וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרפלס גם בהריון

21.9.2009 / 22:20

היידי קלום עם המלצת אופנה לנשים בהריון מתקדם וכמה הברקות מצידן של בנות "מד-מן" - השמלות של טקס פרסי ה"אמי"

היידי קלום בטקס האמי 2009. רויטרס
היידי קלום/רויטרס

היידי קלום

המועמדת לפרס עבור "פרוייקט מסלול", בחרה בשמלת "מרקזה" שחורה ופשוטה למדי, אך עם זאת גם נכונה ומחמיאה לדוגמנית העל בת ה-36 שנמצאת בחודש התשיעי של הריונה הרביעי.

עגילי "לוריין שוורץ" מאורכים ועקבי כריסטיאן לובוטין בשחור תואם, השלימו לוק מסובב ראשים. בראיון לערוץ E היא הסבירה ש"ככל שההריון מתקדם, עדיף ללכת על פחות".

כריסטינה אפלגייט בטקס האמי 2009. רויטרס
כריסטינה אפלגייט/רויטרס

כריסטינה אפלגייט

המועמדת לפרס השחקנית הראשית בסדרה קומית עבור "סמנתה מי?", בחרה בשמלת נייבי ותחרה שחורה של המעצב הלבנוני בזיל סודה. טבעת ספיר תואמת של לוריין שוורץ ועיניים כחולות מעושנות, יצרו זוהר כחול מלכותי ומנצח של הכוכבת בת ה- 36. בתום הטקס היא העלתה טוויט לאתר "טוויטר" שאמר: "זמן לפיצה, אנשים!!!" מה שמרמז על דיאטה תובענית לפני הטקס?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טינה פיי בטקס האמי 2009. רויטרס
טינה פיי/רויטרס

טינה פיי

שמלה סולידית של "גוצ'י" בשחור בטוח ותכשיטי פרד לייטון בנאליים, העידו שטינה פיי בת ה- 39 בחרה להישאר נאמנה ללוק הספרנית הבלתי מעניין שלה. בדומה למספר מקרים בעבר, גם אתמול השחקנית/תסריטאית השנונה והמצחיקה לא לקחה סיכונים. ייתכן שנדמה לה שהיא עדיין בתפקיד שרה פיילין שאותו מילאה בכישרון רב ב"סטרדיי נייט לייב".

דרו ברימור בטקס האמי 2009. רויטרס
דרו ברימור/רויטרס

דרו ברימור

המועמדת לפרס השחקנית הראשית בסרט או סדרה, זהרה בשמלת סטרפלס ורודה של מוניק לולייה ותיק קלאץ' מדגם "דרו" של "רייבן קאופמן" שעוצב בהשראתה. עגילי פנינה ותסרוקת גבוהה יצרו רושם של חזרה כללית לקראת אירוע משמח שיכונן עתיד משותף לכוכבת בת ה- 34 ולצמוד שלה מזה מספר חודשים, השחקן החמוד ג'סטין לונג, שגם היה הדייט שלה בטקס אתמול. אבל לצער כולם נראה שהשניים עדיין עומדים בעיקשות מאחורי האמירה שהם "רק ידידים".

לייטון מיסטר בטקס האמי 2009. רויטרס
לייטון מיסטר/רויטרס

לייטון מיסטר

הכוכבת בת ה- 23 של "אחת שיודעת" בחרה להגשת פרס "הופעת האורח" שמלת טוגה ניאו-קלסית בשיפון לבן עם קשירה דומיננטית בכתפיים ותיק קלאץ' אדום, שניהם של בוטוגה ונטה. ליפסטיק אדום עז הותאם בחוכמה לקלאץ', כמו גם עקבי רוג'ר ויוייה וצמידי קאת'י ווטרמן.

כריסטינה הנדריקס. Chris Pizzello, AP
כריסטינה הנדריקס/AP, Chris Pizzello

כריסטינה הנדריקס

השחקנית האדמונית העגלגלה בת ה-34 המגלמת את אחת משלוש דמויות הנשים המרכזיות ב"מד מן", צעדה בגאון על השטיח האדום, ממש כמו במשרדי "סטרלינג-קופר". בשמלת תחרה כחולה של לוריין סקוט יהלומי פרד לייטון ,עקבי ותיק קלאץ' של "פראדה" היא הוכיחה שממש אין צורך לרעוב על מנת להרשים על השטיח האדום.

מילה קוניס בטקס האמי 2009. רויטרס
מילה קוניס/רויטרס

מילה קוניס

בזכות השחקנית בת ה- 26 שבחרה בשמלת בורדו מקסימה ומיוחדת של מוניק לולייה, זכה אתמול השטיח האדום במשב רעננות ומקוריות. חגורת המותן השחורה השתלבה מצוין עם השיער השחור המבריק, כמו גם תכשיטי פרד לייטון, עקבי ברונזה של "פאראגמו" ותיק קלאץ' של VBH. לוק אחר שהוכיח טעם מפותח ומקורי של הכוכבת היהודייה ילידת אוקראינה.

ינוארי ג'ונס בטקס האמי 2009. רויטרס
ינוארי ג'ונס בטקס האמי 2009/רויטרס

ג'נווארי ג'ונס

בשמלת "ורסאצ'ה אטלייה" לבנה עם אפליקציה גיאומטרית באיזור המחוך, יהלומי "ניל ליין", עקבי "ג'ימי צ'ו" ותסרוקת גבוהה מחמיאה, כוכבת "מד מן" נמצאה מרחק שנות אור מבטי דרייפר, עקרת הבית העצורה מ- 1962 שהיא מגלמת בכישרון רב ב"מד מן", סדרת הדרמה המבריקה והזוכה הגדולה של הערב. בחירה מרעננת של השחקנית בת ה- 31 שהורגלנו לראותה בשמלות וינטג'' בנוסח נעמה בצלאל.

קים וקורטני קרדישיאן בטקס האמי 2009. רויטרס
קים וקורטני קרדשיאן/רויטרס

קים וקורטני קרדשיאן

קים קרדשיאן כוכבת הריאליטי בחרה בשמלת משי לבנה א-סימטרית של המעצבת הבוסנית אינה סולטאני, עגילי חישוק ענקיים ותיק קלאץ' של סווארווסקי המעוטר בזרקוני כסף. מראה שהחמיא לעור ברונזה טבעי והוכיח טעם טוב ומקוריות של הכוכבת בת ה- 28 שאינה חוששת להמר על עבודותיהם של מעצבים צעירים ובלתי ידועים.

קורטני קארדשיאן האחות הגדולה של קים הסבירה שניסתה להיות אופתית למרות שבעת חודשי הריונה ובסך-הכול ניתן לומר שהתמודדה יפה עם הגזרה המעוגלת שלה בזכות שמלת סטרפלס סגולה של BCBG, עקבי כריסטיאן לובוטין ותכשיטי "סופר ג'אמס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully