וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלונדינית האופטימית

גלי סימן-טוב

31.10.2009 / 12:26

בזמן ששנות ה-90 צבעו את עולמן של הבריטיות בעיקר בשחור, היא הכניסה קצת צבע ללחיים - מדור חולצת רשת לוקח סיבוב באתר של אורלה קיאלה

שם: אורלה קיאלה

לוקיישן: http://www.orlakiely.com/uk/

ז'אנר: אתר הבית של המעצבת הבריטית אורלה קיאלה המתאפיינת בהדפסים גרפיים צבעוניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרילר

בשנות ה-90 כשהשחור שלט (שוב) באופנה העולמית, יצרה קיאלה הדפסים מלאי צבע והחדירה משב רענן בזירה השחורה. ההדפסים המיוחדים שלה עוררו תגובות חיוביות ותוך עשור היא הרחיבה את ליין המוצרים שלה ויצרה קולקציית נשים מלאה, הכוללת גם אביזרים, תיקי נסיעות ועיצובים לבית.

עיצוב גרפי, צבעוניות ומרקמים שונים, תופסים מקום של כבוד בעולמה של המעצבת. לעיצובים של קיאלה יש שפה אחידה וקו עיצובי יחודי, המאפשרים לזהות את החתימה שלה בקלות. העיצובים שלה פופלאריים בקרב הבריטיות, אולי בגלל האופטימיות שהם משדרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים

את האתר עיצב מלקולם גולדי מלונדון. עמוד הבית מאופיין באלמנטים גרפיים צבעוניים, דוגמנית בלונדית במראה שנות ה-60 מציגה מראות "טוטאל לוק" מתחלפים.

בקטגוריה הראשונה אפשר להתעדכן על כל מה שחדש: קולקציית החורף, עדכון על משלוחים, ה"לוק בוק", סרט וידאו והרשמה לניוזלטר. הבגדים של קיאלה מחולקים למספר קטגוריות: לבוש חוץ – מעילים, חולצות, שמלות, חצאיות וסריגים. לצד כל פריט מוצג תג המחיר ובלחיצת כפתור אפשר לראות את הפריט בצבע אחר. כניסה לכל פריט תספק מידע מלא על החומר ממנו עשוי ואופי ההדפס בנוסף למידות ולצבעים. בכל עמוד יש המלצה לפריטים נוספים להשלמת מראה הטוטאל לוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקטגוריית התיקים אפשר למצוא תיקים בצבעים שונים עם או בלי הדפסים. במחלקת הנסיעות מציגה קיאלה מזוודות משעשעות בהדפסי מכוניות ואזור הווינטג' תיקים עם הדפסי עלים בגוונים שונים.

האביזרים באתר מאופיינים בצבעוניות ובתיפורים מיוחדים. הבדים נלקחו מקולקציית הביגוד של העונה הנוכחית והם משלבים עור ובד. ניתן להתרשם גם מתיקי רחצה וקלמרים מבריקים בהדפסי וינטג'.

הדפסים גרפיים הם פרטים בעלי נוכחות משמעותית גם בעיצוב הביתי - קיאלה מציגה באתר מגבות מקלחת, מצעים, ספלי קפה, קופסאות אחסון, אהילים, כריות נוי ואפילו טפטים בעיצוב מיוחד – כולם מדברים בשפה הגרפית הייחודית שלה. באתר אפשר למצוא גם מחברות וכרטיסי ברכה בעיצובה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקסטרה

למעצבת חנויות דגל בלונדון והונג קונג, פרטים שונים מהקולקציה נמכרים ב-25 מדינות שונות.

יונת דואר: עדכונים שבועיים לכתובת המייל לאחר הרשמה קצרה.

החוויה הישראלית: משלוח לארץ אפשרי. זה יעלה לכם 35 פאונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully