וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שיותר שכבות בכמה שפחות כסף

שירה פור

28.1.2010 / 14:07

יפה מחיפה לקחה את 'המצפן האופנתי' לשכונת הדר בעיר, כדי להפריך את השמועות על שממה אופנתית מחוץ לגבולות תל אביב

השבוע יצא המצפן להרפתקה צפונית עם נועה קרם היפהפייה, בת 22 מחיפה, שנדדה לפני כחצי שנה לתל אביב. בין הלימודים במכינה למשחק של ניסן נתיב וצילומי פרסומת, היא ניאותה להשפריץ עלינו תועפות חן וסטאר קוואלטי בעיר מולדתה.

נועה קרם מתארחת במצפן האופנתי. דנה מאירזון
נועה קרם. באה מהעיר שבה נזהרים מהרווח/דנה מאירזון

בעוד חצי מאיתנו סבר שחיפה היא שילוב של תל אביב וירושלים, החצי שאוחז במצלמה חידד ואמר שמדובר ב"ירושלים מוצלחת"; לירושלים יש שאול תחתית, לתל אביבים יש את קפה התחתית ולחיפה-חיפה, יש אשכרה רכבת תחתית. הרעיון המקורי היה לעשות ספיישל קומבינזונים בעיר היחידה שמחזיקה בתחתית, אם כך. למרבה הקארמה הפצועה, חיפה קיבלה אותנו בסבר פנים צונן באחד הימים הכי קרים בשנה, ובאווירה רוחנית במיוחד דחינו את התחתיות לקיץ. בינתיים, לכל הרוחות, ניסינו להלביש את נועה כמה שיותר שכבות בכמה שפחות כסף.

ז'קט קטיפה בכחול כהה. 60 שקלים. דנה מאירזון
חולצת טריקו לבנה ומכופתרת עם זוג כיסים בחזית. 30 שקלים בלבד/דנה מאירזון

נועה ניווטה לרחוב מסדה בשכונת הדר, פעם רחוב של עולים חדשים וישנים, שבשנים האחרונות קיבל זריקה של מגניבות עם הגעתם של קהילת פרחחי גרפיטי מקומיים ולרגע הפך לשינקין מקומי. לתקופה, הרחוב החמוד והשקט הזה היה זרוע לא פחות מארבע חנויות יד שנייה - שמטעס, סקנד-אנד, נפתלין וחנות יפה. כולן נסגרו למעט האחרונה, זקנת השבט, ששורדת ברחוב כבר למעלה מעשור וממוקמת ממש מול היציאה מתחנת הכרמלית. חנות קטנה ועמוסה בכל טוב, שמציעה אינספור מציאות כמו מכנסי קטיפה שחורים של דיזל ב-40 שקלים, ז'קט עור כחול בוהק משנות השמונים ב-80 שקלים ומשקפי שמש ג'ון לנוניים ב-30 שקלים.

מכנסי עור. 40 שקלים. דנה מאירזון
מכנסי עור משופשפים. 40 שקלים/דנה מאירזון

הלבשנו את נועה בחולצת טריקו לבנה ומכופתרת עם זוג כיסים בחזית, שתעלה לכם 30 שקלים בלבד. עליה הוספנו אפודת זמש חומה ומקסימה עם טקסטורת רשת, עבורה מבקשים בחנות מחיר מגוחך של 40 שקלים, ואנחנו נרגשים לבשר שיש גם גרסה יפה לא פחות בוורוד עתיק. על הצוואר קשרנו פפיון ממטפחת ארוכה בטריקולור כחול-אדום-לבן (30 שקלים).

תיק. 60 שקלים. דנה מאירזון
תיק יד בדוגמת משבצות עם ידיות עור. 60 שקלים/דנה מאירזון

על הרגליים עטינו זוג מכנסי עור משופשפים שכנראה פיזזו לא מעט בסיטי הול בשנות השמונים, המוצעים בחנות ב-40 שקלים, לפחות חמישית מתג המחיר התל אביבי המשוער.

סיכת טווס. 30 שקלים. דנה מאירזון
מטפחת ארוכה בטריקולור תמורת 30 שקלים וסיכת דש בצורת טווס גם היא ב-30 שקלים/דנה מאירזון

צירפנו לתלבושת המתגבשת גם תיק יד בדוגמת משבצות עם ידיות עור (60 שקלים), כיסינו את נועה בז'קט קטיפה כחול כהה במצב חדש (60 שקלים), שלא יכולנו להתאפק ונעצנו בו סיכת דש בצורת טווס (30 שקלים), ויצאנו להילחם ברוחות הכרמלית. היה מסעיר.

אפודת זמש. 40 שקלים. דנה מאירזון
אפודת זמש חומה: 40 שקלים ויש גם בוורוד עתיק/דנה מאירזון

מה, כמה, איפה

חולצת טריקו לבנה עם כיסים קדמיים: 30 שקלים
אפודת זמש חומה: 40 שקלים
מטפחת: 30 שקלים
מכנסי עור: 40 שקלים
תיק בדוגמת משבצות: 60 שקלים
ז'קט קטיפה בכחול כהה: 60 שקלים
סיכת טווס: 30 שקלים

חנות יפה. מסדה 34, חיפה. 04-8664804

טוטאל לוק. דנה מאירזון
טוטאל לוק. 290 שקלים/דנה מאירזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully