וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור כיסוי

שירלי אכסלרוד

22.12.2009 / 14:17

הנסיינית המטופחת של מדור קוסמטיקה קלה, גידלה למענכם מושבות חצ'קונים תוקפניים על פני הפורצלן שלה, רק כדי שתוכלו להתרשם ממה שחדש על המדף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאיפה השגת כתמי שמש כאלה מרשימים? Even Better Makeup של קליניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערבבי את הטיח

לח' כתמי שמש שנרכשו באתרים יוקרתיים בלבד. כתמי מעצבים. כמו ריבועי פז"ם על החגורה הצבאית של גולנצ'יק, כך אוספת ח' זיכרונות ממסעותיה בעולם: ההוא על הלחי מהסקי באספן, זה כאן מהקרוז לקריביים, והכתם חדש על המצח, שנראה כמו הלוגו של ה. שטרן, מהחוף בבורה בורה. לכן, לא היתה מועמדת טבעית ממנה להתנסות במייק אפ החדש של קליניק מסדרת even better, שנועדה לטיפול בפיגמנטציה. בקליניק מבטיחים שהמייק אפ לא רק מכסה, אלא גם מטפל במראה הכתמים הכהים שנגרמים כתוצאה מנזקי שמש או צלקות, באופן מיידי וגם לטווח ארוך.

ח', שלא מתכננת יותר משבועיים קדימה, מדווחת: "מדובר במייק אפ סמיך, ולכן לא פלא שהוא מבטיח וגם מקיים, כיסוי מלא. בחלק מהפעמים שהשתמשתי בו, הרגשתי כאילו מרחו לי שליכטה של צבע על הפנים, ובפעמים אחרות הוא השתלב יותר טוב. המרקם שלו על גבול המשחתי, ולא נוזלי כמו שאני אוהבת, כך שחייבים לעבוד איתו מאוד בזהירות, כדי שלא יווצרו כתמים כהים יותר באזור הצוואר (אין דבר דוחה מזה). בסך הכל, הוא עושה עבודה מצויינת, אבל לא אנטוש את המייק אפ הקבוע שלי בשבילו, גם במחיר כיסוי מוצלח פחות".

מדד האשליות (עד כמה המוצר מצליח לגרום לך לחוש ולו לרגע כאשת אוליגרך, או שקר כלשהו): 7. לבעלות דמיון מפותח שמסוגלות להדחיק את הידיעה שכתמי השמש שלהן נולדו בהמתנה מיוזעת לקו 25 בקינג ג'ורג' עם שקיות מהשוק.

Even Better Makeup Clinique ב-171 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיף למרוח לפני השינה ולהדחיק. Anti-blemish solutions של קליניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגיינה לקויה ומשלוחים של פלטות מטוגנים

"זה כמו לתרום את גופי למדע בעודי בחיי", התרגשה הנסיינית ט', והוכיחה שרוח ההתנדבות לא פסה מהארץ - מכיוון שאת גיל ההתבגרות השאירה ט' מאחוריה, היא נדרשה לגדל מושבות של מה שקרוי בשפה רחמנית "פגמי עור", כדי להתנסות בכמה מוצרים חדשים שמבטיחים לטפל בבעיית החצ'קונים.
ט' המתינה לבואם של "הימים האלה בחודש". היא הקפידה על הגיינה לקויה, תזונה שכללה פיצוחים מהפיצוציה הסמוכה, ומשלוחים של פלטות מטוגנים ממועדון "האורווה" פעמיים ביום. אחרי שבוע של הכנות, היתה סוף סוף בשלה לחוות דעה מקצועית. ואלה מסקנותיה:

"הקונסילר החדש של קליניק לטיפול ולכיסוי עור פגום הוא משובח, אך בעל מוטיבציית יתר. הוא עושה יופי של עבודה, והצליח לייבש גם את החצ'קונים העיקשים ביותר, כנראה בזכות החומצה הסליצילית, אותו מרכיב פלאי שמסיר תאים מתים, אותו ניתן לקנות בצורתו הנוזלית בכל בית מרקחת במחיר מצחיק. הבעיה היא שהמטרה מקדשת את כל האמצעים, ובמלחמה נגד החצ'קונים, יצא שאזורים נוספים בעור נאלצו להקריב עצמם, ויובשו למוות עד כדי קילוף עדין. אולי זה טוב לבעלות עור שמן במיוחד, אבל כל היתר - הישמרו לנפשותיכן מלהניח אותו באזורים עדינים, או על שטחים נרחבים מדי, ולא ישירות על הפצע. בתור קונסילר, לא התלהבתי ממנו במיוחד – המרקם שלו סמיך מדי, ולא התחבר טוב עם המייק אפ, כך שבמקום לכסות – הרגשתי שהוא דווקא מדגיש את הפצע. הוראות השימוש האולטימטיביות מבחינתי הן למרוח אותו לפני השינה דווקא: לכסות ולהדחיק את האזורים שבהם טבחתי, ולקום בבוקר ולגלות שהמצב לא כל כך גרוע".

Anti-blemish solutions Oil-Control Clearing Concealer -Clinique ב-101 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקום בעל אוליגרך. סדרת הטיפוח Young של ניוואה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תלחצי, תלחצי

בסדרה החדשה מבית ניוואה Young, בעלת השם החמוד "bye bye spot!", אפשר למצוא סטיק לטיפול ממוקד שכולל את החומצה הסליצילית, כוכב עולה בשמי המוצרים לעור מחוצ'קן וג'ל מרגיע לטיפול לילי, שמבטיח להפחית את הפרשת החלב, לסייע במניעת פצעים, ולהחליק את העור. ט' התרשמה: "הרעיון של הסטיק מעולה, הביצוע ככה-ככה. החומצה הסליצילית, כאמור, מייבשת מאוד, ולכן חשוב לשים אותה במדויק רק על הפצע, ואין מתאים לכך מהטוש הדק. רק שלא הצלחתי להבין מתי החומר באמת יוצא מהספוגית שבקצה, והמשכתי ללחוץ וללחוץ. הג'ל המרגיע באמת מרגיע. אבל יותר מרגיע להיזכר שאני כבר לא בת 16, ולא צריכה להתמודד יותר עם פגמי עור על בסיס יומי".
מדד האשליות: 0. אין נשות אוליגרכים עם חצ'קונים.

Bye-bye Spot! -SOS STICK Nivea young ב-80 שקלים
Bye-bye Spot! –night care ב-70 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחיים לא הרחתי כזה דבר. בושם INTENSE של Chloè/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוגת ורדים עם סיומת פלפלית

לא עוד כוויות דרגה ג' ממפזר החום. יש בושם חדש בעיר, וב-Chloè מבטיחים שהוא "מחמם את לילות החורף מלאי התשוקה". מלאי תשוקה? ניחא.

מאחר שהבושם מיועד, כך טוענים, ל"נשים חזקות, מרתקות, קריאטיביות, אופנתיות, חופשיות ומשוחררות ברוחן", נמסר INTENSE לבית קלואה לנסיינית ד', שהיא כל אלה ואף הרבה יותר. הוא הותז פעם ופעמיים ושלוש ונמצא כלא פחות ממושלם: " ה-INTENSE יוצא דופן. לא הרחתי כזה דבר. זאת הפעם הראשונה שאני מצליחה לחבר בין תיאור המרכיבים של הבושם, לבין התוצאה המוגמרת – ערוגת ורדים עם סיומת פלפלית. וורדים מזכירים לי לרוב מטהרי אוויר בשירותים ציבוריים, אבל כאן אנחנ מדברים על ניחוח ענוג מאין כמוהו ושאינו מתוק. גם בקבוק הזכוכית הגלי הוא אלגנטי ופשוט, בלי התחכמויות. מקסים".

INTENSE Chloè 50 מ"ל ב-522 שקלים, 75 מ"ל ב-672 שקלים

  • עוד באותו נושא:
  • חצ'קונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully