וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: אתרי הסטייל השווים ברשת

גלי סימן-טוב

31.8.2009 / 8:59

מדור חדש מאתר למענכם את אתרי הסטייל הכי שווים ברשת, שנעים ללכת בהם לאיבוד - פותחים באתר לפשיונסטות מתחילות

נט-א-פורטה

לוקיישן: http://www.net-a-porter.com/intl/Home.ice

ז'אנר: אתר קניות און-ליין לבגדים ואקססוריז.

משמעות השם: משחק מילים עם המונח הצרפתי prete a porte האומר "מוכן ללבישה" (באנגלית ready to wear ומתייחס לבגדי מעצבים המיוצרים בייצור המוני, בניגוד ל-Haute Couture מונח המתייחס לבגדים הנתפרים במיוחד עבור הלקוח בהתאם למידותיו).

טריילר

מגזין אופנה, שמציג למכירה בגדי מעצבים מבתי האופנה המובילים בעולם, עם דגש על השמות האירופאים הגדולים. אלפים של פריטים נרכשים מידי שנה דרך האתר, מאז הוקם בלונדון באפריל 2000. בין המעצבים הבולטים שאת עיצוביהם ניתן לקנות באתר: קלואה, מרק ג'ייקובס, סטלה מקרטני, מיו מיו, בוטגה ונטה, בלנסיאגה, אנה סוי, דיאן ון פורסטנברג, מוסקינו, ויויאן ווסטווד, מיסוני, לנוון, סוניה ריקל, פנדי, ברברי ועוד כ-200 מעצבים ובתי אופנה נוספים.

מה בפנים

קל לשקוע באתר ולאבד תחושת זמן - לצלול אל הלהיטים הגדולים של העונה ולבדוק הלוק הנכון המלווה כל אחד ואחד מאלפי הפריטים המופיעים בו. לכל מעצב עמוד המציג את הקולקציה הנוכחית שלו, המחולקת לקטגוריות שונות: ביגוד, תיקים, נעליים, הלבשה תחתונה ואביזרים משלימים.

אפשר גם לחפש את הפרטים על פי צבע או מידה. אפשרות נוספת היא לגלוש לעמודים המחולקים על פי קטגוריות (ביגוד, תיקים, נעליים וכו'), לחיפוש ממוקד יותר של נעליים שטוחות, תיק קלאצ' לערב, שמלת מקסי או ז'קטים. אם אתם מעדיפים, תוכלו גם להיכנס ל"בוטיק" לחפש שמלות כלה, פריטי לבוש לחופשה או לעבודה, וכדי לאתר עיצובים חדשניים או קלאסיים.

הפריטים שהעמסתם על עגלת הקניות הווירטואלית, ייארזו היטב ויישלחו בדואר אקספרס לישראל או לכל אחת מ -50 מדינות אחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אקסטרה

האתר זכה בפרס inStyle בתואר "אתר הקניות הטוב ביותר" בשנת 2006.

יונת דואר

ניוזלטר נשלח לכתובת המייל לאחר הרשמה קצרה. כל שבוע מתעדכנים מעל 1.8 מיליון גולשים ברחבי העולם בכתבות מגזין שונות ברוח העונה. בחודש האחרון עסק הניוזלטר השבועי בפריטים מהקיץ שכדאי לקחת לעונת הסתיו, בז'קטים של הסתיו, בתיקי ערב ובהודעה על הנחות אחרונות על עונת הקיץ. בכל ניוזלטר מצורפת גם רשימת פרטים חדשים שנוספו לאתר באותו שבוע.

החוויה הישראלית

יש משלוח אקספרס גם לישראל.

טיפ

המטבע בו נקובים המחירים עבור ישראל הוא פאונד. שנו בהגדרות את המדינה בה אתם נמצאים, כדי לראות את המחירים במטבעות שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully