וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלנו צורה של מגף

גלי סימן-טוב

9.2.2010 / 9:30

מדור חולצת רשת התהפנט מעמוד הבית של האתר האיטלקי קורסו קומו דייצ'י והתקשה לצאת משם, גם בגלל השופינג ובעיקר בגלל המוזיקה

שם: קורסו קומו דייצ'י

לוקיישן: http://www.10corsocomo.com/

משמעות השם: החנות הראשונה של הרשת נפתחה באיזור הבררה של מילאנו ברחוב קורסו קומו 10. השם הפך למותג עם השנים וגם הסניפים בטוקיו ובסיאול זכו לשם הרחוב במילאנו.

ז'אנר: אתר הבית של חנות האופנה קורסו קומו דייצ'י (10 באיטלקית) שנוסדה ב-1990 במילאנו. הכוהנת הגדולה של חנות הקונספט המשלבת אופנה, עיצוב ואמנות היא קארלה סוצאני, אחותה של פרנקה סוצאני עורכת הווג האיטלקי. סוצאני, אף היא עיתונאית אופנה בעברה, הקימה במתחם ראשית חנות ספרים וגלריה לאמנות ולאחר מספר שנים נולדו חנות האופנה ובית הקפה. לפני 7 שנים נוסף גם מלון בוטיק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קורסו קומו דייצ'י במילאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרילר

בוטיק האופנה נחשב כיום לאחד החשובים והמשפיעים במילאנו. סוצאני בוחרת בקפידה רבה את אנסמבל המעצבים שאת מרכולתם היא משווקת בחנות הקונספט שלה, בנוסף לליין מוצרים של המותג עצמו, ורבים טוענים כי יש לה השפעה רבה על מכירות המעצבים גם מחוץ לכותלי המתחם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות האאוטלט של קורסו במילאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תקנו לאט"

הפילוסופיה המרכזית של המתחם במילאנו מזמינה את הנכנסים לחוויה של קניה איטית "slow shopping",שמציעה אופנה, עיצוב ואמנות במתחם אחד. מי שנכנס למקום יכול למצוא את עצמו משוטט במשך זמן ארוך בחנות האופנה רחבת הידיים, בה אפשר למצוא פריטי לבוש לנשים, גברים וילדים, כלים מעוצבים ובשמים ייחודים. מחנות האופנה אפשר לעבור לגלריה המצליחה המציגה עשרות תערוכות במהלך השנה, ובקומה מעל תמצאו את חנות הספרים המגוונת. ואם זה לא מספיק, אפשר תמיד לשבת לקפה במתחם המעוצב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד הצצה על סניף האאוטלט במילאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים

בוטיק ה"מולטי-בראנד" מציג פרטים של מעצבי העל החשובים בעולם לצד מעצבים צעירים. בין המותגים הבולטים: לנווין, מרטין מרג'ילה, סופיה קוקולאסקי, מיו מיו, מארני, פראדה וז'יבנשי. עם זאת האתר כולו מוקדש למותג עצמו ולליין המוצרים הייחודים שלו. סימן ההיכר של המוסד המילאנזי הוא הלוגו הייחודי שעיצב האמן האמריקאי כריס רות', המציג העיגולים בשחור על רקע לבן. בכניסה לאתר אפשר לבחור בין חנות האונליין ואתר החברה. באתר החברה תמצאו מידע על שלוש חנויות המותג העולמיות, כולל מבט לעיצוב האדריכלי של המתחמים ולפילוסופיה שעומדת מאחוריו. אייקונים מעוצבים בתחתית העמוד יספקו לכם מידע על הרשת, שעות פתיחה, הודעות לעיתונות, ניוזלטר ואף שומרי מסך עם הלוגו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק של רלף לורן באתר החנות קורסו קומו דייצ'י. 1,980 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחנות האונליין תמצאו חלוקה לקטגוריות נשים, גברים, תיקים, אביזרים, חולצות טי, ילדים, תכשיטים, בשמים, דיסקים ומוצרי נייר - כולם כוללים מוצרים ייחודים למותג. בדומה להיצע בחנויות, קולקציית הנשים עשירה יותר לעומת קולקציית הגברים ואפשר למצוא בה פריטים ב-12 קטגוריות שונות.

קטגוריה מעניינת אחרת מופיעה תחת השם "מיתוג משותף" co-branding ומציעה לגולשים עשרות מוצרים שונים הממותגים "קרוסו קומו דייצ'י", לדוגמה: בקבוקי קולה, ג'ינס של דיזל, שעונים של אלסיי וסווטש, נעלי נוחות של חברת שול, טלפון נייד של נוקיה ואפילו מצתי זיפו מעוצבים. בקטגוריה נוספת מוצגים פריטים שיוצרו על ידי מעצבי על עבור המותג במהדורה המוגבלת ובייצור חד פעמי שלא יחזור – לזריזים בלבד. אבל שיתוף הפעולה הבולט ביותר של המותג הוא עם חברת האופנה "קום דה גרסון" היפנית. את המוצרים ניתן למצוא בחנות בטוקיו שהוקמה לפני 8 שנים ומשתרעת על פני 3 קומות שאת פרטי הלבוש, האמנות והעיצוב בחרו יחדיו באופן אישי רי קאווקובו וקרלה סוצאני.
.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העמוד הפותח את האתר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקסטרה

את האתר המעוצב ואת האנימציה עיצבו בסטודיו CSE במילאנו. המוזיקה המקורית באתר היא של המלחין רוברט גאטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפכפים של 'שול' עם הדוגמה של קורסו קומו דייצ'י. 95 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

החוויה הישראלית

יונת דואר: יש

החוויה הישראלית: יש משלוח לישראל, ניתן למצוא באתר מידע על זמני משלוח ועלויות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק של קום דה גרסון באתר החנות קורסו קומו דייצ'י. 125 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully