וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הברכיים למען האיטי

15.2.2010 / 16:03

הדוגמנית אגנס דין קרסה פעמיים על המסלול במהלך תצוגת צדקה שערכה נעמי קמפבל למען תושבי המדינה מוכת האסון

רויטרס

דוגמנית-העל הבריטית אגנס דין הצליחה ליפול פעמיים בתצוגה בשבוע האופנה בניו יורק. הנפילה הכפולה והמדוברת של דין קרתה במהלך תצוגה מיוחדת שנערכה בשישי האחרון ב'בריינט פארק' למען שיקום נפגעי רעש האדמה בהאיטי. דין בת ה-26, שמפגינה בדרך כלל יכולות מרשימות בהליכה על המסלול, טופפה עליו בעקבים גורדי שחקים של 'ברברי', ובערך כשני שליש לתוך המסלול מעדה ונפלה. מחיאות כפיים של מאות הצופים בקהל עודדו אותה להמשיך מחייכת במבוכה, אבל מספר צעדים לאחר מכן הסתבר שאיבוד שיווי משקל מצלצל פעמיים ודין מעדה שוב! הפעם היא החליטה פשוט להסיר את הנעליים הסוררות והמשיכה יחפה. מאוחר יותר באותו היום, דין חלקה את החוויה בעמוד הטוויטר שלה: "תצוגה ראשונה של שבוע האופנה! נפלתי! קמתי! נפלתי שוב...פעמיים! WTF! אוי הברכיים שלי".

תצוגת הצדקה המיוחדת הופקה על ידי נעמי קמפבל והדוכסית מיורק שרה פרגוסון, והשתתפו בה שחקנים, זמרים, דוגמניות-על ומעצבים. קמפבל עצמה צעדה על המסלול במספר תלבושות לצד כמה מן השמות הגדולים בתעשייה, ביניהם דיאן פון פורסטנברג, דונה קארן והלנה כריסטיאנסן. כמו כן השתתפו המוזיקאי כריס בראון וקלי אוסבורן, שהציגה גזרה דקה ומפתיעה.

פריטי הביגוד שהוצגו נתרמו על-ידי בתי אופנה כמו ורסאצ'ה, גוטייה, קלווין קליין, דיור, דולצ'ה וגבאנה ואלכסנדר מקווין, שהלך לעולמו יום לפני התצוגה. פרגוסון פתחה את התצוגה בדברי מחווה למעצב הבריטי: “אני יודעת שזה היה שבוע קשה, עמוס ועצוב. אני יודעת שכולכם מתגעגעים מאוד לחבר שלנו, ואתם יודעים למענו הלילה, אני יודעת שנעמי קמפבל מודה לכולכם שהגעתם. לאלכסנדר מקווין, תודה רבה".

כל הפריטים שהוצגו בערב יימכרו החל מה-15 במרץ באתר האינטרנט Net-a-Porter. ההכנסות יועברו לארגון CARE למען תושבי האיטי.

צילום: רויטרס
עריכה: גדי וינסטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully