וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר ב-H&M: "אף פעם לא ראיתי בלגן כמו בישראל"

עדי דברת-מזריץ

2.3.2010 / 10:50

לפי מקורב, פתיחת הסניף הראשון בקניון עזריאלי מלווה בבעיות לוגיסטיות רבות, אך הזכיינית מבטיחה כי החנות תיפתח במועד

"בלגן כמו בישראל לא ראיתי בשום מקום בעולם" - כך אמר בכיר במטה H&M בגרמניה, האחראי על הקמת סניפים במדינות חדשות, לנוכח הבעיות הרבות שמלוות את פתיחת הסניף הראשון של הרשת בישראל. הדברים נאמרו בשיחה שערך הבכיר עם הצוות של H&M בישראל.

לדברי המקורב, את פתיחת הסניף הראשון בישראל אכן מלוות בעיות רבות הקשורות להזמנת הסחורה, ובהן סחורה שעוכבה, פריטים שהוזמנו ולא הגיעו, פריטים שהגיעו ונטען כי לא הוזמנו ומחסור בקולבים המתאימים לבגדים. עם זאת, לא צפויים עיכובים בפתיחת החנות הראשונה.

חובבי אופנה רבים בישראל וכן פעילים בשוק האופנה מחכים לפתיחת הסניף הראשון של רשת H&M, שצפויה לשנות את שוק האופנה המקומי. כל אלה יבחנו בקפידה את מחירי הפריטים, מראה החנות, מגוון הסחורה וכן טיבה והתאמתה לקהל הישראלי. אם פתיחת הסניף תלווה בבעיות עלולות להיות לדבר השלכות חמורות, מפני שהשקת מותג יוצרת את הרושם הראשוני שלו ומלווה בסיקור נרחב בכלי התקשורת.

החנות הראשונה של H&M בישראל תיפתח ב-11 בחודש בקניון עזריאלי בתל אביב. היא תשתרע על כ-2,000 מ"ר. שבוע לאחר מכן תיפתח חנות נוספת, בקניון מלחה שבירושלים. H&M כבר חתמה על חוזי שכירות לחמש חנויות נוספות, שייפתחו עד סוף 2011.

מאץ' ריטייל, בעלת הזיכיון של אייצ' אנד אם בישראל, מסרה בתגובה: "אנו לא מתייחסים לרכילות מכל סוג שהוא. כפי שהבטחנו, ב-11 במרץ נפתח את החנות הראשונה של H&M בישראל, שתכיל עשרות אלפי פריטים, וכמה ימים אחר כך תיפתח החנות בירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully