וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שקיעקע את כפר הדרדסים על הגב

2.9.2009 / 16:40

מה אנשים בוחרים לקעקע על עצמם ולמה. וואלה! אופנה בנתיב היסורים. והפעם, יריב עזרן, האיש שהגשים חלום ילדות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הדרדסים" היתה תוכנית הטלוויזיה האהובה על המקועקע יריב עזרן מאז מעולם. לדבריו היא "עשויה בטעם טוב, והאנשים הטובים, לא משנה כמה הם קטנים, תמיד מצליחים לגבור על האנשים הרעים ולא משנה שהם גדולים.

עם כל האהבה שלו לתוכנית בהחלט ייתכן שהקעקוע הוא חלק מטיפול בטראומה; אביו של יריב הוא חנן עזרן, כתב ברשות השידור. אמא שלו מספרת שכשהיה צופה בתוכנית בעודו ילד הוא נהג להתחבא מאחורי הספה, כאשר גרגמל היה מופיע, והיא נאלצה להסביר לו שוב ושוב שגרגמל לא יכול לצאת מהטלוויזיה ואין לו ממה לפחד, אבל תמיד זה נגמר בצעקות כי לא יכול להיות שאבא כן יכול לצאת מהמסך וגרגמל לא!

תחילה קעקע יריב את גרגמל על כתפו ומשם כבר לא היתה דרך חזרה. הוא פנה לחברו המקעקע גיא אמריו, שהציע את הרעיון השפוי לחלוטין - לקעקע את כל הכפר על גבו של יריב. העבודה על הקעקוע ארכה 18 שעות ונפרשה על פני שלושה מפגשים. בין לבין הוא קיעקע גם את עוגיפלצת על הרגל.

יריב הגשים חלום ילדות ועכשיו הוא לא צריך להקשיב טוב טוב או להיות ילד טוב בשביל לראות את הדרדסים - מספיק שהוא יציץ במראה.

ונסיים בטיפ של יריב: "דרדסבא תמיד היה אומר מי שהולך לספר גרוע אוכל אותה לחודש חודשיים מי שהולך למקעקע גרוע אוכל אותה לכל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully