וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק השטיח אדום

14.9.2009 / 17:29

שפריץ אדום על הפנים, מדבקת לב על הפטמות - המתלבשים המופרעים בטקס פרסי הקליפים של MTV שהתקיים בראשון בלילה

ליידי גאגא מופיעה ב-VMA 2009. רויטרס
ליידי גאגא מופיעה ב-VMA 2009/רויטרס
ליידי גאגא ב-VMA 2009. רויטרס
ליידי גאגא ב-VMA 2009/רויטרס

ליידי גאגא

זוכת 3 הפרסים, היממה כרגיל עם בחירות ביזאריות במיוחד, (כולל הדייט שלה לאירוע הנוצץ - קרמיט הצפרדע), ובגדים שהתחלפו במהלך הערב. לשטיח האדום הגיעה בשמלה תחרה ויקטוריאנית, עם הדפס דרקון מקולקציית סתיו 09 של ז'אן פול גוטייה, נוצות ומסיכה ונציאנית מוזהבת.

לביצוע הבימתי של "פפרצי", שילבה זוג מגפיים לבנים בגובה ברך, עם חולצת תחרה לבנה אסימטרית החושפת בטן ותחתונים לבנים. לקבלת פרס "האמן החדש הטוב ביותר", הופיעה עם קומבינציית תחרה אדומה, כולל כובע מחודד נוטה הצידה ומסיכה שכיסתה לחלוטין את פניה.

אפילו מגיש הפרס אמינם, קול בדרך כלל, נראה קצת המום. כשהודתה ל"אלוהים ולהומואים", הסירה את המסיכה והסירה ספק מליבו של כל מי שחשש שאולי זה בכלל לא היא. מכל מקום, היא הוכיחה מקוריות ותעוזה ועמדה מאחורי האמירה שלה במסיבת העיתונאים לפני מספר שבועות בארץ: "בניגוד למוזיקה שלי, את הסטייל שלי אי אפשר להוריד".

קייטי פרי ב-VMA 2009. רויטרס
קייטי פרי ב-VMA 2009/רויטרס

קייטי פרי

המועמדת לפרס בקטגוריית "הווידאו הטוב ביותר - בנות", נצצה על השטיח האדום בשמלת כסף מינימלית א-סימטרית ודוקרנית באיזור המותניים. הלוק הכסוף בלט על עור ברונזה מבריק, שיער שחור סיני, עיני תכלת גדולות וליפסטיק אדום-ורוד זרחני. עקבים תואמים השלימו את מראה גיבורת הקומיקס המחוטבת. היא אולי חזרה מן הטקס בידיים ריקות, אבל נוכחותה על השטיח האדום לוותה ללא ספק בזוהר הוליוודי עכשווי.

ג'ניפר לופז ב-VMA 2009. רויטרס
ג'ניפר לופז ב-VMA 2009/רויטרס

ג'ניפר לופז

האם לתאומים, בחרה בשמלה יוצאת דופן בצבע ורוד שמפניה של לואי ויטון מסתיו 09, עם חיבור מעניין של שרוולים שיצר הצלבה צווארונית. לופז יצרה כותרות בעבר עם בחירות שטיח אדום מפתיעות עד פרובוקטיביות, אבל הפעם בחרה במינימליסטיות אפקטיבית מנצחת. ליפגלוס בגוון תפוז, עיני שקד מודגשות בחום מט, עור לטיני שזוף טבעי ועקבי מחט מנומרים, השלימו לוק בריא וסקסי למדי. לפי החיבוק החם מאמינם, שקיבל מידיה של לופז את פרס "וידאו ההיפ-הופ הטוב ביותר", נראה שגם הוא היה מרוצה.

מדונה ב-VMA 2009. רויטרס
מדונה ב-VMA 2009/רויטרס

מדונה

המלכה האם בחרה בצד הבטוח שאינו ממש מאפיין אותה. מי שפתחה את האירוע בדברי הנצחה מרגשים למייקל ג'קסון לקחה את תפקידה ברצינות ובחרה בשילוב סולידי של בלייזר, שמלה ומגפיים. הכל בשחור. שרשרת צלב יהלומים השלימה לוק חמור סבר במיוחד. אבל למרות תחושת ההלווייה הקתולית והמונולוג העצוב היה גם קצת הומור ("שני הבנים שלי בגילאי 9 ו-4 אובססיביים עם מייקל ג'קסון ויש אצלינו בבית הרבה הליכות ירח ואחיזות מפשעה").

טיילור סוויפט ב-VMA 2009. רויטרס
טיילור סוויפט ב-VMA 2009/רויטרס

טיילור סוויפט

הזוכה בקטגוריית "הווידאו הטוב ביותר - בנות" בחרה בשמלה מוכספת א-סימטרית וארוכה מדי, ששולבה עם ליפסטיק ולק ציפורניים באדום זוהר. לוק אוסקר אלגנטי-קלאסי, אם כי קצת בוגר לגילה הצעיר (19).

בנוסף, קנייה ווסט קילקל לה את נאום הזכייה כשפרץ לבמה, לקח את המירופון ואמר לה: "אני שמח בשבילך, אתן לך לסיים, אבל לביונסה יש את אחד הקליפים הטובים של כל הזמנים". שמלת מיני אדומה ורומנטית שטיילור לבשה מאוחר יותר בעת ביצוע השיר You Belong with Me שינתה את התמונה וזכינו לראות קצת יותר מעור החרסינה של זמרת הקאנטרי המבטיחה והמוכשרת.

ביונסה ב-VMA 2009. רויטרס
ביונסה ב-VMA 2009/רויטרס

ביונסה

זוכת פרס "וידאו השנה" (Single Ladies) משכה תשומת לב על השטיח האדום, בשמלת מיני אדומה עמוקת מחשוף של רוברטו קוואלי. אבל עם זאת הותירה תחושה של מאמץ יתר להצגת הגזרה הדקה החדשה שלה. מיני ומחשוף ביחד, מסתבר, זה טו מאץ', גם עבור יפיפיות אתלטיות.

שאקירה בטקס של MTV. רויטרס
שאקירה בטקס של MTV/רויטרס
פינק בטקס של MTV. רויטרס
פינק בטקס של MTV/רויטרס
פינק ב-VMA 2009. רויטרס
פינק ב-VMA 2009/רויטרס

פינק ושאקירה

מצב חירום על השטיח האדום! השתיים לבשו אותה שמלת עור שחורה משובצת אבנים של בלמין. פינק עם עקבי סירה ושקירה עם מגפי ברך. חיוכים, חיבוקים ופוזות לצלמים הותירו רושם שאין כל מלחמת "מי הייתה קודם ומי העתיקה ממי", והכל בסדר. אולי פינק ידעה שטלאי הלב הורוד שיודבק לה לציצי מאוחר יותר בעת הביצוע הלולייני של Sober ימגנט את מבטו של כל מי שצפה בטקס אתמול.

קנייה ווסט ואמבר ב-VMA 2009. רויטרס
קנייה ווסט ואמבר ב-VMA 2009/רויטרס

קנייה ווסט והגירלפרנד אמבר

היא בשיער קצוץ פלטינה ואוברול נחש צמוד, הוא עם בקבוק וויסקי ביד. כל מילה מיותרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully