וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי סרגל על האצבעות

אדר ריכטר

26.11.2009 / 18:16

מיקי בוגנים פותח אקדמיה חדשה לאיפור ומתחייב לשים את האגו שלו בצד כדי שאתם תצליחו. בינתיים הוא עושה לכם עיניים עם איפור החורף שלו

מיקי בוגנים עומד לפתוח בשבוע הבא אקדמיה לאיפור, באזור הבורסה ליהלומים ברמת גן, שמצטרפת לרשימה לא קצרה של בתי ספר לאיפור הקיימים באזור המרכז. וזה גרם לנו לתהות: מה יש יותר, מאפרות או עורכי דין ולמה עם ישראל צריך עוד אחד בית ספר אחד כזה? אבל התשובה של בוגנים דווקא היתה משכנעת.

בניגוד לאגו הנפוח שמגיע בדרך כלל יחד עם מאפרים שזוכים לגדולות כמו בוגנים, מיקי דווקא נהנה לארח. לדעתו ככל שהמאפר המתחיל ייחשף לטכניקות איפור שונות ומגוונות של מאפרים שונים, הוא יהפוך למקצועי יותר ולכן את השיעורים באקדמיה יעבירו מבחר מאפרים מקצועיים (שאת שמותיהם מעדיף בינתיים בוגנים שלא לחשוף). "אני מאמין שאי אפשר ללמוד איפור מבן אדם אחד", מסביר בוגנים. "הלכתי אחורה ובדקתי עם עצמי מה הפך אותי למאפר טוב יותר, והבנתי שלשמוע כמה שיותר דעות ולראות כמה שיותר טכניקות ושיטות איפור, זו הדרך הטובים ביותר".

תכנית הלימודים פותחה על ידי בוגנים והיא תכלול קורסים למאפרים מתחילים וותיקים שיתקיימו בכיתות קטנות. כמו בכל בית ספר גם פה תמצאו חנות איפור, אך בניגוד לרוב בתי הספר, היא תכלול מותגים מגוונים, כמו אסתי לאודר, לנקום, איב סן לורן, מדינה מילנו, בועז שטיין וכיוב', "כדי ליצור תמהיל אמיתי שלא מחייב את הסטודנטים לקנות מותג ספציפי".

בין התכנים שיועברו בקורסים: איפור ביוטי, איפור אופנה, איפור כלות וטלוויזיה, הכרת מוצרי איפור, איפור מתקן והכנה לימי צילום, לצד הרצאות של סטייליסטים וצלמי אופנה. למאפרים מקצועיים מוצעות סדנאות לרענון הידע הקיים וסדנאות בהן מאפר מוכר יציג את הפן המקצועי האישי שלו.

כדי לעשות לכם עיניים, מציג בינתיים בוגנים את השראות איפור החורף שלו, הכולל את לוק האייטיז, המראה המבשר את חזרתן של שנות ה-90, המראה לסילבסטר וטרנד הגבות הנעלמות/ המחומצנות - בוגנים מזהיר: "לא לנסות בבית", ומסביר: "עשיתי פה קולקציית שיגעון, לא מראה ביוטי, פה אני מוציא החוצה את כל ההתפרעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully