וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כמו שזה נשמע

שירה פור

13.1.2010 / 9:43

שנטי גידרון וחבורת המצפן האופנתי החתימו דרכון ועברו את הגבול לרחובות, כדי להוכיח שיש חיים עם שיק ובזול גם אחרי תל אביב

שנטי גידרון - שלגיה עירונית ונערה רב תחומית. דנה מאירזון
שנטי גידרון, שלגיה עירונית ונערה רב תחומית/דנה מאירזון

שנטי גידרון, שלגיה עירונית ונערה רב תחומית, עלתה לתל אביב מירושלים לפני כמעט שנתיים, עם סיום לימודיה באקדמיה למוזיקה. בימים אלה היא מפיקה את להקת "טרי פויזן", ממלצרת בבר החדש של אדם הורוביץ והיא כרתה לעצמה בור בלתי נדלה של דאחקות על חשבונה כשעבדה עד לא מזמן כרכזת המתנדבים של בית השנטי. השבוע היא מתארחת במצפן האופנתי וגם חוגגת יום הולדת 21, הגיל שבו אפשר להתחיל להתלונן. אפילו לנו קשה להחליט מה יותר מסעיר.

חגורה. 35 שקלים. דנה מאירזון
חגורה: 35 שקלים/דנה מאירזון

אז לפני הכל: כן, ככה ההורים שלה קראו לה. ולא, הם לא שנטיפונים. טוב, לא לגמרי. ואין לה אח, וגם לא אחות, ולכלב הם לא קראו באנטי. זהו, אפשר להמשיך.

עם צ'אקרות פעורות לרווחה, פנינו עם שנטי אל העיר רחובות, לחנות שנקראת "הפיל הלבן" וממוקמת בחצר שטופת שמש אליה מובילה סמטה היוצאת מרחוב הרצל הראשי. החנות קיימת כבר עשור, וכיאה לשמה – כינוי לנכס סנטימנטלי המהווה מעמסה, או למשהו ממש יפה ונדיר שאף אחד לא באמת צריך - מציעה שלל בגדי יד שנייה שהפכו לנטל בארונות המולדת שלהם, בתקווה שתעשו בהם שימוש מושכל יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סיכת דש בצורת דובי. 35 שקלים. דנה מאירזון
סיכת דש בצורת דובי: 35 שקלים/דנה מאירזון

עיקר ההתמחות של הפיל היא באגף הווסטים, הנעליים והתיקים, וניתן למצוא פה מגוון גדול של בגדי מעצבים מקומיים ובינלאומיים במצב מצוין ובטווח מידות רחב. מלבד הפריטים שצולמו, איתרנו כאן משקפי שמש מרהיבים של גוצ'י ב-25 שקלים, מכנסי כותנה חדשים מזארה ב-45 שקלים, אפודת צמר שחורה, זרועת נצנצים ופאייטים, ב-58 שקלים ומגפוני עור עם אבזם גדול מזהב ב-69 שקלים. נעמה, בעלת הבית, היא אישה לבבית ונעימה, ואם יש לה זמן וחשק היא אפילו מפרגנת כוס תה ופרוסת עוגה.

מגפי עור שחורים במידה 39. 100 שקלים. דנה מאירזון
מגפי עור שחורים במידה 39: 100 שקלים/דנה מאירזון

הלבשנו את שנטי הענוגה בטוניקה שחורה מכותנה עם שוליים מתחרה שחורה, הנרכסת בכפתורים מקדימה, בעיצוב הני ועדי יעקובסון. אפשר ללבוש אותה בכל מיני צורות, ושנטי הפכה וקשרה אותה מכל הכיוונים ומצאה לפחות שלוש. בחזה נעצנו סיכת דש מוזהבת בצורת דובי שעלתה לנו 35 שקלים (יש גם פודל, ליצן ופרפר באותו התעריף), ואת המותניים חבקנו בחגורת עור שחורה עם אבזם מוזהב, במחיר זהה.

טוניקה של הני ועדי יעקובסון. 89 שקלים. דנה מאירזון
טוניקה של הני ועדי יעקובסון. 89 שקלים/דנה מאירזון

על הרגליים עטינו מגפי ברך מעור שחור ומבריק, במצב מצויין ותמורת 100 שקלים בלבד, שהיו מאוד נוחים להליכה אך התגלו כסרבני חליצה. ולהשלמת הלוק המיסטי שנטי צירפה לחיקה בובת דובי פנדה חמודה (25 שקלים). יצא "פרויקט המכשפה מבלייר" פוגש את "קונג פו פנדה".

טוטאל לוק. 284 שקלים. דנה מאירזון
טוטאל לוק. 284 שקלים/דנה מאירזון

טוניקה של הני ועדי יעקובסון: 89 שקלים
מגפי עור שחורים במידה 39: 100 שקלים
סיכת דש בצורת דובי: 35 שקלים
דובי פנדה: 25 שקלים
חגורה: 35 שקלים

הפיל הלבן. הרצל 173, רחובות. 08-9464713

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully