וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייבים לנסוT

גלי סימן-טוב

8.10.2009 / 8:55

אתר הטישירטס thereadless, מחזיק מאות הדפסים של מעצבים מרחבי העולם ומציע גם לכם לנסות לשרבט. מדור חולצת רשת עם אתרי עלייה לרגל

שם: thereadless

לוקיישן: http://www.threadless.com/

ז'אנר: חולצות-T מכל הסוגים, צבעים, הדפסים לכל המינים ולכל הגילאים.

טרילר

אתר חולצות T מעוצבות שנולד בשנת 2000 בשיקגו. האתר מעודד יצירה של אמנים צעירים באמצעות שיתופי פעולה עם מוזיאונים וגופים מסחריים. ולא רק אמנים צעירים, גם הגולשים יכולים לעלות לאתר הדפסים מקוריים שלהם. בכל שבוע מצטרפים מאות הדפסים שונים לקולקציות החולצות הקיימת באתר.

מה בפנים

בעמוד הבית יקבלו את פניכם המבצעים החמים של החודש, כמו למשל טישירטס הנמכרות בהנחה של עד 50%. החלוקה הראשונית היא על פי מגדר, גברים נשים (ויש גם מוצרים לתינוקות). בכל אחת מהקטגוריות תמצאו תצוגה של כל החולצות, עם סרגלי מידות, מחיר וצבעים.

ב"מדד המחסן" תוכלו להתעדכן כמה חולצות נמצאות במלאי בכל זמן נתון. בצמוד לו, לינק לסיילים החמים בכל אחד מהמגדרים, והדפסים מיוחדים של מעצבים שונים המוצעים למכירה.

בקטגוריה אחרת תוכלו למצוא חולצות-T מעוצבות עם כיתובים שונים. הגולשים יכולים להצביע עבור כל אחד מהכיתובים האם "העיצוב אדיוטי" או "היית לובש אותו". האתר מעודד את הגולשים לשלוח כיתובים מקוריים לחולצות – כיתוב שיודפס ייזכה את השולח הקריאטיבי ב-500 דולר.

מועדון מיוחד שנוצר באתר הוא "מועדון ה-12" הגולשים שנרשמים אליו, יקבלו בתחילת כל חודש טישירט מעוצבת. במחיר מוזל.

בקטגוריית ה-select מוצגים מידי שבוע עיצובים של אמנים חדשים שהצטרפו לאתר. הביקוש לחולצות המעוצבות על ידי אמנים מובילים מכל העולם עלה בהתמדה מאז הושק האתר, ולפני כשנתיים הוקם ליין מיוחד לפרויקט, והדפסים ממנו מתפרסמים בכתב עת בינלאומי לעיצוב. באתר תוכלו למצוא ראיונות עם המעצבים השונים המספרים על תהליך עבודתם.

מעצבים צעירים יכולים להגיש רעיונות עיצוביים לטישיטרס באמצעות האתר ולהגיש מועמדות למלגות לימודים (בנוסף לתשלום שמקבל מי ששולח עיצוב שמודפס). באתר שתי דוגמאות למעצבים צעירים מבריטניה והפיליפינים שהרוויחו מעל 50,000 דולר מאז החלו לשלוח עיצובים לאתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אקסטרה

בניגוד לחברות רבות שפתחו חנות ורק בשלב מאוחר יותר התרחבו למכירה אונליין, כאן קרה תהליך הפוך; הצלחתו של האתר הביאה ב-2007 לפתיחת חנות דגל ראשונה בשיקגו. המייסדים מסבירים שהחנות נולדה מתוך רצון לתת ערך מוסך לקהילת האתר, ללמד קורסים בעיצוב, לארח אמנים מהאתר בגלריה של החנות וליצור שיח פורה סביב האמנות. סיבה נוספת לפתיחה מתייחסת לקצב העדכונים באתר – כאמור, בכל שבוע משתנה הקולקציה, ומפעילי האתר חששו שהלקוחות לא יספיקו לעמוד בקצב המהיר שלו.

יונת דואר

יש. כדי להתעדכן בשלל העיצובים השבועיים תוכלו להכניס את כתובת המייל לחלון המיועד והעיצובים החדשים יגיעו לתיבת הדואר שלכם.

החוויה הישראלית

יש משלוח לישראל וניתן לעקוב אחר סטטוס המשלוח בכל רגע נתון.

  • עוד באותו נושא:
  • אקססוריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully