וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוקפדת של השכונה

גלי סימן-טוב

23.9.2009 / 9:30

מדור חולצת רשת מבקר באתר הצבעוני אך האלגנטי של המעצבת הניו יורקית קייט ספייד, ומקבל שיעור בסטיילינג

לוקיישן: http://www.katespade.com/home/index.jsp

ז'אנר: אתר הבית של המעצבת האמריקאית קייט ספייד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרילר

מה עושה עורכת במגזין אופנה שלא מצליחה למצוא את תיק החלומות שלה? קייט ברוסנהאן היתה עורכת מדור האקססוריז במגזין "מדמוזאל" ואחרי שעיצבה לעצמה את התיק עליו פינטזה במשך שנים, החליטה לעזוב את משרת החלומות וב-1993 הקימה בניו יורק יחד עם בעלה אנדי את מותג האקססוריז "קייט ספייד" .

העיצובים הגרפיים והצבעים הנועזים של עיצוביה, קנו לה לא מעט אוהדים. קולגות לשעבר בעיתוני האופנה פרגנו ומועדון הלקוחות הלך וגדל. בהדרגה הרחיבו השניים את ליין האביזרים והוסיפו גם פרטי לבוש. ב- 2007 נקנתה החברה על ידי חברת האופנה "ליז קלייבורן" ודבורה לויד שעבדה בעבר בננה ריפבליק ובברברי מונתה למנהלת הקריאייטיב של המותג.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים

באתר שלה מציגה ספייד טוטאל לוק בסטיילינג מקופד ומושקע עד לפרט האחרון. פריט לבוש אחד - שלוש דרכים שונות ללבוש אותו. בכל אחת מהאופציות, הדוגמנית היא כולה "קייט ספייד" מכף רגל ועד ראש: השמלה, המשקפיים, התיק, הצמיד, הגרביונים - קליק אחד על הסטיילינג ופירוט של כל המוצרים, כולל מידות, צבעים ומחירים מופיע לצד הדוגמנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צבעים חזקים ועיצוב גרפי ייחודי ומשעשע, מאפיינים את המוצרים של "קייט ספייד" ואת האתר המושקע, זאת בהשפעת חנויות הדגל של המותג בארה"ב - חלונות הראווה הצבעוניים והחללים המעוצבים הם עניין חשוב למותג מאז נולד לפני 16 שנה.

רב הקטגוריות באתר משתייכות לז'אנר האביזרים – כל אחת מהקטגוריות מפורטת למדי ומקיפה את הפריטים מכל הצדדים: תיקים (עור, בד, קלאצ', ידית ארוכה, קצרה), נעליים (עקב, שטח, לחתונה), בגדים, תכשיטים (שרשראות, עגילים, צמידים, טבעות), מוצרים לאמא ולתינוק (תיקים, כלי אוכל), בשמים, משקפיים (שמש, קריאה) ומוצרי נייר (מעטפות, הזמנות, נייר מכתבים, עפרונות). את כולם אפשר להזמין דרך האתר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקסטרה

"מאחורי הווילון" - הצצה לעולם הקריאייטיב של "קייט ספייד", ממנו שואבת המעצבת את השראתה. הצצה לחלון ראווה לחנות הדגל בשדרה החמישית, המלצה ללק של חברת ESSI, עטיפה של ספר חדש, צלחת מרק מהמקום הכי לוהט במנהטן, איור חדש של צייר עולה, עבודות גראפיות של מעצבים ותיקים וצעירים - כל מה שלוהט וקריאטיבי וכאמור מספק השראה.

עוד ב"מאחורי הווילון", אפשר למצוא פרויקטים חברתיים ש"קייט ספייד" לקחו בו חלק: עבודות אמנות של נשים למען נשים, פעילות למען ילדים חולים, שיתוף פעולה עם ציירים לעיצוב תיקים ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר

יש. הרשמה קצרה וחדשות "קייט ספייד" אצלכם בתיבה

החוויה הישראלית: הזמנות ומשלוחים רק לארה"ב

טיפים: קטגוריית "מה חדש" באתר יכולה לסייע לכן בפעם הבאה שתרצו לשדרג הופעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully