וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לעיר הלבנה

גלי רבינק

31.7.2009 / 10:35

מעצבים תל אביביים ממשיכים לשוטט בעיר ולקבל ממנה השראה. פרק נוסף בחגיגת האופנה של פרויקט המאה

פריט בעיצוב דקלה פרץ ונעמה עומר לוי. אסור להשתמש
פריט בעיצוב דקלה פרץ ונעמה עומר לוי/אסור להשתמש

דקלה פרץ ונעמה עומר לוי - מושפעות מלאה גוטליב

"נשים יכולות ללבוש את הקולקציה שלנו מהבריכה ועד לבר, ואז לצאת למסעדה או למסיבת קוקטייל" (לאה גוטליב). "בהשראת אמירה זו", מספרות דקלה ונעמה, "בחרנו ליצור תיק, שהוא למעשה שני תיקים שונים. באמצעות רוכסן כפול דו-צדדי, התיק ניתן להיפוך, כך שכל צד הוא הדפס שונה המושפע מעולמה של לאה גוטליב התל אביבית. ביחד עמה בחרנו שני סגנונות האהובים עליה; אחד גיאומטרי והשני פרחוני, אותו עיצבה בעצמה."

פריט בעיצוב נועה אמור לפרויקט מעצבי המאה. אורלי פרלניר, אסור להשתמש
פריט בעיצוב נועה אמור לפרויקט מעצבי המאה/אסור להשתמש, אורלי פרלניר

נעה אמור - באווירת גותית

נעה אמור, סטודנטית במרכז האקדמי לעיצוב ויצו חיפה, יצרה בגד בהשראת כנסיית עמנואל השוכנת בלב המושבה האמריקאית בעיר. "בחרתי בכנסייה הבנויה בסגנון ניאו גותי, יש בה אווירה קודרת, חשוכה והאור שמגיע מהוויטראז'ים יוצר צבעוניות עמומה ואווירה מיסטית. בעיצוב יש דגש על הכבדות והדרמתיות בצללית ובבחירת החומרים."

פריט של ענבר שחק לפרויקט מעצבי המאה. רני לוריא, אסור להשתמש
פריט של ענבר שחק לפרויקט מעצבי המאה/אסור להשתמש, רני לוריא

ענבר שחק - בהשראת ימי קום המדינה

ענבר שחק יצרה שרשרת, אשר מושפעת מעבודתם שלהצורפים התימנים בימי קום המדינה. לדבריה, "בימי קום המדינה, בלטו בתחום הצורפות הצורפים התימנים, שעבודתם התאפיינה בטכניקת הפיליגרן העשויה משזירת חוטי כסף. בעזרת הטכניקה הזו יצרתי שרשרת המזכירה את מפות התחרה האירופיות הרקומות בעבודת יד, ונוצרה שרשרת ששזור בה כור היתוך אומנתי."

פריט בעיצוב ברכה בר און לפרויקט מעצבי המאה. אבי ולדמן, אסור להשתמש
פריט בעיצוב ברכה בר און לפרויקט מעצבי המאה/אסור להשתמש, אבי ולדמן

ברכה בר און - ילדות נצחית

המעצבת ברכה בר און עיצבה בגד אשר מושפע מהרצון של העיר ותושביה לנסות להגדיר את עצמם. לדבריה, "כמו תל אביב כך התל אביבים חיים את החיפוש המתמיד אחר זהות והגדרה ועסוקים בלהמציא את עצמם מחדש כל הזמן. בתל אביב יש את החופש לחיות את החיים עם סימני שאלה ולמצוא בכל פעם תשובות חדשות. תל אביבים בעיניי הם סוג של ילדים נצחיים." ברכה בר און דיזנגוף 240 תל אביב.

פריט בעיצוב מאיה גלזר ציטרון. אסור להשתמש
פריט בעיצוב מאיה גלזר ציטרון/אסור להשתמש

מאיה גלזר ציטרון - געגועים לצינה דיזנגוף

מאיה גלזר ציטרון, סטודנטית ב"הגילדה", בית הספר לעיצוב נעליים ואביזרי אופנה, לקחה את ההשראה לפריט מכיכר צינה דיזנגוף ומבתי הבאוהאוס שמקיפים אותה עם המרפסות המאווררות. היא יצרה נעל חשופה עם אלמנטים מעוגלים ומבנה עקב שמזכיר את הבנייה בכיכר, שימוש בעור עבה גס ומחוספס בצבע אפור שמייצג את האפרוריות והיופי שדעך.

פריט בעיצוב אודליה אלה ומרינה ברלב. אסור להשתמש
פריט בעיצוב אודליה אלה ומרינה ברלב/אסור להשתמש

אודליה אלה ומרינה ברלב - בהשראת הים

חוף הים התל אביבי מאפשר בכל רגע נתון להימלט מההמולה למקום שפוי, שקט ושליו. מעצבות שמלות הכלה, אודליה אלה ומרינה ברלב בעלות המותג "מריפוסה", עיצבו שמלה בהשראתו. השמלה עשויה בדים שקופים, קלילים, מתנפנפים וזורמים כגון שיפון, משי, אורגנזה ואפילו ניילון (רמז לשימור איכות הסביבה).

פריט בעיצוב ירון שמרקין לפרויקט מעצבי המאה. רן פלוטניצקי, אסור להשתמש
פריט בעיצוב ירון שמרקין לפרויקט מעצבי המאה/אסור להשתמש, רן פלוטניצקי

ירון שמרקין - חיים במעגלים

הסטודנט ירון שמרקין מ"שנקר", עיצב צמיד בהשראת מעגליות תל אביבית . לדבריו, "כל ביקור בעיר מלווה בחוויה רגשית. כל פינת רחוב נראית כפי שהיתה בביקור הקודם, אך כל פעם החוויה היא שונה וייחודית. השעה של היום משתנה, מטרת הביקור בעיר משתנה - פעם בילוי, פעם עבודה ופעם לימודים. תל אביב מופיעה בעיניי שוב ושוב בקסמה השובה, כל פעם מוכרת אך חדשה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully