וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שומעים

ליה פן

7.9.2009 / 18:15

דיזל קידס הלבישו את הילד שלהם בג'ינס ונתנו לו לצעוק. בגולף קידס חשבו שזה רעיון יפה נורא וכך קיבלנו עוד קמפיין שנראה לא מקורי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין קולקציית הקיץ של דיזל קידס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה חודשים לאחר מכן - קמפיין של גולף קידס/מערכת וואלה!, צילום מסך

משהו לא טוב קורה במחלקות הקריאייטיב במשרדי הפרסום בארץ. עוד ועוד מקרים של דימיון מופלא ומטריד בין רעיונות פרסומיים ישראליים לאלה שמגיעים מחו"ל, נראים לאחרונה. אלה מעלים את החשד שבמשרדי הפרסום בארץ עובדים אנשים עצלים או שמא מדובר בגימיק שיווקי חדש, שמטרתו לגרום לאנשים לדבר על הקמפיין שלך, אפילו אם זה לא מוצג באור הכי חיובי.

לרשימת הקמפיינים אשר מאחוריהם עומד מוח עצל, מצטרף מותג האופנה "גולף", עם קמפיין חדש ל"גולף קידס". במסגרת הקמפיין צולם ילד צועק לבוש בג'ינס ללא חולצה על רקע כהה. התמונה הזו מזכירה מאוד תמונה אחרת מקמפיין קיץ 2009 של מותג הילדים של דיזל, "דיזל קידס". ליין הילדים של דיזל אינו מופץ בישראל, מה שככל הנראה הקל על משרד הפרסום "לקבל ממנו השראה".

הקמפיין של גולף קידס מגיע אחרי הקמפיין הפרובוקטיבי של רשת חנויות האופנה המקומית "פקטורי 54", שעלה באפריל האחרון. הוא הציג זוגות דוגמנים ודוגמניות מתנשקים בלהט על טריבונות, ונראה כמו הגרסה הפחות מעודנת אך הדומה להפליא של צילום ששחרר חודשיים קודם לכן בית האופנה הבריטי הוותיק AQUASCUTUM.

במאי האחרון, העלתה רשת הוניגמן קמפיין טלוויזיוני, בו נראתה מלאני פרס כשהיא רצה בשמלה קצרה ונעלי עקב על רקע אורבני. את הדימיון בין הסרטון של הוניגמן לווידאו של בית האופנה האמריקאי HALSTON שלושה חודשים קודם, קשה לפספס.

התגובה מגולף על הקמפיין החדש והדימיון המוזר שלו לזה של דיזל, הגיעה ממשרד הפרסום שהגה את הקמפיין "גליקמן נטלר סמסונוב": "כמשרד פרסום שעובד כבר מספר רב של שנים עם 'גולף קידס' וככזה מצלם, בין היתר, ילדים, אנו נוהגים אמנם לתת לילדים כיוונים אך גם ללכת עם האנרגיות שמתרחשות על סט הצילומים. ילדים נוהגים לצעוק, להשתולל, לקפוץ וכד' ואלו השוטים שצילמנו. יש לנו כבוד גדול לקריאטיביות של דיזל אך כאן מדובר בילד ישראלי, לבוש 'גולף קידס' – צועק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully