרים שמעניינים אותה. "אני לא עובדת לפי עונות", היא אומרת ושולפת חגורת מותניים בצבע פודרה. "כשהייתי בפריז קניתי מאישה זקנה אחת, בד חזק, מקורי משנות ה-20 ששימש למחוכים. בארץ הוצאתי ממנו קולקציה של חגורות וסרטים לשיער. פיתחתי אפילו חגורות עם וולנים בקטע של ז'קט".

מלבד מחוכים שהפכו לקישוטיי שיער, מציעה וולף בסלון הנשים שלה מסרקות לשיער, אבזמים, קשתות, חגורות, תיקים וכובעים. היא שונאת עבודות בקבלנות ופריטים שיוצאים מסרט נע. "אני משתדלת לא לעשות כמה מאותו הנדבר. אני לא סובלת את העובדה שלאנשים אחרים יש את מה שלי יש, לכן אני עושה מעט מכל דבר".

הנטייה האנושית הזו של וולף, לשמור על יחודיות, בעיקר במציאות ממוסחרת, גורמת לתחושה עושר, נושנות ונוסטלגיה. בחנות הקטנה מוצגים פריטים רבים, אבל קשה לאתר שני דגמים זהים: טבעות וינטג' מקוריות שוולף מחדשת, תכשיטי אמאייל, קשתות לשיער עם אלמנטים פיתוחיים (שנראות ממש כמו כובע), צמידים ותליונים, עגילי קליפס - אין שניים אותו הדבר.

בין החידושים האחרונים, מציעה וולף גם כובעי קש ובד. זו הפעם הראשונה בה היא מעצבת כובעים והיא מוסיפה להם גובלנים ואבנים, "מפסלת את הכובע", כמו שהיא מגדירה את זה. "הגובלנים מגיעים מתמונות ישנות ומכיוון שיש להם אופי חורפי וכבד חתכתי אותם והגעתי לכתם של צבע".

לצד הפריט הכי חדש, העיצוב הוותיק ביותר של וולף הוא מסרקיות לשיער. הן הסמל המסחרי של וולף ומחקים אותו הרבה. לשאלה האם קורה לה לפעמים שקוראים לה 'אפרת קסוטו', היא עונה שכן. "מחקים אותך הרבה וזה מרגיז, זה לא נותן לך לישון, אבל לומדים לחיות עם זה. כל דבר טוב בחיים מחקים, את זה כבר הבנתי. אני מנסה לראות בזה מנוע שגורם לי להתחדש כל הזמן".

מחירים: שרשראות: 200-3,000 שקלים, עגילים: 220-780 שקלים, צמידים: 200-2,800 שקלים, מסרקיות: 200-580 שקלים, חגורות: 250-980 שקלים, שעונים: 750-1,250 שקלים.

קרן וולף. שבזי 1, נווה צדק, תל אביב; ברשת חנויות רזילי
ובחנויות מעצבים ברחבי הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחנות של וולף. תתקשו לאתר שני פריטים דומים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהבת יחודיות. קרן וולף בחנות בנווה צדק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צמיד ושרשרת מעוטרי פיתוחים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגורת עור וקישוטי שיער ויד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרט מתוכשט לשיער בגוון פודרה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ענק בעיצוב וולף/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיכות דש מאמאייל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשת לשיער שהיא כובע של ממש. 980 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כובע קיץ מעוטר בגובלן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסרק לשיער/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully