וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טווין פיקס פרייס

שירה פור

30.12.2009 / 9:00

חברי המצפן האופנתי מלבישים תאומות לא תואמות בבגדים שנרכשו במחירים נמוכים, שהלכו והתכווצו עד שהגיעו לטבעת ב-5 שקלים

השבוע, מוכה תדהמה על השנה שחלפה וחדור תושיה אל מול השנה הטרייה שבדרך (ארגז טקילה, בתור התחלה), מארח המדור את התאומות לבית רווה. קרן וענבל יפות המראה, בנות 25 ממעלה אדומים, הן אמנם תאומות לא תואמות, אבל בהחלט ניכר שהן אכלו בהרמוניה מאותו המסטינג 9 חודשים.

קרן הקדימה להגיח לעולם בחמש דקות, וגם לעקור תל אביב שנה לפני ענבל כדי ללמוד קולנוע באוניברסיטת תל אביב ולצלם סרט דוקומנטרי. ענבל, נטורופתית בהתהוות ומתלבשת מצטיינת בהווה, היא הגבוהה מבין השתיים ("עד גיל 12 קרן הייתה גבוהה ממני בראש, זה כנראה כל התרד שאכלתי"), עובדת בחנות אורגנית בשינקין לפרנסתה ומגדלת חתול תלת רגלי. שתיהן חזק בזוגיות.

התאומות: ענבל מימין וקרן משמאל. דנה מאירזון
התאומות: ענבל מימן וקרן משמאל/דנה מאירזון

אין לוקיישן הולם יותר לצילומים מהחנות השינקינאית "שתיים", חשבנו לעצמנו בקול רם מדי. זו מתמחה בבגדי וינטג' מובחרים ומחזיקה אוסף נאה במיוחד של בגדים מיובאים, והתעריפים שלה לרוב מתעקלים כלפי מעלה בהתאם. מה עלצנו לגלות כי בסוף השבוע הקרוב תיערך שם מכירת סוף שנה היסטרית למשעי, שמטרתה גילוח המדפים לקראת השנה החדשה המתרגשת עלינו לטובה. ואם נדבר במספרים, גיברת, המחירים מתכווצים ב-20 עד 50 אחוזים. השמחה לילדות!

טוטאל לוק. דנה מאירזון
שמלה ונעליים במחיר ממוצע של 100 שקלים/דנה מאירזון

לקראת הסילבסטר ובמחווה לכדור הדיסקו, עטו התאומות סריגים מנצנצים במיוחד ממחשכי האייטיז, האחד שזור פאייטים כחולים והשני, בעל מחשוף וי רחב, בשחור וזהב. החל מיום חמישי, הם יעלו 80 שקלים החתיכה. את ראשה של ענבל עיטרנו בקשת לשיער, עשויה חוליות מוזהבות (25 שקלים), ועל צווארה של קרן ענדנו שרשרת זהב עם שני תליונים – האחד של סמל השלום והשני של לב (20 שקלים), ככה בשביל האופטימיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיכת דש ב-10 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

סט התלבושות השני שהרכבנו הולם את האפטר-פארטיז בצהרי יום שישי. את קרן הלבשנו בשמלת כפתורים רחבה ומושלמת של המעצבת שרה בראון, מעין חולצה גברית שיצאה משליטה באפור כחלחל, שתעלה בסופ"ש רק 60 שקלים. שידכנו לה תיק מעטפה זהוב שמחירו הוצנח ל-30 שקלים, טבעת נחש מלופפת (5 שקלים) ונעלי עקב פרחוניות בשחור-לבן (30 שקלים).

נעלי קטיפה אדומות ב-50 שקלים; נעלי עקב פרחוניות שחור-לבן ב-30 שקלים. דנה מאירזון
נעלי קטיפה אדומות ב-50 שקלים; נעלי עקב פרחוניות שחור-לבן ב-30 שקלים/דנה מאירזון

ענבל לבשה אף היא שמלת כפתורים, בגזרה צמודה ומעוטרת פסים, אליה צירפנו צמיד וסיכת דש מוזהבים (10 שקלים כל אחד), תיק עור בדוגמת נחש (30 שקלים) ונעלי עקב אדומות מקטיפה (50 שקלים). המכירה תתקיים בימים חמישי 31 בדצמבר (11:00-20:00), שישי 1 בינואר (10:00-17:00) ושבת 2 בינואר (12:00-18:00). שנה טובה.

תיקים ב-30 שקלים. דנה מאירזון
תיקים ב-30 שקלים/דנה מאירזון

מה, כמה, איפה

סריגים מנצנצים: 80 שקלים
שמלות: 60 שקלים
תיקים: 30 שקלים
נעלי עקב בשחור-לבן, מידה 39: 30 שקלים
נעלי עקב אדומות, מידה 39: 50 שקלים
שרשרת: 20 שקלים
סיכת דש: 10 שקלים
צמיד: 10 שקלים

שתיים. שינקין 38, תל אביב. 03-6292887

צמיד ב-10 שקלים וטבעת נחש מלופפת ב-5 שקלים. דנה מאירזון
צמיד ב-10 שקלים וטבע נחש מלופפת ב-5 שקלים/דנה מאירזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully