וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיכנס לנעליים של ביונסה

גלי סימן-טוב

7.12.2009 / 8:50

מדור 'חולצת רשת' מבקר הפעם באתר שמאפשר לכם לבנות איזה לוק שאתם רוצים ממאות אלפי פריטים שמסתובבים ברחבי הרשת

שם: פוליוור

לוקיישן: http://www.polyvore.com/

ז'אנר: אתר בו יכולים הגולשים לעצב לעצמם טוטאל לוק מחיבור של מאות אלפי פריטי אופנה המצויים ברשת. האתר הוא מעיין "סקצ'בוק" אינטראקטיבי לבניית טרנדים והמכחול הוא מאגר התמונות הבלתי נגמר של האינטרנט. הפריטים בלוק השלם שבונה הגולש לקוחים מאתרי קניות אונליין דרכם אפשר לרכוש את הפריטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר

האתר שהוקם ב-2007 על ידי עובדי יאהו לשעבר, מאפשר לגולשים לעשות מיקס אנד מאץ' מפריטים הנמכרים ברחבי האינטרנט ולבנות מהם את הלוק האהוב עליהם, אותו הם יכולים לחלוק באתר עם חברים. כל פריט שבחרתם לשלב בלוק שלכם מגיע עם מפרט מלא, כולל המחיר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוק בסגנון ריהאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים

בעמוד הבית מקדם את פני הגולש הסבר קצר על אמנות הרכבת הלוק ופירוקו. מצד שמאל מוצגים 8 לוקים בולטים שעלו באתר באותו היום. כניסה ללוק תביא את הגולש לעמוד ובו מידע על הפריטים שמרכיבים אותו, המותג, המחיר והמקור האינטרנטי שלהם. לכל לוק שמתפרסם מצורפים פרטי הגולש שבנה אותו וכמו כן אפשר להשאיר טוקבקים ולהגיבי. בממוצע יש מעל 500 הצבעות לכל אחד מהלוקים לאחר יום באוויר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקטגוריה הראשונה באתר מוצגים "המוצרים המובילים", אלו למעשה הפריטים בהם השתמשו מספר הגולשים הגדול ביותר לבניית הלוק. מתחת "המותג שאנחנ אוהבים" מוצג בכל פעם פריט אחר שזוכה להאהדת הגולשים, ו-10 לוקים שונים שנעשה בהם שימוש במוצר.

בקטגוריית "הטרנדים" אפשר למצוא לוקים שעושים שימוש בפריטים מסויימים, לדוגמה טרנד הפאייטים שחזר העונה. בקטגוריה מוצגים פריטים בודדים בנוסף ללוק שבנו הגולשים.
בקטגוריית "האתר המוביל" מפורסם בכל פעם אתר פופלרי אחר ממנו שואבים הגולשים את הפריטים. כניסה לעמוד מגלה אילו פריטים הם כי פופלרים (כמובן עם אופציה לקנייה) ומהם הלוקים שהורכבו מהפריטים האלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקטגוריה האחרונה אפשר לראות פריטים שבחרו הגולשים בהשראת סלבס. כניסה ללוק בהשראת ליידי גאגא תוביל לעמוד ובו כ-30 לוקים שונים. כמובן לכל לוק פירוט מלא של הפריטים לקנייה. בתחתית העמוד מצורפת רשימה מרשימה של כל סלב שגולש בנה לוק בהשראתו.

בפוליוור מאמינים במצעדים ומפרסמים את רשימות 20 הגדולים בדף הבית: 20 המותגים הכי פופלריים, 20 אתרי האינטרנט המבוקשים, 20 המפורסמים להם שיעורי ההערצה הגבוהים ו-20 הטרנדים הלוהטים.

את העיצובים החדשים שעולים מידי יום לאתר אפשר למצוא תחת "אקספלור" בסרגל הכלים הראשי בדף הבית.
אתר האופנה הזה מחזיק בבלוג פופלרי המעדכן בטרנדים חמים מעולם האופנה והעיצוב. ומזמין את גולשים להתארח בו ולכתוב על נושאים שונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוק בסגנון פריס הילטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקסטרה

באתר שהוקם כאמור לפני כ-3 שנים, מתגאים בנתוני הגלישה הגבוהים - 3.7 מיליון משתמשים שונים נכנסים לאתר בכל חודש, מתוכם כמיליון משתמשים רשומים, 140 מיליון עמודי סטייל נצפים בכל חודש, וכל גולש נכנס בממוצע ל-20 עמודי סטייל שונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר

הרשמה לאתר תאפשר לכם להצטרף לקהילת פוליוור – לפרסם לוק משלכם, להצביע, להקים קבוצות חדשות ולהתעדכן בבלוג.

  • עוד באותו נושא:
  • פוליוור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully