וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן הפינצטה

שירלי אכסלרוד

18.1.2010 / 10:16

מדור קוסמטיקה קלה מכין את עצמו לימים סוערים במיוחד, התיז על עצמו בושם לפרחות (הנצנצים בפנים!) וסידר גבות בעזרת ערכה מאוד מיוחדת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערכת איפור גבות של קלרינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

פס השיער החשוב בגוף

הגבות הן ראי לנפש האישה, אמר פעם חכם סיני עתיק שהמצאתי כרגע. גם בקלרינס סוברים כך, ואת מוצר הדגל של קולקציית החורף שלהם החליטו להקדיש לגבות שבאמת כבר ראו הכל – קיט מיוחד המיועד לאיפור הגבות ולהן בלבד.

הערכה ניתנה ל-מ', ש"גבות – לאה" נמצא אצלה בחיוג המהיר עוד לפני "אמא" ו-"בית" ואת אוסף הפינצטות שלה חומדים גנבי מתכות: " בערכה שלוש צלליות, בגוונים בהיר, חום ושחור, צללית נוספת בגוון בז' שמדגישה את הגבות, ווקס עמיד לעיצוב, מברשות לצלליות, מברשת לגבות, ואפילו פינצטה קטנטנה ומוצלחת להפליא, ששווה כשלעצמה את כל הקיט. בקלרינס חשבו על הכל והשכילו לנצל אפילו את אותו פלסטיק שמכסה את הערכה ובדרך כלל הולך לפח, ושיבצו בו איורים שמסבירים להדיוטות היכן בדיוק שמים כל אחד מהמרכיבים.

הצבעים נקיים וטבעיים, האביזרים נוחים – אם כי מיניאטוריים – ובאופן כללי מדובר בארגז כלי העבודה המושלם למי שכמוני, סוגדת לפס השיער החשוב ביותר בגוף. מצריך תשומות זמן, יש מי שיחשבו שמדובר בניג'וס, אבל אם יש קצת סבלנות להתעסק עם זה, ולא להסתפק במריחה סטנדרטית של צללית - זה יופי של דבר".

מדד האשליות (עד כמה המוצר מצליח לגרום לך לחוש ולו לרגע כאשת אוליגרך, או שקר כלשהו): 8.5. המתנה המושלמת לגבות מפונקות שיש להן הכל, ולמי שמאמינה שהדרך לליבו של גבר עוברת דרך הגבה (רצוי שתיים).

קיט איפור לגבות של קלרינס - 259 שקלים, בסופר פארם בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכשירי הסרת איפור של ביודרמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על מיצלות ומומינים??

ש' מנהלת מערכת יחסים חשדנית עם מסירי איפור העיניים שלה. אחרי שכמה מוצרים גרמו לה עיוורון זמני, או שגרמו לה לשפשף עפעפיים עד לקבלת מראה של שפן ניסיונות אדום עיניים, כל מסיר הוא בחזקת אשם, עד אשר יוכח אחרת. חשדנותה גברה כשגילתה שבביודרמה מכנים את מסיר האיפור שלהם בשם התמהוני "תמיסת מיצלות". ומיד יגיע ההסבר: "התמיסה נראית צלולה לחלוטין אך מכילה בתוכה מיקרו-חלקיקים בצורת ספרות. אלו הן המיצלות (כך במקור!)". ל' בהתה ובהתה בבקבוק, לא מצאה שום זכר למיקרו-חלקיקים בתוך הנוזל השקוף, אבל שמחה לשמוע שהמיצלות, כמו המומינים בשעתם, הן ידידותיו הטובות של העפעף. הנוזל, מסדרת Sensibio של ביודרמה, המותאמת לעור רגיש, מבטיח להרגיע את העור בעזרת תמצית מלפפון, ולמנוע אובדן לחות.

ש' ניסתה ונהנתה: " שאני אשפשף? מה פתאום. זהו מסיר האיפור הטוב ביותר בו נתקלתי. הוא מנקה ביסודיות, ומספיק להעביר את צמר הגפן פעם או פעמיים על העיניים, ולאיפור לא נשאר זכר.הוא לא שורף, לא מייבש, ולא משאיר עקבות שמנוניים מרגיזים. מושלם".

מדד האשליות: 10. כלל אצבע פולני ידוע אומר שמי שרוצה למצוא חתן, מוטב לה שלא תשאיר ערימת צמר גפן מטונף ליד כיור האמבטיה. המיצלות החביבות בהחלט מקדמות את האג'נדה הזאת.

מסיר איפור Sensibio , ביודרמה - 123 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחסית לבגדים שלהם - הוא דווקא לא נורא. הבושם החדש של bebe/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה באלימות?

הבושם החדש של מותג האופנה Bebe נמסר לנסיינית א', שנשבעה לא פעם, איך לומר בעדינות, כי כף רגלה לא תדרוך בחנויות הרשת, אלא אם תחפוץ להתחזות לגרושה בת 45 מרמת חן, אחרי הגדלת חזה ושיזוף בהתזה בגוון דונטלה ורסצ'ה. ב- Bebe מספרים כי רקחו ביחד "מנגו, פקעות ואדמונית צהובה, יסמין שחור וורד הפורח בלילה", וכי "הניחוח מייצג את הערכים האסתטיים של המותג - מעודכן, סקסי, מתוחכם". מזה בדיוק פחדה א': "הדבר הנחמד שיש לי להגיד על הבושם, הוא שיחסית לבגדים שלהם, הוא דווקא לא נורא. הבקבוק הולם את הקו הכללי המוכר של המותג – לב, וורדרד, וגם לשם הם דחפו נצנצים. הריח הוא מהזן מתוק, קצת אלים, אבל די נסבל. לא מתכוונת לאמץ אותו".

BEBE EAU DE PARFUM – בקבוק של 50 מ"ל ב-399 שקלים, 100 מ"ל ב-520 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריח פשוט, נקי ואלגנטי. Hypnose Senses -הבושם החדש של לנקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפיצויים

כדי לפצות את א' על עוגמת הנפש הקלה, נמסר לה להתנסות גם הבושם החדש של לנקום, Hypnose Senses . א' שכחה וסלחה: "הבקבוק מהודר ומלא שיק ("בעל קימורים חושניים ורכים", היגגו בלנקום), והריח פשוט, נקי ואלגנטי. השארתי אחרי שובל ריחני נעים של נסיכה". בלנקום מספרים שהחומרים מהן עשויות נסיכות, הם פטצ'ולי, אוסמנטוס (עץ הזית הסיני) וזרעי פלפל ורוד.

Hypnose Senses - בקבוק של 30 מ"ל ב-300 שקלים, 50 מ"ל ב-470 שקלים, 75 מ"ל ב-570 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully