וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא יעשו לך "שק קמח"

גלי רבינק

12.8.2009 / 7:00

נעלי סירה בתוך מכונה אוטומטית בכניסה למועדון, יצילו את כפות הרגליים שלכן אחרי שניהלו דיבור צפוף עם עקבי הסטילטו במהלך הערב

מאט הורן, איש עסקים בריטי בן 27, החליט לנסות ולעשות כסף מקלאבריות שסובלות מנעלי עקב לא נוחות, שמכבסות את הרגליים ומשפשפות אותן, עד שבסוף הערב כבר לא נשאר על מה לדרוך.

הוא הציב בכניסה למועדונים בבריטניה, מכונות אוטומטיות לממכר נעלים שטוחות, ממש כמו אלה של הפחיות. את הרעיון הוא התחיל להריץ לפני כשנה וכבר הספיק, בשלב הניסיוני, למכור 60,000 זוגות נעליים, אחרי שהמכונות הוצבו ביותר מ-25 מועדונים נחשבים ברחבי הממלכה.

נעלי האפטר-פארטי הנקראות rollasole ("סולייה מתגלגלת"), מגיעות בדגם של נעל סירה בארבעה צבעים: זהב ("גולד דיגר"), שחור ( "באק טו בלאק"), כסף ("הי הו סילבר") וורוד מסנוור ("היפה בורוד"). הנעליים מגיעות בשקית בד בצבע תואם, בה אפשר להניח את נעלי העקב והן גמישות ומתקפלות לרול, שניתן לדחוס לתיק הקלאץ', לשימוש במסיבה הבאה. תחושת ההקלה במקרה הזה, עולה 5 פאונד.

בראיון ל-BBC סיפר הורן "הכל התחיל מחברה שלי, חובבת הסטילטו. פשוט נמאס לי לעשות לה 'שק קמח' בשבת בלילה, אחרי בילוי, ואז היה לי רגע של הארה. בתחילת הדרך, כשהתקציב שלי היה מאוד מוגבל, נסעתי ברחבי המדינה ומילאתי בעצמי את המכונות והייתי גם היחצ"ן של החברה. בשלושת החודשים האחרונים צמחנו ב-600 אחוזים והיום אני מחשיב את עצמי כנסיך מהאגדות בגרסה המודרנית, שמלווה את סינדרלה מהמדרגות במועדון, בבחזרה למרכבת הטקסי שלה".

הורן עומד לשווק את הרעיון שלו גם למועדונים בניו יורק ולוס אנג'לס, בשאיפה להגיע למקומות נוספים בעולם ולהרחיב את העסק גם לחתונות ואירועים מיוחדים, בהם יוצבו המכונות. באתר הרשמי אפשר לרכוש את הנעליים ולבחון את רשימת המועדונים שמחזיקים את המכונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully