וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להסתבן עם עוגת תות

גלי סימן-טוב

13.10.2009 / 19:10

באתר 'לאש' תמצאו סבונים אורגניים שמתחשק לנעוץ בהם שיניים, עם אג'נדה חברתית מאחוריהם - מדור חולצת רשת עם עוד אתר שבא ללקק

לוקיישן: https://www.lush.co.uk/index.php

שם: לאש

משמעות השם: שופע ריחות ורווי בצמחייה, שזו תמצית המותג וליין המוצרים שלו.

ז'אנר: אתר קניות אונליין של חברת הקוסמטיקה הבריטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרילר

לאש היא חברת קוסמטיקה, המתמקדת במוצרים שנעשו בעבודת יד, נולדה ב-1994 בבריטניה. בין מוצריה המובילים: מסכות פנים, סבונים, מוצרי אמבט, קרמים למטרות שונות ומוצרים לטיפוח השיער. מוצר הדגל שלהם הוא כדור אמבט "הבליסטיקס" שמתמוסס בהנאה. כל המוצרים הם טבעיים ומיוצרים מפירות וירקות אורגניים ושמנים טבעיים. החברה מתנגדת לניסויים בבעלי חיים ובודקת את המוצרים בעזרתם האדיבה של מתנדבים. המוצרים נעשים כולם בעבודה ידנית ואלו נארזים באריזות ידידותיות לסביבה. את שלל הריחות הם מרכיבים לבדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מה בפנים

באתר המעוצב בהתאם לרוח החנויות של לאש ברחבי העולם, אפשר למצוא את ליין המותגים המלא על פי קטגוריות פינוק הגוף והנפש: אמבט, מקלחת, טיפוח שיער, טיפוח עור. בכל קטגוריה מוצגים מלאי המוצרים, כולל הסבר לדרך בה נעשה המוצר, לריח שלו ולמרקם ולמי הוא מתאים. המוצרים של לאש ריחניים מאד, מעוצבים ומוצגים בקפידה באמצעות צבעים חזקים בוהקים, מרקמים וטקסטורות ייחודיות. בחגיגה של לאש משתתפים כל החושים עד שלעיתים נדמה שמדובר בממתק ולא בסבון גוף שלא נועד למאכל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקטגורית האמבט לדוגמה, אפשר למצוא סבונים, קצף אמבט, כדורים מפנקים, בקטגורית השיער מוצגים שמפו ומרכך מוצקים שניתן לקחת בתיק ולא לחשוש מנזילה, כמו גם חינה ירוקה שנראית כמו חטיף שוקולד שמתחשק לנעוץ בו שיניים. בקטגוריית הרטרו אפשר למוצא את כל המוצרים שנמכרו ברשת מאז נפתחה כולל מוצרים שלא תמצאו בחנויות.

לקראת הכריסטמס המתקרב ובהלת הקניות המלווה את החג, נפתחה באתר קטגוריה המציעה מוצרים במהדורה מוגבלת – סבונים, מוצרי לאמבטיה וטיפוח העור כולל כדור אמבט בצורת סנט-קלאוס, שתשעשע גם אנשים שאינם מאמינים במתנות שלו. באתר ניתן גם לרכוש תלשוי קניה בסכומים שונים ולשלוח חבילה מפנקת בדואר.

בלאש פועל גם פורם חברתי פעיל. מעבר לדיונים על סוגי סבונים, ניחוחות וגידול ילדים, ישנם פורמים הדנים בסוגיות פילוסופיות חברתיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיצ'רים נוספים באתר: לאשיפקדיה – כל מה שרציתם לדעת על לאש: מרכיבים, ריחות, מרקמים, צבעים על כולם אפשר לקרוא בוויקיפדיה המקומית שבנו אנשי החברה. לחברה מודעות חברתית גבוהה ואף תורמת לקהילה באמצעות מעורבת בעשרות פרויקטים למען בעלי חיים, זכויות אדם וסביבה, בלאש מתחזקים גם בלוג בנושאים הללו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקסטרה

האני מאמין של החברה כולל את הזכות לאמבטיות ארוכות ומפנקות, ברחצה בזוג ובמסז' מרגיע. עוד מאמינים שם באנשים שמחים שעושים סבונים שמחים ושהלקוח תמיד צודק!

יונת דואר: יש

החוויה הישראלית: ללאש מעל 600 חניות מעוצבות ומזמינות ב-43 מדינות. בישראל אפשר בינתיים רק להתרשם מהאתר לדמיין את הריח ולהזמין משלוח ריחני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סבונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully