וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה גם לעשות כסף

הגר ליינקרם

14.7.2009 / 10:30

סיגל דקל חוגגת עשור של עיצוב אופנה עם ליין חדש של שמלות כלה, כדי שתוכלו להיות יפות בלבן, אבל גם כדי שהיא תוכל קצת להרוויח

השנה מציינת המעצבת סיגל דקל 10 שנים להקמת רשת החנויות הנושאת את שמה. דקל בת 41 ואם לשני ילדים, מסכמת עשור של עיצוב אופנה עם 14 חנויות הפרושות בכל הארץ והיא לא מתכוונת להתנצל על התמסחרות.

היא מכוונת לקהל רחב של לקוחות, ביניהן צעירות, אבל בעיקר נשים בשלות שעברו את ה-35. לאלה היא מנסה לתת מענה אופנתי שכולל בגדי ערב, קז'ואל ובייסיק.

הפרנסה היא פקטור מכריע בהתנהלות העיצובית שלה, ויש משהו נעים ואמיתי בכך שהיא לא מנסה להסתיר את העובדה הזו. היא מתחשבת אמנם בצרכי הלקוחות, אבל במקביל עוסקת גם בחיפוש אחר פלחי שוק מכניסים.

במסגרת הזו, החלה העונה דקל לעצב גם שמלות כלה וערב. היא מודה שכמו רבים אחרים היא מצאה בקהל הכלות פוטנציאל עסקי אדיר, שוק שלם של נשים שמחפשות לקנות, אבל לא בהכרח לפוצץ עשרות אלפי שקלים. "נכון זה יהיה נורא יפה אם תהיה לי איזו חנות בוטיק קטנה בגן החשמל ותשב שם מוכרת בחנות עם שלושה פריטים", היא מסבירה, "אבל זה לא יהיה רווחי ואני בעסק גם כי אני מעצבת אבל אני גם רוצה לעשות כסף".

הליין החדש כולל שבע שמלות כלה שונות ודגמים נוספים של שמלות ערב, שגם אותן תמיד אפשר לבקש בלבן או בז'. "הגישה שלנו היא שכמעט כל בגד שיש כאן את יכולה לבוא ולהזמין בבדים של כלה, מתוך קטלוג של בדים. בזמן האחרון הפכו להיות המון כלות אלטרנטיביות שלא רוצות לשכור שמלה ב-12 אלף שקל או לקנות ב-20 אלף. ויש גם עכשיו את הנושא של שמלה שנייה שזה מאוד נפוץ. אנחנו מציעים משהו שהוא יותר משתלם, יותר מהיר עם בדים טובים והכול מוקפד".

להתחתן באוברול

הכלה הטיפוסית לא תמצא כאן תחרות, מלמלות או פאייטים. הקו לרוב נקי ונע סביב משחקים של ווליומים ואורכים משתנים כשגזרות מסוימות זוכות למראה יותר מהודר בזכות תיפורים וקיפולים ולא בגלל תוספות קישוטיות. חלק מהדגמים מגיעים באורך מידי שהוא מעט חריג עבור שמלת כלה אבל יתכן והוא יתאים לכלות שמרניות יותר.

רוב השמלות מבוצעות בבדי טפט בוהקים. הטפט הוא בד קשיח יותר ששומר על הגזרה של השמלה ועוטף את הגוף באופן מחמיא, עם זאת יש בו משהו מעט כבד ומיושן וספק אם הוא יתאים לכלות צעירות.

לעומת הנוקשות שמתקבלת בשמלות הטפט, שמלת מקסי עשויה שיפון מתבלטת ברכות וביופי שלה. זוהי שמלה שכבר כוללת בתוכה את האופציה של השמלה השנייה. החלק העליון של השמלה הוא כעין שתי רצועות בד נופלות שמתחברות אל שרשרת חוליות מטאלית שנסגרת על הצוואר כתכשיט לכל דבר. כאשר מסירים את אותה שרשרת נשארים עם שמלת סטרפלס אלגנטית בעלת סילואט נקי וקרוב לגוף.

בחזית האלטרנטיבית, לכלות שמעזות יותר, דקל מציעה גם אוברול עם גב חשוף. האוברול אמנם איננו צמוד אך הוא עשוי בד אלסטי שנצמד לגוף ויחמיא בעיקר לנשים גבוהות וחטובות שרוצות להיות כלה אחרת, אולי יותר שובבה וסקסית ופחות ענוגה ובתולית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully