וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא קל לנו

שירלי אכסלרוד

20.2.2010 / 11:30

בושם שכדאי להתיז רק בחללים פתוחים וליפסטיק שהשפתיים ישמחו לשאת, אבל לא האף - מדור 'קוסמטיקה קלה' תורם את גופו למדע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם את מסתובבת עם פרסות במקום עקבים. ערכת פדיקור PEDI EXPERT SHOWER של רבלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם את נשואה לשרק?

הנסיינית מ' היא נסיכה. מכף רגל ועד ראש – כמעט: הגורל זימן לה חזות אצילית, וכפות רגליים של איכרה בווארית המבלה את ימיה בצעידה בכפכפי עץ על שבילי חצץ. כה עגומות, מיובשות וסדוקות הן הכפות, עד שבן זוגה של מ' התלונן כי היא שורטת ומחבלת במצעי הסאטן החלקלקים. גם המפגשים של מ' עם הפדיקוריסטית שלה מסתיימים בעגמת נפש: כשמ' מתיישבת מול הפדיקוריסטית, וזו מתחילה לשייף את העקבים ומתחתיה נערמת לה תלולית של פיכסה, היא נאלצת לסבול, פעם אחר פעם, את ההלצה הקבועה – 'אם היה מי שיקנה את זה, היינו מאוד עשירות עכשיו'.

בצר לה, קיבלה מ' לידיה את ה- PEDI EXPERT SHOWER של רבלון, ערכת פדיקור ביתית לשימוש באמבטיה, והסתנוורה מההבטחה ל"כף רגל רכה וענוגה": "זאת בעצם אבן שיוף משודרגת מאד. יש בסיס פלסטיק נוח לאחיזה, שעליו מתלבשים, כל אחד בתורו, המשייף האימתני, ומברשת רכה לכף הרגל ולציפורניים. השתמשתי בהם במקלחת, לפי ההוראות, על כף רגל רטובה. אבן השיוף עשתה עבודה יסודית, כמעט יסודית מדי – מי שאין לה פרסות, כמו לי, צריכה להיזהר שלא להיפצע, ובטח שלא לנסות על יבש. המברשת עשתה לי דיגי דיגי, ונתנה את הפיניש המוצלח. בבונוס המגיע עם הערכה – מקל לניקוי .

ציפורניים/לדחיפת העור – לא השתמשתי. את העבודה הזאת אני משאירה למקצוענים".

PEDI EXPERT SHOWER. מחיר: 80 שקלים. להשיג ברשתות הפארם ובמשביר לצרכן.

מדד האשליות (עד כמה המוצר מצליח לגרום לך לחוש ולו לרגע כאשת אוליגרך, או שקר כלשהו): 2. יש דברים שעדיף לשמור בסוד – והפרסות שלך הן אחד מהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם את מוכנה להתמודדות עם הריח. L'ABSOLU ROUGE SMOKY ROSES של לנקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו גבר מסריח שנראה טוב

לא ברור אם אלה מולקולות האנטי אייג'ינג המסתוריות, האריזה המתוחכמת או הצבע המופלא, הנסיינית א' שהתמרחה בשפתון L'ABSOLU ROUGE SMOKY ROSES של לנקום, נשבעה לו אמונים. "השפתון הזה פגש אותי עם שפתיים חרבות משינויי מזג האוויר, ועשה לי שמח. הוא סופר איכותי, נמשח בקלות ועתיר לחות. הדבר היחיד שמעיב על השמחה הוא הריח הקצת מבאס – שהזכיר לי, כאילו לא עברו 30 שנה מאז, נשיקות של דודות. ולמרות זאת – אימצתי בחום".

L'ABSOLU ROUGE SMOKY ROSES - lancome. מחיר: 176 שקלים.

מדד האשליות: 9. בנסיבות מסויימות אפשר להתפשר גם על דודתו של אוליגרך.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להתיז אך ורק באוויר צח. הבושם החדש של לוליטה למפיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם זה נראה כמו בורדל, וזה מריח כמו בורדל?!

הבושם החדש של 'לוליטה למפיקה' לא משאיר יותר מדי אופציות. אם זה נראה כמו בורדל, וזה מריח כמו בורדל, לפחות נתנחם בכך שיצא במהדורה מוגבלת. מסתבר שהלוליטה משיקה מדי שנה גירסה מיוחדת לוולנטיינ'ז. הפעם יצאה לה תערובת דומיננטית, כבדה ומתוקה מדי של ליקריץ, מור, סיגלית, יסמין, וניל - וזונה רומניה מזדקנת - נתונים בבקבוק זכוכית תפוחי בסגול כהה, מעוטר במיני קישוטים וגדיל חוטים באדום לוהט, וחור התזה פאלי במיוחד, שמגיע עם הוראות שימוש קטנות לצידו, פן תמצאי עצמך משפריצה את כל היופי הזה לעיניים. ובכל זאת, לזכותו יאמר שאחרי כמה שעות באוויר הצח, הוא קיבל ארומה מעודנת ונסבלת הרבה יותר, על גבול הנעימה.

איך אומרים בלמפיקה? "הניחוח של 'מהדורת חצות' הוא התמצית של תווי הריח העצמתיים והחושניים בבישום. מסוכן ושערורייתי מכל החוויות אותן חווה חוש הריח". הם יודעים על מה הם מדברים.

LOLITA LEMPICKA MIDNIGHT. מחיר: 584 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איו לאן לברוח. PURE של דונה קארן/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם כביסה לא תעזור

בעידן בו לכל חי, צומח או דומם יש אג'נדה – החל מקפה עם תווית סחר הוגן, דרך ביצי חופש, וכלה בתיקים ובגדים מניילון ממוחזר ומי שפכים, אין שום סיבה נראית לעין שגם לבושם לא יהיה סדר יום מוצק משלו. היכן הם הימים שבהם בושם היה פשוט נוזל למיגור ריחות לא נעימים?

ל-PURE של דונה קארן יש משנה סדורה כמו של ארגון האומות המאוחדות, ומגילת מעשים טובים כמו של אנג'לינה ג'ולי. הווניל שבכל בושם מקורו בפולים שנקטפו על ידי חקלאיות באוגנדה, והמותג חבר לארגון שמחנך את הקוטפות לחיסכון ועצמאות כלכלית. טיפ מאיתנו: אל תשפכו מאות שקלים על בושם, גם אם הבקבוק שלו יפהפה ואלגנטי עד לקצה הפקק, כמו זה של PURE. תריחו קודם. ואז תגלו שהוא מתוק עד אימה, מתקשה להרפות מהבגדים גם אחרי כביסה (!) וירדוף אתכן גם אם תנסו לברוח. עד אוגנדה.

PURE – דונה קארן 100 מ"ל - 520 שקלים, 50 מ"ל - 380 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully